Skip to main content

Wanneer oplossing voor tv problemen?

  • June 17, 2017
  • 8 reacties
  • 257 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
wanneer komt er nu een oplossing voor de tv problemen, doorspoelen en terugspoelen in een opname is een ramp,heb dit ook mogen ervaren in een proximuscenter,producten die maar half werken en toch de volle pot mogen betalen!!! dit duurt nu al maanden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • June 17, 2017
Ik vind het ook geen service, als je terugspoelt bij een soap dat je terug plots aan het begin zit. Ik weet nog die goede oude tijd bij Telenet die ging daar vlotjes en is nog niet lang geleden. Ik krijg hal heimwee;

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • June 17, 2017
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 17, 2017
beste robrecht, dit duurt nu al maanden en toch de volle pot betalen voor een product dat niet werkt,ware het niet dat ik 2 decoders heb aangekocht ging alles buiten, wat een service maar een compensatie?

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 17, 2017
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.
Goed dat ik nog mijn TN digicorder heb, daar verloopt dat doorspoelen zeer vlot.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 17, 2017
het is meer dan dat doorspoelen , opnames lukken soms ook niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 17, 2017
tot dit opgelost is een compensatie?

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • June 17, 2017
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.
Goed dat ik nog mijn TN digicorder heb, daar verloopt dat doorspoelen zeer vlot.


Ik heb die hier ook nog, enkel zit ik zonder abonnement;🤔

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 18, 2017
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.en vinden jullie op dit forum allemaal normaal
of ben ik de enige?betalen voor een product dat maar half werkt?