Skip to main content
Vraag

Activatie SIM kaart

  • May 15, 2017
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Beste,

Mijn abonnement is tijdelijk omgezet naar een prepaid kaart door mijn vorige werkgever (wegens jobwissel).

Ik ben reeds langs een proximus center geweest en daar hebben ze mij een nieuwe SIM kaart gegeven.

Normaal gezien zou deze kaart 2 uur later actief moeten zijn. Na drie dagen is er doch nog steeds geen service met de SIM.

Kunnen jullie aub mijn SIM kaart activeren.

PS: Als ik jullie support telefonisch probeer te bereiken krijg ik na het bericht "Welkom bij Proximus" gewoon een disconnect toon.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 15, 2017
Misschien kan het ook interessant zijn om dit hier eens te lezen:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/vervanging-simkaart-38801

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 16, 2017
Dag Gilles, graag ontvang ik het gekregen simkaartnummer en je oproepnummer, kan je bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky