Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Mijn rekening is sinds vorige week betaald, doch kan ik van betalende diensten en dergelijke geen oproepen doorschakelen. Er komt steeds op 'oproepblokkering ingeschakeld'. Ik heb reeds gecontroleerd in mijn instellingen en dit is niet ingeschakeld. Proximus zal dit dus gedaan hebben. Ook heb ik reeds gebeld naar proximusnummer en daar hoorde ik dat ik geen openstaande rekeningen meer had. Doch had ik ervoor een bericht gekregen dat ik een voorschot moest betalen maar niets meer van gehoord? Wat doe ik nu?
hallo ik heb deze ik denk wifi repaeter gevonden ik zou hem willen gebruiken maar ik weet niet hoe ik hem kan configureren ik dacht dat jullie mij misschien konden helpen omdat er belgacom op staat alvast bedankt
Ik kan op dit moment via outlook geen mails versturen. Ontvangen kan wel. Bij het versturen krijg ik de melding : foutcode 0x800ccc6f , maar verder ook : reactie server 554 - acces denied - under investigation for spam abuse. Wat betekent dit ? Is dit algemeen, of treft dit mij alleen. Mails die ik wil verzenden, zijn normale mails. Ook via het mailadres van mijn vrouw in outlook, blijven de mails gewoon staan. Wie kan mij helpen ? Ro
Hey, ik heb al 22 maand een stabiele maandelijkse factuur van 85 tot 88 euro. Met 1 uitschieter van 93. Nu heb ik vorige maand een stopzetting gedaan omdat ik 24 maanden vast zat. Ik krijg plots voor maand 23 een factuur van 120euro, en na amper 12 dagen krijg ik een bericht dat ik reeds aan 6gb mobiele data zit terwijl ik praktisch overal wifi gebruik. Is dat om er snel nog de laatste 2 maanden alles uit te persen? Ik weet wel 100% dat ik beide periodes amper mobiele data heb gebruikt. Ik was nog aan het twijfelen om erna terug bij proximus te gaan maar nu weet ik wel zeker wat ik ga doen. Als het niet in orde komt dan ga ik naar test aankoop, en naar de ombudsdienst telecom... mailen gaat niet, ik geraak nergens binnen, vind geen adres. Bellen wil ik niet, dus weet me geen raad.
Gisteren werd mijn nummer tijdelijk gedeactiveerd zonder opgave van reden, en zonder mijn medeweten. Ondertussen heb ik geen service meer en kan dus niet meer bellen, smsen, surfen... Zeer vervelend. Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk hersteld?
Effe mijn hart luchten. Ik neem in jaren eens contact op met de klantendienst. Wil iemand aan de lijn krijgen maar toch niet evident om de juiste weg te vinden. Nog eens opnieuw bellen. Krijg iemand aan de lijn, doe mijn volledige uitleg en moet dan toch even doorverbonden worden met iemand van de technische dienst. Nog even mijn uitleg doen ... Probeert mij te helpen, lukt niet en moet mij even doorverbinden met iemand anders. Begin mijn uitleg, wordt heel onvriendelijk onderbroken en krijg kortaf de vraag waar ik precies online ben? My Proximus? Ik antw ja. Dan moet ik uw vast nummer hebben zegt hij. Ik laat weten dat ik geen vast nummer heb. Dat staat op uw factuur. Heel kortaf. Ik heb geen factuur bij de hand meneer. Waar kan ik dit online het snelste vinden? Dan zegt hij kortaf, ik kan u niet helpen. U moet naar het 0800 bellen en op de klantendienst uw vast nummer vragen en zonder ik kon antwoord, boenk telefoon dicht. Ja, 15 min getelefoneerd, geen stap verder
Ik heb hier twee laptops staan. Ik probeer met beiden verbinding te maken met het netwerk "wifi-2.4-xxxx". Bij één laptop lukt dit probleemloos, bij de andere laptop mislukt dit steeds. Er volgt altijd een melding "geen internet, beveiligd". Ik schijn wel contact te hebben met het netwerk, maar ik heb toch geen internet. Nu ben ik zelf geen echte computerleek, maar hier ben ik nu al twee dagen mijn tanden op aan het stuk bijten. Het lukt maar niet. Iemand een idee?
