Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Gisteren (19/6/2017) werd ik rond 19u00 opgebeld door iemand van Proximus. Het gesprek ging ongeveer als volgt: - Dag mijnheer, ik bel namens Proximus. Bent u diegene degene die thuis de beslissingen neemt over telecommunicatie? - Ja, in overleg met mijn vriendin. - Bij wie bent u klant voor u telecommunicatie als ik vragen mag? - Bij Telenet, zowel voor TV, internet, vaste en mobiele telefonie. - Graag zou ik u een analyse aanbieden... - Mijnheer, wij zijn heel tevereden over Telenet. Ik ben niet van zin om te veranderen. - Jamaar, ik spreek niet over veranderen, het gaat over een analyse... - Sorry, mijnheer, maar ik denk dat we beiden onze tijd verliezen, want ik blijf sowieso bij Telenet. - Jamaar, u weet nog niet wat ik ga zeggen... - Sorry, mijnheer, maar ik stond op het punt de kinderen in bed te steken, ik heb hier momenteel eigenlijk geen tijd voor. - Ja, bedankt om niet te luisteren, eikel! - Pardon? En dan werd er opgehangen. Is dit de stijl van Proximus? He
Ben al meer dan dertig jaar trouwe klant bij Belgacom/proximus. Al veel meegemaakt, toch steeds trouw betaald... Toen ik gisteren mijn aanrekening kreeg van de maand mei bedroeg deze 271,95!!!!! Betalen anders ongeveer 120 euro. Na tweemaal bellen met klantendienst om meer uitleg, beweren ze daar bij hoog en bij laag dat er sms'en verstuurd waren ( overschrijden limiet ), doch mijn dochter heeft 0,0 sms'en ontvangen. Heeft op kot Wifi, ook hier in huis ( als ze in het weekend thuis is ).Begrijpe wie begrijpen kan. De mevrouw aan de lijn - klantendienst - zei heel vriendelijk: "dat we gerust konden veranderen van provider", wou ons ook een duurder abonnement aansmeren..... Wat doe je ertegen, zij hebben steeds het laatste woord. Machtsmisbruik, noem ik dit. Klantnummer : 191503 Vorig jaar in augustus ook problemen gehad met factuur, hebben dan een deel gecrediteerd; commerciële geste noemen ze dat; ook al bleek - na nazicht- in de Proximus winkel in de Jezusstraat in Antwerpen
Ik probeer al sinds 07 juni te wijzigen van abonnement. Van het comfort pack naar Tutimus. Aangezien het 4G verbruik bij de kinderen vrij hoog ligt, dacht ik dit zo vlug mogelijk in orde te brengen, maar dat blijkt dus niet te lukken. Ondertussen 14 dagen verder en nog steeds niet in orde. Dochter ondertussen weer 35€ boven het internetverbruik. Wat is er aan de hand???
Voor € 1/maand mag je gedurende 2000 minuten naar gsm nummers bellen in het buitenland staat er. Is dit zo goedkoop?
Ik geraak op mijn laptop niet op Proximus tv niettegenstaand ik een My Proximus account heb en een Pack met telefoon tv en internet heb.Krijg steeds antwoord Welkom en daarna fout enprobeer later nog eens
Iemand die weet waar je tegenwoordig moet zijn om een distributiebord te laten vervangen? De huidige zit niet meer in een kast, alles open en bloot, spaghetti van draden. Niet veilig in deze tijden van hackers/privacy. Vroeger ging dit (neem ik aan) via Belgacom. Iemand suggesties?
Klantendienst telefonisch niet te bereiken waarschijnlijk zijn er wel veel klachten over de facturatie. Ik krijg gewoon een aanrekening van een afgesloten abonnement. Alweer bedankt proximus.
Kan niet op graspop raken, is het mogelijk om toch een cap in mijn bezit te krijgen?
Goedenavond, Ik ben klant bij jullie met een pack tv, internet. Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm. Kunt u me verder helpen? Bedankt Evert
Ten einde raad. Nummers van mij en mijn vrouw afgesloten. Trachten te bellen krijg enkel bandje, met melding dat alle facturen ok zijn en geen open bedragen. Geen personen aan de lijn. vanochtend naar de proximus winkel in Lier, men kon me niet helpen, hebben me wel met de facturatiedienst verbonden. Een half uur aan de lijn gehangen en niemand kan me zeggen wat er mis is. In 2 systemen staat iets anders. geen nieuws over wanneer de servcie terug is. Ondertussen heb ik telefoon gekregen dat de grootmoeder van mijn vrouw gestorven is en wij kunnen geen telefoons doen om mensen te verwittigen. Maandelijks betaal ik over de 150 € voor enkel mobiele telefoon en dit is de service ? schandalig ! Hoeplijk kan er iemand via deze weg helpen, niet gewoon zeggen dat ze het gaan nakijken.
