Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De voorbije week is Proximus geïnstalleerd in mijn nieuwe appartement. Ik heb in mijn tv-internet-telefonie- mobile-abonnement ook voor Netflix gevraagd. Toen ik de stappen volgde om Netflix te activeren, kreeg ik een foutmelding bij de keuze om het op de Proximusfactuur te zetten. De andere keuze was kredietkaart. Ik heb gebeld met Netflix, zij raadden aan om de modem en het toestel van digitale tv eens los te koppelen en dat toestel 4 keer uit en aan te zetten. Maar ook na het heropstarten, kreeg ik dezelfde melding: de betalingsmethode is niet toegankelijk. Kan iemand me helpen de activatie te voltooien? Groetjes Gregory
Beste, Is het mogelijk om de facturatiegegevens voor klantnummer 381016 aan te passen als volgt: Mevrouw Pot Joanna Klaproosstraat 78 bus 2-17 2610 Wilrijk . Zonder busnummer komt de post niet terecht, vandaar deze vraag. Alvast bedankt! Joanna Pot
Sinds einde maart is android 7 nougat update beschikbaar voor alle "Europese" toestellen Huawei p9 lite.Buildnr: vns-l31c432. Voor de toestellen ,verkocht door proximus,met buildnr :vns-l31c02 is deze update er nog niet.Blijkbaar heeft dit te maken met Vodafone.Waarom loopt deze update achter op de Europese uitvoering ?En wanneer is de update dan wel te verwachten.Het kan toch niet dat proximus klanten later,of misschien helemaal niet, deze updates krijgen. Gr.
1) internet en proximus TV mag je in een kleine gemeente als de onze vergeten: de internetlijn is zodanig slecht dat zelfs de proximus winkel je dit afraadt. Deze strijd heeft proximus al verloren en opgegeven ten opzichte van de kabel: ik ben dus maar noodgedwongen overgestapt. 2) sinds 2 maanden krijgen we geen facturen meer voor de GSM van mijn vrouw. En dan plots is er een brief in de bus dat er binnen de drie dagen dient betaald te worden (donderdag voor Pinksteren) of je verbinding wordt verbroken. Je betaalt op zaterdag, maar met de extra verlofdag op maandag wordt de uitvoering van betaling pas op dinsdag uitgevoerd. Dinsdag stel je vast dat de GSM is afgesloten. Prima. Nu nog 30€ kosten extra om terug te activeren? 3) Als je belt naar het 0800 nummer of 1927 krijg je een computer aan de lijn. Service is nooit hun sterke kant geweest. 4) De laatste strohalm is de vaste lijn - die werkt 100% goed. We zullen zien of dat ook zo is bij de kabelboer, want een to
Ik ben net proximus klant geworden en bezit een Samsung S8. Ik kan niet meer bellen, krijg de volgende boodschap: niet aangemeld bij netwerk.
Geachte, Op donderdag 1 juni kwamen we terug van onze vakantie in Spanje. We hebben geen 4G roaming gebruikt tijdens onze vakantie zelf, enkel wifi, op het vliegtuig hebben we de ganse vlucht (HQ 1643 01-Jun-17 09:35 12:25 ALMERIA - BRUSSEL) de vliegtuigstand aangehad. Rond 13h hebben we dan 4G aangezet om de busuren op te zoeken. Op het nummer 0475/245137 kregen we die dag een SMS van Proximus dat we om 12h22 838861 KB van het maandelijkse volume hadden gebruikt. De GSM had nog niet aangestaan voor 12h22 dus dat kan niet! Later die dag kregen we bericht dat het totale internetvolume opgebruikt was, dus 1GB, daar doe we normaal een ganse maand mee. Na controle in de Proximus app (Mijn verbruik) bleek het internetvolume inderdaad volledig gebruikt, zelfs de Free Any Time 500MB was voor 326.22 MB opgebruikt. Er is hier dus duidelijk iets fout gegaan, mag ik U verzoeken één en ander dringend recht te zetten zodat we terug 4G kunnen gebruiken op dat toestel (nu uitgeschakel
Hallo, wij hebben de reeks Bordertown gevolgd op Canvas, aflevering 1tem 8. Wij hebben afl 8 beken, en dan zagen we dat de volgende afleveringen nr 9, 10 en 11 op VRT uitgezonden werden. Door deze zenderwijziging hebben we de laatste 3 afleveringen gemist. Is er een manier om deze alsnog te kunnen bekijken?
