Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Dus, vanwege een nieuwe Belgische wet moest iedereen die een prepaid nummer gebruikt (mijzelf inclusief) zijn gsm nummer registreren bij zijn provider binnen een bepaalde datum. Ik heb dat niet gedaan (eigen schuld) en heb nu eindelijk de tijd genomen het te doen. Heb mezelf geregistreerd maar wat nu? Nummer is nog steeds geblokkeerd.
Ik wil een wifi verbinding maken met proximus fon. Hoe kom ik aan een gebruikersnaam en wachtwoord ?
Ik heb sinds 1 juni proximus tv op fiber. In myproximus staat proximustv geactiveerd. Als ik probeer in te loggen op mijn tablet krijg het bericht: acces not allowed. Op myproximus is de tv app geactiveerd. Ben bij proximus winkel langs geweest. Gisteravond ben ik gebeld door een technieker. Er zou iets niet juist gestaan hebben in mijn account. Binnen 2 uur zou het opgelost zijn. Nu 1 dag verder en het werkt nog niet. Hoe krijg ik dit opgelost?
Ten einde raad probeer ik op deze manier aandacht te krijgen voor ons probleem. Vorige zomer is het vakantieverblijf waar wij een vakantiehuisje hebben overgestapt van Telenet naar Proximus.In januari j.l. hebben wij een wijziging doorgegeven om ons abonnement over te zetten naar internet Start van 27,50.daar wij haast geen gebruik maakte van internet.Hierna is alles fout gegaan.We zijn overgezet naar n abonnement van 48,20. Na vele vele telefoontjes die geen oplossing boden hebben wij Proximus opgezegd.Maar ook deze wijziging is fout gegaan en is er niets meegedaan.Resultaat oplopende rekeningen verhoogd met 15,-euro kosten. Aangezien wij al enkele maanden geen internet meer hebben(afgesloten?) weet ik echt niet meer hoe ik dit moet oplossen.Kan iemand mij daar a.u.b. mee helpen.b.v.d.Jani
Al minstens 5 weken is het voor mij onmogelijk om het (internet) Verbruik en Producten te bekijken via My Proximus. Steeds komt de melding dat er een technische storing is (zie screenshot) en dat ik het later nogmaals zou moeten proberen. En dat al weken..! Inmiddels heb ik mijn zoekgeschiedenis leeggemaakt en tijdelijk cookies geaccepteerd omdat ik vermoedde dat het daaraan zou kunnen liggen. Wat kan er aan de hand zijn..?
Allo...ik heb een klacht. Gisteren 27 Juni 2017 om 13:21 uur belde ik de technische dienst omwille van een probleem met het uitvallen van mijn internet. Ik hoorde een automatisch bericht dat er eerst een test op mijn lijn gebeurde en ik dan met iemand zou kunnen spreken. Na een tijdje kreeg ik verbinding met een dame die zei dat ze een test ging doen. Ik vertelde haar dat dat reeds gebeurd was maar ze mompelde iets en zei me dat ze DAN een test zou doen en mij 3 uren later terug bellen. Dit is echter NIET gebeurd en ik kon dus verder ook mijn verhaal niet kwijt. Mag ik weten waarom ik niet ben terug gebeld, of er nu een test gebeurde of niet en hoe het nu verder moet? Ik heb bijna elke week uitval van mijn internet (misschien valt mijn Modem nog meer uit maar dat ik het niet zie wanneer ik afwezig ben). Deze keer was het probleem dat de laatste 4 keer dat ik van kabel naar WIFI overschakelde (of omgekeerd) mijn Internet verbinding uitviel. Dus wil ik weten of het probleem in mijn lapto
Mijn Proximus tv app werkt niet op de beta versie van ios 11. Heeft er nog iemand problemen en bestaat hier al een oplossing voor?
