Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hey! Ik zit dus met een klein probleempje. Ik wou graag een myproximus account aanmaken zodat ik kan genieten van de Proximus hotspots en het e-mailadres kan veranderen (staat nu op mijn huisgenoot, maar sinds ik de rekeningen doe, is het makkelijker dat alles naar mij wordt gestuurd). Om zo'n account aan te maken heb je dus uw klantnummer, een activeringscode en een facturatiedatum nodig. Mijn klantnummer heb ik, maar die twee andere nummers zijn telkens maar een maand geldig dus je moet die hebben van op uw meest recente factuur. Het ding is dat Proximus heeft besloten geen gedetailleerde facturen meer via mail door te sturen, die vind je dus terug op uw myproximus. Ik sta dus helemaal blok... Om een account aan te maken, heb je die codes nodig, maar ik kan die codes alleen maar bemachtigen door een account te hebben... 🤔 Of zie ik hier helemaal iets over het hoofd? Alvast bedankt!
Beste, Ik vroeg me af wat mijn resterendd bedrag is van mijn combinatie van gsm en abonoment mijn klantenummer is 616192317 En het gsm nummer van abonoment is 0475817210 En of er een mogelijkheid is voor het resterende bedrag af te betalen mvg
Hallo, Ik heb geen live tv sinds gisteravond. Ik kan wel terugkijken (uitzendingen die al gestart zijn). Ik heb al 2x alles herstart. Wanneer ik naar helpdesk bel, wordt gezegd dat ze alle dagen (vanaf maandag t.e.m. zondag vanaf 8 uur 's ochtends) open zijn, blijkbaar vandaag niet. Kan iemand helpen? Niet fijn op feestdag... Katleen
Hallo, Graag had ik jullie ervaring geweten, bij bovenstaand probleem. Wanneer er op minimaal één HD-kanaal een opname is gestart, geeft de decoder een storing op de andere HD-kanalen. Soms komt er toch één, eender welk, HD-kanaal goed door. Bij controle van de gelijklopende SD-kanalen blijkt dat deze goed doorgekomen. Eveneens de opname bekijken, wanneer de opname nog bezig is, geeft géén storing. Alles is perfect te bekijken. Probleem doet zich al zo'n kleine 2 weken voor. Enig idee wat dit kan zijn? Hoe is dit op te lossen? De apparatuur die geïnstalleerd is, zijn bbox3 en decoder V5 met hdd. De verbinding tussen alle toestellen is UTP-kabel. Niks draadloos! Merci!
Ik heb gedurende enkele jaren zonder noemenswaardige problemen proximus cloud gebruikt op volgende apparaten : laptop, pc thuis en pc werk. Sedert enkele maanden wordt de cloud toepassing op mijn laptop en op mijn pc werk niet meer gesynchroniseerd met de bestanden opgeslagen op mijn pc thuis. Als ik mijn pc thuis opstart wordt er telkens gevraagd mijn login en wachtwoord voor de cloud toepassing te bevestigen doch dit is niet het geval op mijn laptop en pc werk. Ik vermoed dus dat mijn laptop en pc werk niet meer verbonden zijn met proximus cloud sinds de jongste update van proximus cloud. Ik heb al getracht op mijn laptop en pc werk de proximus cloud toepassing te verwijderen maar dat lukt niet zodanig dat ik ook de jongste versie niet opnieuw kan installeren. Graag advies.
Ik nam norton op laptop dus verwacht dan die 5€ op pack factuur te zien ! Heb nu gezien dat deze in mijn smartphone factuur aangerekent word en daar ga ik niet mee akkoord !!! Graag die 5€ van factuur gsm weghalen en via pack aanrekenen aub !
beste, mijn zoontje wil wanagogo op zijn laptop zetten maar zijn geen proximus klanten. Kunnen jullie mij hierbij helpen. Wat moeten we doen? mvg wendy
Een idee voor bizz club. Waarom geen Netflix code toevoegen voor een bepaald bedrag (korting) of 1 maand gratis ofzo...? Dan kunnen we ervoor sparen met de punten.
Hallo, Met welke gegevens kan ik inloggen op de wifi van Proximus Fon ? Mvg Johan
beste, vandaag online een abbonnement afgesloten incl. samsung galaxy s8+. na de betaling krijg ik te zien: binnen enkele minuten ontvangt u een bevestigingsmail. nu ruim 8uur later heb ik nog altijd de mail niet ontvangen. is er iets fouts gegaan of komt dit doordat het vandaag een feestdag is?
Al vele keren probeer ik mijn nieuw rekeningnummer door te geven om mijn gsm via Zoomit te betalen. Verschillende keren werkt MY Proximus niet: ik kan geen rekeningnummer noteren. De klantendienst (die zeer lang duurt en gruwelijk kafkaiaanse doorverwijzingen kent!) vraagt mij gewoon aan de telefonist mijn rekeningnummer door te geven. Dit is niet wettelijk en niet veilig. Ze beweert dat het wel veilig is, want dat ze mijn adres, klantennummer en bic code vraagt. Dit zijn gegevens die toch wel gemakkelijk te vinden zijn voor oplichters en hackers! Geen enkele andere instantie die ik mijn nieuw rekeningnummer wil doorgeven, werkt op deze manier: alle sturen ze mij een brief die ondertekend moet worden, want dat is het enige wettelijke! Ik word niet geholpen door de website of de telefoniste. Minutenlang aan telefoon zijn om dan te horen: probeer het nog eens opnieuw op een andere dag!