Beste, sinds begin mei ben ik klant bij Proximus, abonnement Tuttimus. Hoe activeer ik gratis Netflix? De enige optie was de 30 dagen gratis, wat ik gedaan heb, maar die zijn nu bijna voorbij. Kan u mij zeggen hoe ik verder geniet van de Netflix die in mijn abonnement zit? Alvast bedankt Daisy
Beste forumleden, Vanaf 17 maart zal Netflix kunnen worden gekozen als tv-bundel met de Packs Familus L, Tuttimus, Bizz All-in (met optie TV) en Bizz Office (met optie TV), alsook op de aanrekening/factuur van Proximus kunnen worden vermeld. Netflix komt dus bij de lijst van momenteel aangeboden tv-bundels en de klant zal Netflix of een van onze andere bundels kunnen kiezen. Dit zal gebeuren volgens dezelfde principes als nu: als de klant Netflix als tv-bundel neemt, krijgt hij een korting van € 2/maand op zijn volledige Pack. Als de klant zijn tv-bundel niet meer wenst, zal de prijs van het Pack met € 7,99/maand verminderen. Het feit dat we dit mogelijk maken, betekent dat, als de klant Netflix als tv-bundel kiest, het Netflix-abonnement automatisch zal worden vermeld op de aanrekening/factuur van Proximus (in de rubriek ‘diensten van derden’). We maken van de gelegenheid gebruik om ook alle klanten die niet in aanmerking komen voor een tv-bundel toe te laten om Netflix o
ben nu drie maand bij proximus en denk eraan terug te gaan naar vorige provider,namelijk afrekening is nooit juist
Reeds 2 x vroegen wij een tussenkomst van de werkgever aan, dit op 7/4 en op 23/5. Beide keren kregen we een mail dat de aanvraag ontvangen werd en dat ze ons zouden contacteren binnen de 5 werkdagen. Ondertussen zitten wij nog steeds te wachten op een telefoontje. Daarom heb ik daarnet zelf gebeld naar proximus. De dame aan de lijn vond niets terug van onze aanvragen. Wij moesten de aanvraag schriftelijk indienen of op mail terwijl ik beide mails voor mij had. Nu moet ik morgen zelf terugbellen tijdens de kantooruren. Moeten wij die aanvraag nu nog eens lanceren? Waarom kan er niet na één aanvraag correct gereageerd worden? Sorry voor deze topic maar de dame in kwestie was niet echt beleefd en morgen tijdens de kantooruren terugbellen met de wachttijden is nog al moeilijk. Ook betekent dit dat wij nog langer moeten wachten alvorens de tussenkomst in werking treedt...😟 😢
Deze week heeft mijn decoder ineens vanalle opnames gewist (waren geen korte termijn opnames en termijn was ook nog niet verlopen) en sinds net wist hij opnames wanneer ik kies "kijken". Iemand een idee wat ik hieraan kan doen of hoe dit komt?
Beste, Sinds enkele weken heb ik problemen met de locatiebepaling van mijn smartphone (Sony Xperia Z1 Compact). Het zit namelijk zo dat hij een helemaal verkeerde locatie toont bijvoorbeeld: voor het weer te bepalen op de locatie waar ik ben, toont hij het weer van "Broek op Langendijk" in Nederland terwijl ik zelf in Oudenburg woon. Het is pas als hij de GPS gebruikt (en dus locatie vindt via de GPS) dat hij dan terug gaat naar de correcte locatie. Echter ben ik niet de enige thuis. Mijn zus (Samsung Galaxy A5 2017) heeft net hetzelfde probleem. Onze vaste internet verbinding is via Proximus met een BBOX3 T-AC Onze mobiele internet verbinding is via Orange. (Echter gebruiken we momenteel geen mobiel internet de laatste week) Ik heb een licht vermoeden dat het zou te maken hebben met de locatie van het MAC-adres van de modem die in één of andere database een verkeerde locatie heeft. Echter weet ik niet waar ik kan melden dat de locatie verkeerd is. (Als het te maken heeft
Beste, Ik ben 6 jaar geleden naar het buitenland verhuisd en heb mijn adres veranderd naar mijn ouders. Mijn laatste internet factuur was aangekomen maar mijn gsm factuur niet! Ik heb meer dan meerdere malen jullie gecontacteerd en zeiden dat ze factuur zouden opsturen. 6 maand geleden was ik terug in België en heb terug jullie gecontacteerd en zeiden dat ik 70 euro meer moest betalen wegens laat betaler? Na 6 maand nog altijd geen factuur ??? Ik vindt dit ontoelaatbaar dat ik een boete moet betalen voor facturen dat ik niet krijg !!! Wou u op deze weg te vragen om dit recht te zetten, en kan je ook dubbel controleren dat mijn internet factuur in orde is om mij gerust te stellen. En dat ik op geen zwarte lijst hoef te staan voor geen redenen Met vriendelijke groet moodymann
Na 20 jaar (zonder ooit over te stappen naar een andere providor) Is de datum aangebroken om onze wegen te scheiden vermoed ik , mij extra facturen gedurende maanden voor services die ik niet gevraagd heb en ik kom er dan per ongeluk achter (ik dacht eerst dat men facturen zo hoog waren omdat mijn vrouw veel naar haar moeder belde vanuit Spanje dus ik dacht ok) Dat maakte mij boos , maar toen ik enkele weken geleden met de klantendienst sprak zei men mij ; klopt we gaan dat al crediteren voor dit factuur, maar betaal wel u factuur alvast, wij doen het nodige om de service die u aangerekend hebt gekregen maar niet gevraagd heeft, te crediteren , vond ik een perfecte service , dus ik heb men factuur betaald (echter tot op heden nog geen creditatie ontvangen, maar dat tot daar aan toe , ik begrijp dat dit een verwerkingstijd nodig heeft) . En men verzekerde mij dat ik deze extra services die ik nooit heb aangevraagd dan in de toekomst ook niet meer op men factuur ga krijgen. Nu on
Hallo, Ik ben aan het zoeken naar een antwoord op de vraag wat met het abonnement Smart+ 65 na 15/06/2017 (stopzetting van de roaming). Dit is een duur abonnement met inbegrepen - gratis SMS'n in het buitenland (EU) 250 MB internet en 250 min bellen/opgebeld worden (EU). Wat nu met zo'n abonnement na 15/06/2017. die mensen betalen nu voor service in het buitenland(EU) Moeten zij zelf naar Proximus stappen om een ander abonnement?????
