Skip to main content
Antwoord

Proximus nummer zonder opgave van reden 'tijdelijk gedeactiveerd'

  • May 31, 2017
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Gisteren werd mijn nummer tijdelijk gedeactiveerd zonder opgave van reden, en zonder mijn medeweten. Ondertussen heb ik geen service meer en kan dus niet meer bellen, smsen, surfen...
Zeer vervelend. Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk hersteld?

Beste antwoord door LorentzV

Kan je ons even je klantnummer en betrokken GSM nummer doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Dan kijken wij het even voor je na.

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • June 1, 2017
Kan je ons even je klantnummer en betrokken GSM nummer doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Dan kijken wij het even voor je na.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 1, 2017
Hoi Lorentz,

Gisteren via twitter contact gehad met de klantendienst en goed geholpen geweest - het probleem is van de baan en mijn nummer werd heractiveerd

Dank voor de opvolging!

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • June 1, 2017
Fijn dit te lezen, doen steeds ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn! Kan ik nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky