Geachte,
Op donderdag 1 juni kwamen we terug van onze vakantie in Spanje. We hebben geen 4G roaming gebruikt tijdens onze vakantie zelf, enkel wifi, op het vliegtuig hebben we de ganse vlucht (HQ 1643 01-Jun-17 09:35 12:25 ALMERIA - BRUSSEL) de vliegtuigstand aangehad. Rond 13h hebben we dan 4G aangezet om de busuren op te zoeken.
Op het nummer 0475/245137 kregen we die dag een SMS van Proximus dat we om 12h22 838861 KB van het maandelijkse volume hadden gebruikt. De GSM had nog niet aangestaan voor 12h22 dus dat kan niet!
Later die dag kregen we bericht dat het totale internetvolume opgebruikt was, dus 1GB, daar doe we normaal een ganse maand mee.
Na controle in de Proximus app (Mijn verbruik) bleek het internetvolume inderdaad volledig gebruikt, zelfs de Free Any Time 500MB was voor 326.22 MB opgebruikt.
Er is hier dus duidelijk iets fout gegaan, mag ik U verzoeken één en ander dringend recht te zetten zodat we terug 4G kunnen gebruiken op dat toestel (nu uitgeschakeld)?
Mvg,
Marcel Roofthoofd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


