Skip to main content
Antwoord

Herinnering

  • May 21, 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Door financiële probs kan ik.pas factuur ten vroegste 30/5 betalen.
Hoe kan ik.uitstel krijgen zonder dat ik op pay&go terecht kom?
En eventueel gsm terug geactiveerd wordt?
Klantnr.30304885

Beste antwoord door CindyD

Hey Peter! Het is helaas niet mogelijk om je diensten te heractiveren. De factuur diende betaald te worden voor 12/04. Wij kunnen deze pas activeren zodra we je betaling ontvangen hebben.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes, Cindy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 21, 2017
via dit Forum als de medewerkers dit morgen lezen of door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Je kan morgen ook de klantendienst bellen op gratis nummer 080022800

PS : als bijkomende info: https://proximus.be/contact

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 22, 2017
Hey Peter! Het is helaas niet mogelijk om je diensten te heractiveren. De factuur diende betaald te worden voor 12/04. Wij kunnen deze pas activeren zodra we je betaling ontvangen hebben.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes, Cindy