Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Bij "Mijn Premium Club" staat dat jullie mijn mail-adres nodig hebben. Wanneer ik dat aanpas krijg ik de melding dat er een technisch probleem is, dat mijn gegevens niet zijn opgeslagen en dat ik later maar eens moet opnieuw proberen. Dat is nu al maanden zo. Vorige week telefonisch contact gehad met een heel vriendelijk iemand van de helpdesk: casenummer 29359430. Maar nog geen resultaat tot nu toe... Net een mail gekregen met een tevredenheidsonderzoek van Proximus. Hoe denken jullie dat ik die heb ingevuld? ? Op Proximus' Facebook kan je ook berichtjes achterlaten die na "een paar uur" beantwoord worden. 5 dagen geldt ook nog als "een paar uur" vermoed ik. Nog geen antwoord...
Begin februari van dit jaar word ik gecontacteerd door proximus ... Daar ik in april verhuis accepteer ik een bezoek. De provider maakt mij niet echt uit, ik zat bij telenet voor internet en mijn gsm was base ... Begin februari komt er een vriendelijke man langs die een mooi voorstel uitwerkt en nog eens aanhaalt dat proximus gaat voor kwaliteit en hoge dekkingsgraat van ontvangst gsm (de beste van belgie), supersnel internet, 3 maanden gratis nettflix enz. enz. ..... Ik teken een Bizzmobile X-large (pack internet +tv+ telephony + internet). De verkoper stelt voor om de instalatie van tv vaste telefoon en internet op 31/03 te laten doorgaan, klaarblijkelijk een fluitje van een cent ..... Helaas ... 1.) ik ben proximus, mijn gsm toch al, mijn antwoordapparaat krijgt men echter niet aan de praat ... Ik heb dit dagelijks verschillende keren nodig (groothandel in vlees) , na vele uren getelefoneer en dagenlang blijven aandringen blijkt er iets fout gelopen te zijn, er stond iets op in
Omdat ik niet vaak bel of sms houd ik altijd beltegoed over als mijn gratis internetbundel verloopt. Ik koop dan ook weer een bundel voor de volgende maand. Nu wilde ik dat na deze maand nog een keer doen, ik had nog ruim voldoende beltegoed, maar ik kreeg de melding dat mijn beltegoed niet toereikend was. Ik concludeer hieruit dat je niet twee keer een databundel mag kopen uit één herlaadbeurt. Waarom niet? Is het niet juist de bedoeling van prepaid dat je je beltegoed eerst opmaakt voor je weer opwaardeert?
Werkt totaal niet
Beste, Ik had vorige week op jullie site een pagina gevonden waar ik de Nokia 3310 zou kunnen reserveren voor 7 dagen, ik kan een voorschot geven, heb nl 2 bonnen van 20 euro. Mvg, Frederik
Dagdag Ik vroeg me af of het mogelijk is om opgenomen series/films van de proximus TV box over te brengen naar bv een USB stick om deze dan vervolgens op een ander medium zoals een laptop te kunnen bekijken. Is nml handig voor vakanties 🙂
Beste, ik was tot januari telenet klant waarbij ik vanaf er een telenet home sport in de buurt was, mij 4G naar het wifi kanaal oversprong. Dit werkt momenteel niet goed op mij iphone. Doe ik iets verkeerd, heb ik iets mis gedaan, meestal komt de proximus -autofon wel tvoorschijn maar blijft niet verbonden
Beste, sinds een jaar of 2 heb ik een degelijke smartphone waar het 4G wifi netwerk perfect mee werkte. Dit werkt op vandaag nog steeds goed, doch sinds enkele weken, krijg ik de boodschap "uw toegang tot het netwerk wordt u ontzegd" als ik op mijn slaapkamer wens in te loggen op het netwerk. Voordien had ik daar geen enkel probleem mee. Sinds enkele weken geraak ik dus op mijn slaapkamer (op afstand van zo'n 10 voetstappen van de BBox3 vandaan) niet meer op mijn eigen 4G wifi netwerk en ben ik verplicht om via mobile data te surfen! Eens terug in mijn living waar de BBox staat, krijg ik terug verbinding. Ik probeerde al om de smartphone helemaal af te zetten en opnieuw op te starten, doch dit geeft geen enkele verbetering. Graag zie ik dit asap opgelost aub.
