Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV App

  • June 19, 2017
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben klant bij jullie met een pack tv, internet.
Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm.

Kunt u me verder helpen?

Bedankt

Evert

Beste antwoord door ThomasP

Evert, ik heb een wijziging uitgevoerd. Kan je even opnieuw proberen? Zou nu moeten werken. Er was een probleem met je MyProximus account. Dit is nu hersteld.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 20, 2017
heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd?
Het kan ook zijn dat er iets niet correct staat in het profiel van je MyProximus account en kan je mss best eens
een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • June 20, 2017
Evert, ik heb een wijziging uitgevoerd. Kan je even opnieuw proberen? Zou nu moeten werken. Er was een probleem met je MyProximus account. Dit is nu hersteld.