Beste,
Als bestaande klant (abonnement) wou ik onlangs overstappen naar een Mobilus S abonnement met gsm. Dit was een web-aanbieding en was dus niet te verkrijgen in een proximus-center, een Iphone 7 128 G Zwart. Men vertelde mij daar dat ik dit enkel online kon doen, maar eens ik (bijna) alle stappen had doorlopen werd er gevraagd naar mijn "huidige provider" en proximus stond daar niet bij, hierdoor kon ik mijn bestelling niet afronden. Waarna er mij telefonisch gezegd dat enkel nieuwe klanten van deze aanbieding kunnen genieten. Na een 2de bezoek aan een proximus-center werd er mij daar verteld, dat wat geld voor nieuwe klanten, ook geld voor bestaande klanten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan er als bestaande klant toch gebruik gemaakt worden van deze web-promotie? Hoe valt dit eventueel op te lossen?
Vraag
Web-promotie Apple iPhone 7 128G
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.