Hoe zullen na 12/6 volgende gesprekken gefactureerd worden? 1) Een lokale oproep in EU: wordt dit dan gefactureerd als een internationale oproep of als een nationale oproep? 2) een oproep vanuit EU naar een ander EU land: wordt dit gefactureerd als een internationale oproep? Bedankt voor de verduidelijking!
Sedert een goede week is mijn internet enorm traag alsook mijn tv verbinding. tv kijken is dan weer continue met storingen ik heb een speedtest gedaan voor mijn internet verbinding die ligt nu rond de 440.9kbps voor download en 75.8 kbps voor upload. andere dagen werkt het internet dan wel weer goed met een stabiele verbinding rond de 70 mbps. weet iemand hier een oplossing voor?
ik heb al verschillende keren contact genomen met Proximus ivm met mijn login voor mijn persoonlijke webruimte. Men heeft mijn paswoord al 2 x veranderd maar ik kan zelf nog steeds niet inloggen. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik gebruik als gebruikersnaam: http://users.skynet.be/xxxxxxxx.
Dinsdag heeft mijn modem het opgegeven. Dezelfde dag een nieuwe besteld via de telefoon, en nu zijn we week verder en nog steeds geen bbox m.a.w een week zonder internet thuis.Dat is geen service toch?
telkens ik naar een andere post wil gaan, krijg ik steeds de melding 'U kijkt uitgesteld; Wilt u verdergaan? , krijg het niet weg, graag een oplossing
Hi, Gebruik al een jaartje een Fritzbox 7360 met internet Maxi en tot een paar weken geleden draaide dat perfect met een 70/20 snelheid. Nu heb ik sinds een paar weken wat problemen met internet, stond er niet onmiddellijk bij stil dat dit aan de downstream snelheid kon liggen maar toevallig ging ik vandaag es door mijn Fritzbox instellingen en zag dat ik maar aan een 40/15 zat en ik blijkbaar regelmatig bijna het maximum eruit haal. Zonet dan maar even de Box een update gegeven naar 6.52 maar snelheid blijft hetzelfde, Belgacom lijntest kan blijkbaar niet uitgevoerd worden. Heeft er iemand nog een idee?
Ik krijg op geregelde tijdstippen een bericht dat de mailbox vol is waardoor geen mail meer binnenkomt. Als ik de grootte van de inbox mét submappen raadpleeg krijg ik een waarde van 71 MB, terwijl de niet te overschrijden quotum toch 200MB is. Geregeld archiveer ik mails en ik laat geen mails achter op de server. Waar ligt het probleem ?
Onze dochter, studente in Gent probeerde voor de eerste keer een sms te sturen voor de tram. Helaas werkte dit niet en kreeg zij een PV en boete van 107EURO. dit schreef ze naar de lijn op 19 april, waarop geen antwoord of reactie, wel de PV met boete en overschrijvingsformulier. Deze ochtend rond 11u kreeg ik controle op tramlijn 1 toen ik afstapte in Gent (van station Gent-Sint-Pieters naar de Korenmarkt). Eerder toen ik op de tram zat, had ik een sms gestuurd, 'DL', naar 4884 maar hier kreeg ik nooit een antwoord op als bewijs. De meneer die de controle uitvoerde, controleerde de tijd van de sms en zei me dat ik contact met dit email adres moest opnemen omdat het kan zijn dat mijn provider me niet toelaat om sms-tickets aan te kopen. De controleur heeft mijn gegevens genoteerd en me dan ook een fiche meegegeven met een pv-nummer op. Hij zei wel dat ik zo snel mogelijk contact met jullie moest opnemen. Ik ben daarna ook gaan informeren in de lijnwinkel aan het station over waa
Beste, Mijn privé-abonnement is recent omgezet in een bedrijfsabonnement. Als gevolg heb ik van Proximus een e-mail gekregen dat mijn lidmaatschap bij Premium Club ook stopgezet wordt, maar dat ik nog gedurende een periode van 3 weken mijn punten kan inruilen. Ik heb echter al geen toegang meer tot deze Premium Club-punten aangezien mijn account reeds gelinkt is aan het bedrijfsabonnement.. Hoe kan ik de punten op mijn 'oud' account toch nog inwisselen? Mvg, Pieter
Ik heb een business xl abbonement. Dus met de optie buitenland bellen internet enz. Ik krijg net een sms dat mijn restricties voor het buitenland weg vallen. Dit zal een algemene sms zijn vermoed ik, maar wat gaat proximus doen voor de klanten met dergelijke abbonementen?