Hallo, Ik heb sinds gisterenavond, rond 21u, geen service meer op mijn gsm. Ik kan niks doen, buiten wi-fi gebruiken. Is dit normaal en wordt hier aan gewerkt of ligt dit aan mij? Ik heb een Pay&Go prepaidkaart. Alvast bedankt.
Hallo, Ik ben aan het zoeken naar een antwoord op de vraag wat met het abonnement Smart+ 65 na 15/06/2017 (stopzetting van de roaming). Dit is een duur abonnement met inbegrepen - gratis SMS'n in het buitenland (EU) 250 MB internet en 250 min bellen/opgebeld worden (EU). Wat nu met zo'n abonnement na 15/06/2017. die mensen betalen nu voor service in het buitenland(EU) Moeten zij zelf naar Proximus stappen om een ander abonnement?????
Mijn partner heeft Orange abonnement en ik prepaid kaart sinds mijn iPhone en iPad gekraakt werden. Graag zou ik terug een abonnement + gsm wille samen met all in pack tuttimis en extra's. Wie kan me even inlichten?
Hey iedereen, Kan iemand mij informeren of ik als nieuwe klant de promo kan krijgen betreft abonnement en gsm Huawei + tuttimus pack en Telenet.
De iPhone SE 32GB is momenteel niet op stock net zoals de 128GB. Deze zijn sinds maart 2017 officieel op de markt. Gaan deze op korte termijn beschikbaar zijn in de 4 verschillende kleuren?
We moeten voor 29 mei ons prepaidkaart identificeren. We willen dat doen maar krijgen steeds dit op ons scherm te zien. Weet iemand wat we hieraan kunnen doen? (Liefst zo snel mogelijk)
zoals iedereen weet vanaf 15 juni 2017 zijn de roamingskosten verleden tijd. Nu lees ik de krant de morgen dat proximus het abonnementsgeld van een hele resm oude packs die afgesloten zijn voor april 2012 met 2 euro omhoog gaan. de woordvoerder Jan Margot van proximus vind dat de afschaffing van de roamingskosten in juni en de aanpassing van een antaal formules puur toeval wie gelooft dat nu!!!!!!
Mijn broer heeft een Pay & Go kaart met Automatic Reload 15. Dus elke maand komt er automatisch € 15 op zijn prepaidkaart. Maar hij belt zelf echt heel weinig, en gebruikt enkel internet en sms, waardoor zijn belkrediet echt de hoogte in schiet. We wilden graag online overschakelen naar Mobilus FullControl S maar wanneer we het mandje willen valideren krijgen we deze melding: " Een corporate klant kan geen gebruik maken van het mandje!", en je kan niets meer veranderen. Al lang gezocht op de website van Proximus en op Google maar geen antwoord gevonden. Mijn broer is gewoon particuliere klant. Iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Hallo, Ik heb een internet + TV+ gsm pack, maar wil met mijn gsm overschakelen naar een andere provider. Wordt mijn pack dan automatisch overgezet naar internet + tv zonder dat ik daar verder iets voor moet doen? Kor
Mijn pa heeft een handicap. Hij heeft nu een papier gekregen voor sociaal tarief aan te vragen. Hoe loopt dit dan verder?
Via mijn werkgever heb ik een interessante aanbieding gekregen (ook bij Proximus) waarop ik graag zou willen overschakelen. Momenteel heb ik het Mobilus S abonnement. Klopt het dat ik bij dit Mobilus S abonnement ook een korting krijg op mijn modem? En zo ja, vervalt deze als ik in ga op dit FORCMS Smartphone Abonnement, ook via Proximus? Alvast bedankt voor uw reactie!
Dag iedereen, Bij gebrek aan de mogelijkheid om een mail te sturen deel ik mijn klacht/vraag via dit forum. Heeft er iemand ervaring met aansluiting van fiber en het vastleggen van een afspraak met een technieker? Ik ben 3 jaar klant bij Proximus en we verhuizen volgend weekend naar een ander (huur)appartement. De verhuis heb ik 4 weken op voorhand (op 2/05), zoals aangeraden op de website, online doorgegeven. Binnen de 24u zou ik telefoon krijgen om de datum vast te leggen waarop de technieker zou langskomen voor de installatie. Wat inderdaad gebeurde, maar ondertussen kon Proximus de afspraak nog altijd niet bevestigen. Hieronder de geschiedenis van de telefoonconversaties, om aan te tonen dat de callcentermedewerkers zelf totaal niet op de hoogte zijn. 1) Tijdens het eerste telefonisch contact op 3/05 werd een afspraak vastgelegd op 29/05. Ik kreeg een bevestigingsmail van de verhuizing, maar daarin stond dat ze me jammer genoeg geen afspraakdatum en –uur konden geven. 2
Tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat de huur van de vaste lijn geen deel uitmaakt van het Familus pakket, enkel het gratis bellen op die lijn. Dus bovenop de pakketprijs, komt nog de huur van de vaste lijn. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
Toen ik in januari klant werd voor een tuttimus pack, zou ik met de promotie 3 maanden Netflix gratis krijgen maar dit kon wel 3 maand duren alvorens die info zou toekomen, maar we zijn nu mei en nog steeds niets ontvangen, heeft iemand dezelfde ervaring ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.