Skip to main content

Dubbele betaling

  • June 27, 2017
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Beste, wegens een fout in mijn bank-applicatie heb ik in mei 2017 als nieuwe klant tweemaal mijn eerste factuur betaald. Ik heb naar de klantendienst gebeld en men zei dat men de volgende maand dit bedrag automatisch terug ging aftrekken. Dit is nog steeds niet gebeurd. Wie kan helpen? Het gaat om het bedrag € 21,67 (dit bedrag is tweemaal betaald op 23 mei en op 29 mei).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • June 27, 2017
Beste Gijs,

U kan een privébericht sturen naar Het Proximus Team door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Zij kunnen u een status geven.

Mvg,

Vortex_2017