Skip to main content
Beantwoord

Betaling facturen - versturen betaalbewijs

  • June 21, 2017
  • 6 reacties
  • 1343 Bekeken

Beste,

naar wie kan ik een betaalbewijs doorsturen mbt tot betaling van openstaande factuur proximus? mijn lijn werd afgesloten omdat 1 factuur openstond en de andere in betaling is via domiciliëring.

beide zijn betaald maar volgens de "niet zo aangename " telefoniste zal de lijn pas heropent worden als de betaling bij jullie aankomt. Ik zou graag de betaalbewijzen willen mailen zodat de lijn spoedig (vandaag) nog wordt heropent

Beste antwoord door HeidiE

Dag Ben Laloux,

Kun je (in privébericht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2017
Dag Ben Laloux,

Kun je (in privébericht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 21, 2017
Beste heidiE

mijn nummer is 016612100.

PS hoe stuur ik PM?

Martin
  • June 21, 2017
een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Apprentice
  • June 22, 2017
Dag,
Ik heb mijn factuur betaalt. Maar kan niet op internet, kan wel de betalingsbewijs doorsturen om onze internet terug te activeren als dit mogelijk is??

Hilbert vermaning
Hallo.
Ik heb gisteren 3 facturen voldaan. Ik was 3 maanden op zee. Maar in my proximus staan ze nog als niet betaald. Hoe kan ik mijn betalingen bevestigen?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 27, 2017
Dag Hilbert,

De betalingen zijn inmiddels binnengekomen.

Groetjes,

Antonella