Beste, Ondersteunt de MyProximus app 2 simkaarten van Proximus om het gebruik van beide kaarten op te volgen? Ik vind hier geen info over.
...om mobiele of vaste toestellen toe te voegen! Ik heb echter alleen maar een GSM-nr. Toch moet ik andere zaken toevoegen om verder te gaan. Mijn klantnummer (én ik ben al meer dan 20 jaar klant!!!!) 10203356 herkent het systeem niet, waardoor ik nooit verder kan én dus ook geen gebruik van MyProximus kan maken én o.m. mijn punten niet kan omruilen! Kan dit opgelost worden???
heb nog een oude nokia gsm,berichten versturen lukt niet worden direcht opgeslagen en ontvang ook geen een bericht
Goedenavond, Ik ben klant bij jullie met een pack tv, internet en één gsm. Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm. Als ik via het internet probeer, dan komt het volgende als ik een opname wil bekijken 'de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus' Ik heb dit nagekeken en deze is zeker en vast geïnstalleerd. Kunt u me verder helpen? Alvast bedankt!
Sinds mijn mailbox veranderd is van POP naar IMAP, krijg ik steeds de volgende foutboodschap : "Op dit moment kan geen e mail ontvangen worden : "De server voor SKYNET heeft de fout Connection Idle for too long geretourneerd. Uw "gebruikersnaam/wachtwoord of de beveiligingsinstellingen zijn mogelijk onjuist. Wilt u uw "wachtwoord opnieuw invoeren" JA of NEEN Als ik dan op JA klik en opnieuw het wachtwoord invoer en ook wachtwoord bewaren in sleutelhanger aanklik, dan is het opnieuw in orde, maar enige tijd nadien, is het weer hetzelfde probleem. Als ik naar de instellingen voor de verschillende Outlook en Mail programma's ga kijken, dan staat Outlook 2011 for MAC er wel niet bij vermeld. Misschien heb ik iets fout ingesteld ??? Heeft iemand hetzelfde probleem of gehad en zoja, hoe kan dit opgelost worden ??? Alvast bedankt.
Ik heb een app gekocht op Ithunes maar omdat die app vroeger te verkrijgen was op W10 en door een terugzetting van mijn PC naar fabrieks herstellingen zijnalle apps verdwenen en ook zijn waar schijnlijk vele apps niet meer weergegeven op W10. Heb ik die uiteindelijk op Ithunes gevonden. Het enige probleem is dat ik niet gewoon ben om met dat te werken. Dus hoe moet je die app openen?
klant 616742365. ben echt mijn geduld aan het kwijtraken, sinds ik aangekondigd heb om te stoppen betaal ik gewoon abnormale bedragen. mijn mobiel staat constant uit??? voor alle duidelijkheid, rekening 6736781669 bedraagt 148euro, zogezegd 6gb gebruikt, ik betaal zoals altijd 86 min het teveel dat ik vorige maand betaald heb, dus ik betaal iets van een 46 euro. je mag de wereld van herinneringen opsturen, zolang het niet uitgeklaard is en correct behandeld is betazl ik geen euro meer.
Welk telefoonnummer kan ik toevoegen als sms-center Proximus ? is dit ; 0476136940 ?
