Skip to main content

Skynet mails komen traag binnen

  • June 9, 2017
  • 13 reacties
  • 864 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Sinds enkele maanden komen e-mails op mijn @skynet.be adres traag binnen.
Hoe kan ik dit verhelpen ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 9, 2017
FAZANT32,

wat bedoel je met traag binnen? Heb je dan ook een traag internet verbinding op het moment dat je mails binnenkomen? Want ik heb even een meting uitgevoerd en de snelheid die tot de modem binnenkomt is 100Mbps. Dat is voor mij toch al redelijk snel hoor. Heb je het probleem met verschillenden toestellen?

Mvg, AndyM

Martin
  • June 9, 2017
Mss staat in zijn mailclient de tijd voor het automatisch opvragen van accounts te hoog ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 9, 2017
Ik heb McAfee anti-virus - zou het daarmee te maken kunnen hebben ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 9, 2017
Dat kan, best even proberen om hem tijdelijk uit te schakelen. Krijg je uw mails wel goed binnen op een ander toestel? Smartphone bijvoorbeeld? Mvg, AndyM

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 9, 2017
Op mijn smartphone komen de mails perfect binnen, dus ik zal zeker eens proberen met McAfee uit te schakelen.
Als ik Norton anti-virus bij Proximus neem moet ik dan nog een anti-virus op mijn pc en laptop installeren ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 9, 2017
Als je bij ons Norton neemt, dan hoeft het niet neen. Wel goed om te weten dat de mails goed binnenkomen op de smartphone, kan het niet aan de lijn / profiel liggen he Mvg, AM

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 9, 2017
Dus als ik Norton bij Proximus neem is alles wat via mijn Proximus router binnenkomt beveiligd.
Ik maak verbinding met mijn Proximus router via Wi-Fi is dat dan ook beveiligd ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 9, 2017
Geldt dit dan ook voor internetverbinding via de modem of alleen voor e-mails ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 9, 2017
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/parti...

Ja inderdaad. Je internet (via kabel of draadloos) zijn beveiligd. Je kan altijd de wifi instellingen wijzigen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 9, 2017
Dien ik voor de Norton antivirus een speciaal programma te installeren op mijn pc of laptop ?
Of volstaat het dat ik inschrijf op het abonnement ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 9, 2017
Ja toch wel. Je kan alle info terugvinden op onze support site :

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_internet/particulieren/support/internet.html

Kies Veiligheid en bescherming. Daarna selecteer je Norton Security...

Maar het moet eerst adminsitratief actief staan natuurlijk.

Mvg,

AM

  • Rising star
  • June 9, 2017
@Fazant32 , uw Mcfee is het de gratis versie of betalend ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • June 10, 2017
Dag Jean,
Het is de betalende versie.