Beste, In januari zijn wij overgeschakeld naar tuttimus en als promotie kregen wij een samsung tv cadeau. Net na de bevestiging werd er ons gemeld dat wegens groot succes de tv's pas begin april geleverd zouden worden en tussendoor heb ik nog eens een sms berichtje gekregen om te laten weten dat we op de hoogte gehouden zouden worden. We zijn ondertussen eind mei en we hebben nog steeds geen nieuws gekregen. Ik heb net de klantendienst gebeld en daar werd mij gezegd dat dat vreemd was, want dat alle tv's normaal geleverd zouden zijn. Ze gingen eens horen en iemand laten terugbellen, maar dat heb ik eerder gehoord. Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid
Ik zou graag de naam van mijn factuur veranderen. Aangezien dit nog van vroeger op naam van één van mijn ouders staat. Hoe moet ik dit doen?
Ik ben sinds 30 maart 2017 klant bij proximus en heb nog steeds geen datim voor een instalatie gekregen. is dit Normaal?? ik bel bijna dagelijks naar 0800 22 800 voor iets van informatie te kregen maar telken😫 😫 s krijg ik een melding van ik zal het doorgeven, ze zullen jou morgen terug bellen. maar ik word nooit terug gebeld. wat moet er gebeuren voor meer informatie te krijgen of eindelijk een datum van instalatie te krijgen?
Hallo, Gisteren kreeg ik een sms dat mijn mobile internet volledig verbruikt is en dat er 61€ meer zal aangerekend worden omdat het buiten mijn bundel is. Dat was wel even schrikken!! Ik gebruik al maanden/jaren mobile internet en dit is de 1ste keer dat het gebeurd. Als ik naar de details kijk, zie ik dat er 10€ 's nachts aangerekend werd terwijl ik gewoon thuis lag te slapen. Hoe is dit mogelijk? Ik probeer ook binnen te geraken op de klantendienst maar onmogelijk en weet ook niet echt welke dienst ik moet raadplegen. Kan iemand mij helpen? Bedankt! EBM
Ik beschik over een abo smart25, dwz dat ik recht heb op 5 uren belkrediet, echter op de teller staat enkel 4h50 als tegoed. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hi, Ik ben freelance webdeveloper en heb bij een klant een website online geplaatst (bij Combell). Het A-record is al meer dan een week geleden aangepast, maar op mijn netwerk thuis, verwijst de domeinnaam nog steeds naar de oude server. Ook als ik mijn hosts file aanpas, met het IP-adres van de nieuwe server, geraak ik niet op de nieuwe website. Mijn computer is rechtstreeks verbonden via ethernet met de BBOX-3. Restart van BBOX levert niets op. Als ik het dig-commando uitvoer, krijg ik netjes het IP-adres van de nieuwe server te zien, maar de website blijft de oude website tonen, zelfs na legen van cache, privémodus en zelfs 'curl mijndomein.be'. Wanneer ik mijn mobiel internet deel met mijn vaste computer, wordt de website wel netjes getoond. (Ik heb dit getest met alle apparaten in huis, en overal hetzelfde probleem). Ik veronderstel dus dat er iets mis is met DNS of dergelijke (DNS van mijn computer staat ingesteld op 8.8.8.8). Cached die BBOX-3 DNS lookups? Ligt dit
In de proximus services heb ik al verschillende keren de functie CLIP of weergave oproeper proberen te annuleren omdat de vaste lijn steeds minder wordt gebruikt en deze functie in verhouding tot zijn gebruik te duur is. Telkens krijg ik de boodschap "Bedankt! Uw aanvraag met referentie 2653373 werd geregistreerd" maar er volgt verder niets meer en de dienst blijft geactiveerd. Moet ik nog iets extra doen voor de annulatie definitief is ?
Vraagje, Is het mogelijk om meerdere bonnen voor de Decathlon (verdiend via my proximus) in één keer te gebruiken?
Dit kanaal, motorsport.tv kanaal 665 (bij mij), zit volledig vast. Het beeld is bevroren zonder geluid. Dit is al sinds gisteren. Het beeld is nog steeds hetzelfde als gisteren. Ik heb 2 decoders staan en bij beide zit het vast.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.