Van volgende facturen heb ik het bedrag betaald dat we moeten betalen :
6734529339
6732600408
6730663408
Betreffende dit onderwerp staat volgende klacht al open sinds 21/3 : 41947588.
Betreft : Tuttimus : juiste facturatie + verbruik GSMs.
Sinds wijziging naar Tuttimus packet, loopt facturatie fout. 4x gebeld, nog niet opgelost.
Graag dringend nakijken en rechtzetten.
Met dank.
Karin
Antwoord
Foute facturatie ! Wanneer wordt dit eindelijke gecorrigeerd ?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Karin,
Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier dat ik via mijn verantwoordelijke heb laten escaleren.
Groetjes,
Antonella
Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier dat ik via mijn verantwoordelijke heb laten escaleren.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.