Skip to main content
Beantwoord

Gsm nummer geblokkeerd vanwege late registratie

  • June 27, 2017
  • 3 reacties
  • 686 Bekeken

Dus, vanwege een nieuwe Belgische wet moest iedereen die een prepaid nummer gebruikt (mijzelf inclusief) zijn gsm nummer registreren bij zijn provider binnen een bepaalde datum. Ik heb dat niet gedaan (eigen schuld) en heb nu eindelijk de tijd genomen het te doen. Heb mezelf geregistreerd maar wat nu? Nummer is nog steeds geblokkeerd.

Beste antwoord door S1M0N3

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Die datum op zich lijkt toch het probleem niet te zijn.
Er werden bij de vorige deadline al enkele problemen gesignaleerd.
Misschien kan u het nogmaals proberen....
En anders neemt u contact op met de klantendienst van PXM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • June 27, 2017
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Die datum op zich lijkt toch het probleem niet te zijn.
Er werden bij de vorige deadline al enkele problemen gesignaleerd.
Misschien kan u het nogmaals proberen....
En anders neemt u contact op met de klantendienst van PXM

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 27, 2017
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Die datum op zich lijkt toch het probleem niet te zijn.
Er werden bij de vorige deadline al enkele problemen gesignaleerd.
Misschien kan u het nogmaals proberen....
En anders neemt u contact op met de klantendienst van PXM


Wel natuurlijk is er een hele webpagina aan besteed die verstopt zit op het internet. Bedankt voor de link heb me nu geregistreerd 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 28, 2017
Deze pagina is echter onmiddellijk terug te vinden via google met de zoektermen 'prepaid' 'identificatie' en 'Proximus'. Is zelfs het eerste resultaat. Ook vind je deze pagina terug op onze webiste bij 'Products Pay&Go+, identify your card' via de homepage.

Groetjes,
Lorentz.