Ik ben sinds enkele weken verhuisd naar een nieuwbouwappartement waar zeer slecht bereik is. We hadden besloten om proximus tv en internet te nemen. Waar wij ook zeer tevreden over zijn en waar niets mis mee is. Na even te praten met de installateur vertelde ik ook dat hier zeer slecht mobiel bereik was. De man stelde een extra modem voor mobiel netwerk voor. Hij vroeg of ik interesse had en of iemand mij hier voor mocht contacteren. Nog geen uur na dat de installateur weg was kreeg ik al telefoon. Ik zei dat ik dat wel handig vond en het wou overwegen maar eerst even wou bekijken of ik van mij huidige operator ook wil overstappen omdat die mobiele versterker enkel werkt met proximus netwerken. Een zeer opdringerige mevrouw heeft mij toen meerdere malen gebeld en ook de dag er na tot ik uiteindelijk beslist had om toch over te stappen. Eigenlijk wou ik liever niet overstappen maar de versterker ging enkel op proximus netwerken dus had ik weinig keuze. De versterker lag 5 dagen daarna
Beste, Mijn privé-abonnement is recent omgezet in een bedrijfsabonnement. Als gevolg heb ik van Proximus een e-mail gekregen dat mijn lidmaatschap bij Premium Club ook stopgezet wordt, maar dat ik nog gedurende een periode van 3 weken mijn punten kan inruilen. Ik heb echter al geen toegang meer tot deze Premium Club-punten aangezien mijn account reeds gelinkt is aan het bedrijfsabonnement.. Hoe kan ik de punten op mijn 'oud' account toch nog inwisselen? Mvg, Mieke
begin juni trek ik naar de Proximus Leuven winkel voor Pay &Go kaart . Ik zeg expliciet dat ik 2 dagen later voor enkele weken in het buitenland zit. In Frankrijk merk ik dat ik geen bereik meer heb. Ik contacteer de klantendienst en krijg te horen dat de kaart alleen vanuit België kan geactiveerd worden .Ik kan moeilijk meer dan 1000 km rijden om een kaart te activeren dus de TD probeert dit te verhelpen zonder succes blijkbaar . Ik trek 2 weken rond zonder bereik.... Terug in België probeer ik via de code mijn kaart te laden ( de procedure is ver van duidelijk) slaag daar finaal in en krijg een SMS dat ik 50 min kan bellen tot 19/07/2017 ( 1 maand dus) Ik bel de klantendienst " Sarah" laat weten dat dit saldo geldig is tot 20/07/2018 ( 1 jaar dus) maar dit schriftelijk rechtzetten kan niet , de verantwoordelijke doorgeven al evenmin. Kortom schriftelijk 1 maand tegoed mondelijk 1 jaar. Wie heeft gelijk en waarom kan een fout niet schriftelijk rechtgezet worden ? Waarom waarschuwt ver
Als ik mijn gsm opzet geef ik eerst mijn pincode in zoals gewoonlijk maar nu verschijnt er voor de eerste keer; Please enter the Privacy Protection password to unlock. Zou niet weten elke code dat is. Mijn password om in te loggen bij proximus al zeker niet omdat ik geen letters kan ingeven.
wanneer komt er nu een oplossing voor de tv problemen, doorspoelen en terugspoelen in een opname is een ramp,heb dit ook mogen ervaren in een proximuscenter,producten die maar half werken en toch de volle pot mogen betalen!!! dit duurt nu al maanden
Beste Proximus Ik probeer het via deze weg... Na ontelbare keren bellen naar jullie klantendienst. Ik heb weeral na onze vakantie een factuur met aanmaningskosten ontvangen. Weeral. Nadat alles betaald is. Elke maand krijg ik 15€ kosten. En we zijn niet de enige met dit probleem. WE ZIJN HET BEU!!!!!!!!!!!!!! Het verhaal: Wij zijn sinds jaren tevreden klant met onze gsm-abonnementen. Ik en mijn man. Al jaren. In januari dit jaar lieten we ons verleiden door de Tuttimus promotie van jullie. Leek ons gemakkelijk. Alles in 1 pakket, we waren toch al tevreden klant. Grote fout blijkbaar. Begin februari werd alles hier geïnstalleerd. Tot zover alles in orde. De betaling zou via domiciliering lopen. Geen zorgen. Helaas bleek de werkelijkheid anders. Door de verrekening van ons gsm-abonnement moesten er blijkbaar nog 3,45€ betaald worden. Factuur die we niet kregen. Enkel een aanmaning van 15€ daarna. Waarvoor we belden naar de klantendienst. Verbaasd, want we betalen via domicilierin
Ik heb deze namiddag een wifi bridge geplaatst en sinds deze avond brandt het lampje van LAN rood terwijl er niks in steekt. En het lampje van de WPS brandt ook rood, het wifi lampje knippert niet meer. Maar alles werkt perfect, ik heb internet en proximus tv. Heeft iemand dit al aan de hand gehad en er eventueel een oplossing voor
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.