ik ben vandaag klant geworden van proximus met gsm, vaste telefoon, internet en tv. wij hebben een tuttimus gekozen, maar ik zou volgens de mvr van de klantendienst een sms krijgen om onze nrs te kunnen overzetten dat is inmiddels gebeurd, maar ik zou ook een mail krijgen met een link erin en door daar op te klikken gaf ik proximus toestemming om alles in orde te maken. maar wanneer krijg je nu deze mail? ik heb deze nog steeds niet gekregen, is dat normaal? ik weet zeker hij ook niet in de spam of ongewenst zitten. is dat normaal? mvg rudy boumon
Sinds enkele dagen heb ik erg traag internet (3Mbps waar dit normaal boven de 50Mbps is). Dit zou kunnen komen omdat mijn internetvolume op is, maar de functies 'Mijn producten' en 'Mijn verbruik' op de website werken niet ('Er is een technisch probleem') dus ik kan dit niet controleren. Lijntest geeft aan dat er geen problemen zijn. Spelen er op dit moment problemen bij Proximus? En wanneer kan ik weer een normale internetsnelheid verwachten?
Beste, Als bestaande klant (abonnement) wou ik onlangs overstappen naar een Mobilus S abonnement met gsm. Dit was een web-aanbieding en was dus niet te verkrijgen in een proximus-center, een Iphone 7 128 G Zwart. Men vertelde mij daar dat ik dit enkel online kon doen, maar eens ik (bijna) alle stappen had doorlopen werd er gevraagd naar mijn "huidige provider" en proximus stond daar niet bij, hierdoor kon ik mijn bestelling niet afronden. Waarna er mij telefonisch gezegd dat enkel nieuwe klanten van deze aanbieding kunnen genieten. Na een 2de bezoek aan een proximus-center werd er mij daar verteld, dat wat geld voor nieuwe klanten, ook geld voor bestaande klanten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan er als bestaande klant toch gebruik gemaakt worden van deze web-promotie? Hoe valt dit eventueel op te lossen?
Sinds enige tijd neemt mijn digibox niet meer op als deze uit staat. Als ik tv aan het kijken ben dan neemt deze wel op. Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt!
Door financiële probs kan ik.pas factuur ten vroegste 30/5 betalen. Hoe kan ik.uitstel krijgen zonder dat ik op pay&go terecht kom? En eventueel gsm terug geactiveerd wordt? Klantnr.30304885
Beste, hoe kan ik meerdere (bedrijfs) gsm-nummers koppelen aan onze My Proximus account? Betreft klantnummer 78448000
beste, vorige maand belde ik naar de facturatiedienst omdat bij het wijzigen van mijn pack ik plots de EEP korting van mijn vrouw niet meer hadden. Via de telefoon bood een zeer vriendelijke dame mij een oplossing. We kregen in de daaropvolgende week een creditnota. tot dan alles ok Bij mijn nieuwe factuur ontdekte ik toch nog de fout. Het werd dus niet correct uitgevoerd ondanks de belofte van de dame aan de telefoon. maar daarnaast wat ik dan totaal onacceptabel vind is dat er 3 euro correctiekosten aangerekend worden. Dus het initieel probleem werd door proximus zelf veroorzaakt. Ik bel hen vriendelijk om dit op te lossen. Uiteindelijk is het probleem niet opgelost en krijg ik nog 3 euro extra kosten aangerekend. Klantvriendelijk is dit allerminst. Ik twijfel toch sterk om mijn telecom diensten te verhuizen naar de concurrentie indien ik geen duidelijke antwoord en excuses krijg. Eveneens verwacht ik een financiële compensatie voor het ongemak en tijdbederf. mvg Bryan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.