Ik heb gedurende enkele jaren zonder noemenswaardige problemen proximus cloud gebruikt op volgende apparaten : laptop, pc thuis en pc werk.
Sedert enkele maanden wordt de cloud toepassing op mijn laptop en op mijn pc werk niet meer gesynchroniseerd met de bestanden opgeslagen op mijn pc thuis. Als ik mijn pc thuis opstart wordt er telkens gevraagd mijn login en wachtwoord voor de cloud toepassing te bevestigen doch dit is niet het geval op mijn laptop en pc werk. Ik vermoed dus dat mijn laptop en pc werk niet meer verbonden zijn met proximus cloud sinds de jongste update van proximus cloud. Ik heb al getracht op mijn laptop en pc werk de proximus cloud toepassing te verwijderen maar dat lukt niet zodanig dat ik ook de jongste versie niet opnieuw kan installeren. Graag advies.
Antwoord
Proximus Cloud
Beste antwoord door ThomasP
Hey FAZANT32, in dit geval raad ik inderdaad aan de Proximus Cloud toepassing opnieuw te installeren. Dit zal het probleem normaal gezien moeten oplossen. Wat lukte er juist niet om de Cloud te verwijderen? Waar zat je vast? Dan kunnen we je hierbij helpen. Probeer dit gewoon te verwijderen via je Windows --> programma's of apps. Versleep voor alle zekerheid al je documenten in de Cloud map naar een lokale map op je computer. Nadat de Cloud is verwijderd. Installeer deze opnieuw zoals beschreven op volgende pagina. Succes!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.