Beste, We hadden geen TV of geen internet meer, dus technieker geweest, zou fout zijn van bakjes die verkeerd zaten volgens hem! Terwijl ze door proximus zelf zijn geinstalleerd vier maanden eerder!!! Dus kan het niet dat die kost op de klant word aangerekend! Ik weiger dan ook die kost te betalen! Vriendelijke groeten Berckmans An ps: ook schandalig dat je niet gemakkelijker mail of klacht kunt neerleggen...het is zoeken hoe je jullie kunt bereiken, via telefoon werd ik enkel afgewimpeld en moest ik maar klacht neerleggen...dit doe ik dus nu na lang zoeken...!
ik heb nu vaste lijn dat je na 17.00 gratis kan bellen , maar omdat ik thuis ben zou ik dit willen veranderen . welk zou het beste zijn ?
Als ik een sms wil verzenden gelijk naar welke persoon ook duurt het zeker 3 kwartier voordat het berichtje aankomt...hoe kan het opgelost worden bellen en surfen is geen probleem.
Reeds bijna 4 weken bezig met het proberen te bundelen van verschillende GSM-nummers in 1 pakket , alles op 1 rekening te laten komen , ect ....; Altijd doodleuk hetzelfde antwoord : we zijn er mee bezig . De ene al wat vriendelijker dan de andere , sommige zelfs heel bot ( weet niet hoe lang ikzelf nog vriendelijk ga blijven) . Vraag je ook al enkele weken een WIFI-versterker , sturen ze gewoon een nieuwe decorder op . Krijg je als antwoord : stuur die dan maar terug . Foei foei Proximus : wie heeft hier de fout gemaakt??????? Daarjuist weer gebeld : ja mevrouw , uw dossiier is in behandeling bij Mevr Carine , en ze heeft er vanmorgen aan gewerkt ( na bijna 4 weken) , maar nog steeds niks gehoord ........... Hoe lang nog voordat ze ene mens drijven tot het gewoon overgaan naar een andere provider . Nochthans steeds alle rekeningen altijd op tijd betaald ...............
Beste, Ik ben recent verhuisd en zou graag mijn factuur vanaf heden elektronisch ontvangen. Wat moet ik hiervoor doen? Alvast bedankt, Inge
Ik ben net aangekomen in Curaçao en mijn iPhone 7 krijgt geen contact met het netwerk. Roaming staat aan, ook handmatig aanbieder zoeken levert niets op. Anderen hebben wel netwerk. Wat moet ik doen?
Kan niet meer van zender veranderen ,heb de afstandbediening al terug universeel gemaakt maar helaas blijkt dit ook niet te helpen. Hoe kan ik dit probleem oplossen of heb ik een andere afstandbediening nodig, zoja waar kan ik die dan krijgen en hoeveel kost dit?
Beste Wanneer ik een via mijn tablet (app ProximusTV), iets programmeer (bv een aflevering van Thuis) , zie ik de opname NIET op mijn TV in "Mijn opnames" wel op mijn tablet. Vroeger lukte dit wel ( de aflevering bekijken op TV) Weet iemand een oplossing Alvast bedankt Charlie
Opname 24 Legacy E12 werd opgenomen, E11 helaas niet... normaal???
Ik overweeg om over te stappen naar Proximus. Op aanraden van collega deed ik de test om te kijken wat de theoretische snelheid is voor mijn adres. Ik krijg zeer lage waarden te zien (zie adres en getallen in bijlage). Kloppen deze waarden effectief? Zoja, betekent dit dat op mijn adres geen degelijk werkend internet te krijgen is via proximus?