Even een vraaagje,ik heb al verschillende jaren tv,internet en telefoon bij julie en betaal daarvoor ongeveer 130 euro per maand voor.Daar ik nu op pensioen ben zou ik dit een beetje willen minderen van prijs Nu is de vraag als ik overschaken naar Familus is dan de huur van de tv en internet moden en huurprijs telefoon in die prijs inbegrepen of moet ik die ook bijbetalen zoals ik nu moet doen. Groetjes Marina
Het is toch de bedoeling van dit systeem dan de klant iedere maand, als de factuur betaald wordt,hiervoor punten krijgt? Of vergis ik mij hierin??
Hallo hoe komt het dat ik via het netwerk van proximus bijna altijd h+ netwerk heb terwijl er in mijn dorp volledige 4g dekking is
Is het mogelijk om de rinkeltijd wat te verlengen? Want als ik deze code ingeef zoals gevonden op Google "**61*+32475151516**30#" dan krijg ik een foutmelding als antwoord. Mensen zeggen me dat ik al op voicemail spring na 8 seconden, wat te kort is. Met als gevolg dat ik meer dan de helft van de keren telefoontjes mis en zelf moet terugbellen = belminuten gaan redelijk snel op.
Wij verbleven vorige week in Nederland, het was echter onmogelijk de fiets app "Fietsnetwerk" te gebruiken, kregen zogenaamd geen verbinding met de server van de app, alhoewel alle nodige verbindingen ingeschakeld waren? Wat te doen?
Sinds begin deze maand start 4G bij 1 van de 2 gsm's uit Pack niet meer op. Wifi wel mogelijk. Op gsm werd niks gewijzigd. Bereik is ok want andere gsm's hebben geen probleem.
Hallo In Nederland heeft men bij de meeste providers een zender van de maand. Dan is er één betaalzender soms eens gratis. Ik vroeg me af waarom Proximus dit nooit doet. Klanten kunnen toch nooit geïnteresseerd zijn in zenders die ze nog nooit gezien hebben?
Al jaren ben ik klant bij Proximus, met twee abonnementen. Laatst heb ik een betaling gemist. Ik heb dat laten weten en er was geen enkel probleem ... Maar, woensdag 7/6/2017 hebben jullie besloten mijn beide abonnementen over te schakelen naar pay&go. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Ik moest mijn "klantnummer" geven, want via mijn gsm nummer was ik niet meer te herkennen. Grappig toch, "klant" nummer ? Vijf keer ben ik doorgeschakeld, want niemand kon mij helpen. Uiteindelijk kon men mij "verzekeren" dat mijn betaling was binnengekomen en mijn abonnement "weldra" in orde zou zijn. Donderdag, in de namiddag, nog altijd geen abonnement. Ik bel terug naar de klantendienst. Weer doorgeschakeld : technische dienst wist het niet, facturatiedienst kon opnieuw bevestigen dat er geen enkele rekening open stond, klantendienst zou het nodige doen om mijn abonnementen opnieuw te activeren (hoezo ? dat was toch al in orde woensdag ?!). Ik kreeg te horen dat
Wij zouden de graag de bbox op een andere plaats willen zetten. daarvoor moet er op straat een nieuwe kabel getrokken worden en moeten wij kijken voor de ingangsbuis (of zoiets). Bij proximus al een offerte gevraagd voor deze kosten maar nog altijd geen antwoord gekregen. Iemand een idee wat de kostprijs zou zijn
Dag iedereen Een gloednieuwe WiFi-extender (DLink - wireless AC750 Dual Band) wil maar niet conecteren met de BBox. Niet via WPS, niet handmatig,... Ding slaagt er maar niet in de connectie te leggen. Ook niet in dezelfde ruimte (dus met 100% signaal). Op andere locaties met andere modems lukt het wel. Eerder werkte een devolo ook al niet meer op de bbox. Hebben jullie iets veranderd? Kan het aan de bbox liggen? Groet Jeroen
Ik heb een nieuwe telefoon en moet dus het kaartje identificeren Hierviot moet je dus de kaart herladen. Dit heb ik tot 2x toe gedaan maar krijg het krediet niet op de kaart en deze wordt dus ook niet geblokkeerd. Het geld is wel van mijn rekening gegaan Iemand enig idee of ik dit geld nog terug krijg of deze identificatie toch nog kan opgelost geraken? Anders nog nooit problemen gehad met proximus maar dit is natuurlijk niet leuk nu?????
