Na 20 jaar (zonder ooit over te stappen naar een andere providor)
Is de datum aangebroken om onze wegen te scheiden vermoed ik , mij extra facturen gedurende maanden voor services die ik niet gevraagd heb en ik kom er dan per ongeluk achter (ik dacht eerst dat men facturen zo hoog waren omdat mijn vrouw veel naar haar moeder belde vanuit Spanje dus ik dacht ok)
Dat maakte mij boos , maar toen ik enkele weken geleden met de klantendienst sprak zei men mij ; klopt we gaan dat al crediteren voor dit factuur, maar betaal wel u factuur alvast, wij doen het nodige om de service die u aangerekend hebt gekregen maar niet gevraagd heeft, te crediteren , vond ik een perfecte service , dus ik heb men factuur betaald (echter tot op heden nog geen creditatie ontvangen, maar dat tot daar aan toe , ik begrijp dat dit een verwerkingstijd nodig heeft) . En men verzekerde mij dat ik deze extra services die ik nooit heb aangevraagd dan in de toekomst ook niet meer op men factuur ga krijgen.
Nu ontvang ik mijn nieuw factuur , en wat staat erop 63eu+btw voor de extra services "Daily Travel Surf Europe" , ik bel terug met de klantendienst , en zij antwoorden mij , ja dat is een service dat u aangevraagd heeft dus dat moet u betalen ...
Wel beste Proximus uw vorige klantendienst medewerker ging het crediteren en die "Daily Travel Surf Europe" werd stopgezet referentie 29439907 en u rekent mij deze kosten van "Daily Travel Surf Europe" opnieuw aan ... deze keer ga ik het factuur niet betalen , nog meer zelfs ik ga men facturen van het afgelopen jaar nakijken om te zien of mijn vermoeden klopt en u mij deze niet aangevraagde dienst al maanden aanrekent (mijn vrouw gebruikt 3 keer per maand internet in Spanje aan een zeer laag tarief kost ons 4eu denk ik maximum, u denkt toch echt niet dat ik 3,5eu per dag ga betalen hahahaha , ik ben misschien wel dom maar nu ook niet zo dom)
Triest , is in mijn ogen pure oplichting , en dit na meer dan 20 jaar klant , denk er heel sterk aan om met deze nummer en met de nummers van onze bvba weg te gaan bij proximus , ik vind dit ongehoord , ik ben diep teleur gesteld op de werkwijze van Proximus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.