Geachte, Ik had een vraag ivm mijn laatste factuur. Een maand geleden had ik de aanvraag gedaan van wijziging van mijn factuur (andere pack). Deze wijziging werd pas doorgevoerd na de derde keer Proximus telefonisch te contacteren. Er werd me een korting voor de komende 12maand beloofd als compensatie voor dit ongemak. Jammer genoeg zie ik dit niet op mijn laatste factuur van 4Juni staan. Is hiervoor een specifieke reden? Indien dit zou te maken hebben met de dag van implementatie die pas in Juni valt zou ik wel willen meegeven dat dit mijn mening een gevolg is van de laattijdige implementatie. Graag zou ik willen weten wat jullie hier aan kunnen doen. Bedankt. Bedankt,
Beste, Ik heb zeer recent mijn eerste factuur ontvangen. Tot mijn verbazing was dit reeds een aanmaning van betaling van de vorige facturen. Ik heb echter geen voorgaande facturen ontvangen, maar zou nu wel aanmaningskosten moeten betalen? Daarnaast heb ik in de 2 eerste maanden gebruik van de internet en digitale televisie diensten nagenoeg wekelijks moeten bellen voor een niet functionerende BBox. Hier heb ik zelfs meerdere uren voor aan de lijn gehangen... Dit gecombineert vind ik het toch teveel. Ik zou reeds moeten betalen voor diensten die ik maar gedeeltelijk gekregen heb (soms zelfs 3 dagen geen oplossing). Daarenboven nog aanmaningkosten moeten betalen voor facturen die ik niet ontvangen heb? Uiteindelijk betaal ik toch een degelijk bedrag om mij van geen van deze problemen iets te moeten aantreken. Graag een snelle reactie. Mvg, Rossan
Ik tracht de Norton protectie aangekocht via Proximus te installeren doch het installatieprogramma loopt vast. Vermoedelijk omdat er op mijn pc nog programma's zijn van Panda protectie. Hoe kan ik die Panda programma's definitief verwijderen ?
Er wordt 15€ aangerekend omdat ik laattijdig betaald zou hebben terwijl ik mijn factuur domicilieer,is er blijkbaar niet afgegaan, gelukkig dat ik dit opgemerkt heb anders zou dit mssh gevolgen hebben en eventuele afsluiting.Mijn vraag is echter ik kan dus nergens terecht met mijn vraag probeer maar eens te bellen naar het 0800nr wie helpt mij verder ? de factuur is nog niet betaald
verleden week nieuwe gsm met abbonement afgesloten , oude gsm kapot , akkoord afbetaling liep nog tot november , de raad gekregen in een PROXIMUS CENTER dat ik dan een factuur ging krijgen van de restwaarde ,. Na 1 dag nieuw nummer afgesloten , verschillende maal gebeld er staat zogezegd nog een factuur open van december2016 , echt ten einde raad vind nergens die factuur terug in mijn archief van my proximus , alles staat betaald tot en met 2015 , blijven volhouden , wie heeft een goede raad voor mij
Beste, naar wie kan ik een betaalbewijs doorsturen mbt tot betaling van openstaande factuur proximus? mijn lijn werd afgesloten omdat 1 factuur openstond en de andere in betaling is via domiciliëring. beide zijn betaald maar volgens de "niet zo aangename " telefoniste zal de lijn pas heropent worden als de betaling bij jullie aankomt. Ik zou graag de betaalbewijzen willen mailen zodat de lijn spoedig (vandaag) nog wordt heropent
Beste, wegens een fout in mijn bank-applicatie heb ik in mei 2017 als nieuwe klant tweemaal mijn eerste factuur betaald. Ik heb naar de klantendienst gebeld en men zei dat men de volgende maand dit bedrag automatisch terug ging aftrekken. Dit is nog steeds niet gebeurd. Wie kan helpen? Het gaat om het bedrag € 21,67 (dit bedrag is tweemaal betaald op 23 mei en op 29 mei).
Beste, op 16 mei tuttimus besteld met netflix als bundel. pas op 6 juni zijn ze geweest voor de installatie, nadat ik al heel wat problemen had met mijn mobiel en al heel wat zelf heb moeten pushen dit in orde te krijgen. Nu had de technieker mijg ezegd dat ik binnen de 2 weken een brief ging ontvangen van netflix met mijn login gegevens zodat ik 3 maanden gratis kon kijken. 3 weken later heb ik nog steeds geen brief gekregen. Problemen blijven hier maar toekomen met proximus. Graag meer informatie hoe en wanneer ik mijn netflix kan starten. Mvg,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.