'ik had graag mijn gsm nokia c2 ingesteld voor op internet te kunnen maar hoe doe ik dat als mijn telefoon er niet tussenstaat tussen de soorten gsms aub'
Nog steeds niet en dit nadat dit voorval reeds gesignaleerd werd via deze weg en er blijkbaar ook een ticket voor opgesteld werd, kan het verbruik en de herlaadgeschiedenis van een GSM op My Proximus niet geraadpleegd worden . Dit euvel duurt nu al maanden ... Wordt hier eindelijk iets aan gedaan ? Vervelend dat zo'n probleem MAANDEN aansleept, zonder dat er een reden aangehaald wordt , waarom het niet werkt en wat er aan gedaan wordt. Communicatie van Proximus diensten kan in deze toch wel beter , niet ? Ro
Hallo, Is het mogelijk om meerdere pay and go kaarten aan 1 MyProximus login te koppelen ? Via de procedure hier lukt het niet omdat ik geen beheerder van de account waar ik het op zou willen : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html. Ik wel nog een andere account met meedere abonnementen op maar daar kan ik ze ook niet aan toevoegen.
In mijn laatste factuur staan op 2 dagen een bijzonder groot dataverbruik aangegeven: 23 mei en 25 mei. Wanneer ik mijn surfgedrag op die dagen na ga, dan bezocht ik slechts een paar bijzonder gewone websites, geen You Tube of zo. Waar kan dan dat datagebruik vandaan komen? Ik was op beide data aan zee of buiten huis. Kan er iemand nagaan waar dit dataverbruik vandaan komt? Meer info op onderstaande screenshot:
Sinds enkele maanden komen e-mails op mijn @skynet.be adres traag binnen. Hoe kan ik dit verhelpen ?
In de webshop staat dat de iPhone SE 32 in alle kleuren op stock is maar als je een configuratie samenstelt komt er geen knop om deze toe te voegen aan het winkelmandje. De andere kleuren gaan wel. Klopt het dat deze uit stock is of zit er ergens een fout in de webshop?
Beste, Sinds ik mijn overstap van telenet naar jullie heb gewaagd heb ik niets anders dan problemen met de facturatie! Eind vorig jaar ben ik overgestapt en sindsdien loop ik jullie shop plat , gebruik ik dit forum en lig ik continu naar de klantendienst te bellen met alle ergernissen van dien. Vanaf de eerste dag loopt alles mis: domiciliëringen die niet of meermaals uitgevoerd worden welke ik dan uiteindelijk stop gezet heb en in de shop ( kapellen ) gevraagd om papieren facturen te krijgen, deze heb ik na meermaals met jullie gebeld te hebben dan toch onlangs in orde gekregen. De gestopte domiciliëring werd nog steeds door jullie aan mijn bank aangeboden, zij rekenden ook kosten aan omdat deze niet uitgevoerd mocht worden. Op de facturen die ik van jullie na al mijn moeite maanden nadien heb ontvangen brengen jullie nu 2x €15 kosten in. Bij iedere brief heb ik weer naar jullie gebeld omdat ze in de shop niets van de facturatie kunnen of willen zien, eerst was het volg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.