Skip to main content
Antwoord

Premium punten toekennen

  • June 10, 2017
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Het is toch de bedoeling van dit systeem dan de klant iedere maand, als de factuur betaald wordt,hiervoor punten krijgt?
Of vergis ik mij hierin??

Beste antwoord door Martin

Dit zou zo moeten zijn en is ook het geval bij ons, de proximus medewerkers zullen dit wel kunnen oplossen voor u.
Je hebt je toch geregistreerd op premium club, want dit gebeurt niet automatisch.:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • June 10, 2017
Dit zou zo moeten zijn en is ook het geval bij ons, de proximus medewerkers zullen dit wel kunnen oplossen voor u.
Je hebt je toch geregistreerd op premium club, want dit gebeurt niet automatisch.:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • June 10, 2017
En dit is het grote probleem. Als je klant wordt bij PX moet PX dit authomatisch doen. Heel veel klanten weten dit volgens mij niet. Dit is eigenlijk te gek voor woorden voor zo een groot bedrijf. Moesten zich hiervoor schamen. Heb dit al meerdere keren op het forum aangehaald. Maar niemand van PX reageert hierop.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • June 12, 2017
Ik heb mij vorige week pas ingeschreven nadat ik al een maand klant ben en al 2 facturen heb betaald.
Krijgt men die punten nog toegekend met terugwerkende kracht?

Martin
  • June 12, 2017
Die vraag kan je altijd eens stellen door een privébericht te sturen aan "Het Proximus Team" via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)