Wijziging rekeningnummer voor Zoomit
Al vele keren probeer ik mijn nieuw rekeningnummer door te geven om mijn gsm via Zoomit te betalen. Verschillende keren werkt MY Proximus niet: ik kan geen rekeningnummer noteren. De klantendienst (die zeer lang duurt en gruwelijk kafkaiaanse doorverwijzingen kent!) vraagt mij gewoon aan de telefonist mijn rekeningnummer door te geven. Dit is niet wettelijk en niet veilig. Ze beweert dat het wel veilig is, want dat ze mijn adres, klantennummer en bic code vraagt. Dit zijn gegevens die toch wel gemakkelijk te vinden zijn voor oplichters en hackers! Geen enkele andere instantie die ik mijn nieuw rekeningnummer wil doorgeven, werkt op deze manier: alle sturen ze mij een brief die ondertekend moet worden, want dat is het enige wettelijke! Ik word niet geholpen door de website of de telefoniste. Minutenlang aan telefoon zijn om dan te horen: probeer het nog eens opnieuw op een andere dag!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.