Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Tot mijn grote spijt is mijn neuhaus waardebon vervallen. Kan deze op één of andere manier verlengd worden? Het zou jammer zijn om deze lekkernij aan mijn neus te laten voorbijgaan!!
Mailbox is overvol en ook al selecteer ik 1 item of allemaal, ik kan geen enkele mail verwijderen!! Wat kan ik hieraan doen???
Reeds meer dan een week probeer ik een extra datapack aan te kopen. Steeds krijg ik de melding dat er 'wegens een technisch probleem buiten onze wil om' dit niet mogelijk is. Tevens krijg ik ook 90% van de tijd een foutmelding wanneer ik mijn verbruik wil bekijken. Ik begrijp dat dit voor proximus lekker extra inkomsten meebrengt, aangezien verbruik buiten volume meer opbrengt dan een extra volumepack. Toch vind ik dit schandalige praktijken. Graag via uw diensten asap een volumpack bijvoegen aub.
Ik heb alles al geprobeerd, maar ben wel een leek. Deze printer krijg ik echter op geen enkele manier gecollecteerd met het WIFI netwerk van Proximus. Ben onlangs wel overgestapt van Telenet naar Proximus. Wie weet raad ?
Beste , we zijn momenteel in het buitenland en 1 nr (het mijne) kan surfen op het net en de andere (van de zoon) kan dat niet. Denk wel dat we op de smartphone roaming toegelaten hebben dus nu is de vraag of het geblokkeerd kan zijn op de simkaart van de zoon. Indien nodig kan ik wel via PB persoonlijke gegevens doorgeven ter controle . Als er een andere optie is om de helpdesk vanuit het buitenland te bereiken hoor ik het ook graag. Alvast bedankt .
ik probeer al een week lang om een optie bij mijn abonnement op te zeggen via myproximus maar het lukt niet. als ik een factuur of bv. mijn producten wil zien, krijg ik telkens de melding: deze pagina is niet bereikbaar. Er waren te veel omleidingen. Foutcode: INET_E_REDIRECT_FAILED
Mijn schoonvader heeft op zijn laatste factuur voor gebruik van 7/5/2017 tot 29/5/17 een bedrag van 39,92€ voor abonnement video XO25T help. Wat is dit en hoe geraken wij hiervan af?
Kan je op je oude mobiele data gewoon niet blijven staan als je kan kiezen. Heb 10 GB en vindt best ok. Voor mij hoeft dit niet dus laat u "klanten" gewoon kiezen.
in de maand juni hebben wij plots een gigantisch mobiel internetverbruik op gsm abonnement ; we kregen verschillende meldingen door elkaar via sms, het was een vergissing mijn zou extra 500 mb toekennen, nadien kregen we nog tot 3 meldingen (zelfs twee per dag) , met telkens een verhoging van bedrag. wij hebben al jarenlang eenzelfde abonnement dus is dit echt wel raar. ik probeer via allerlei wegen een uitleg te krijgen maar tot op heden nog niks concreets. niet via winkel, niet via bellen, ni via chat maar dat is ok stil gevallen, hoe moet het nu verder???
Beste Plots verdween (net zoals vorig jaar trouwens) mijn trouwe klant korting op de juni factuur. Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub? Ik wens ook mijn ongenoegen te uiten over het gebruik van jullie website. Je krijgt wel een pagina met 'mail ons', maar nergens is nog een email adres te vinden of een link die werkt, je draait voortdurend in het rond. Telefonisch proberen door te raken op het 0800 nummer, lijkt ook al een opdracht van lange adem...Helemaal niet fraai, en echt frustrerend ! mvrgr
Gisteren heb ik online een iphone 5S zonder abonnement willen bestellen tbv 300 euro. Het toestel stond in voorraad. Heb vervolgens 5000 punten ingeruild om 40 euro getrouwheidskorting te verkrijgen. Wanneer ik verdere stappen wou zetten met het bestelmandje kreeg ik de melding dat het toestel niet meer kon besteld worden, gezien ze niet meer in voorraad was. Vandaag dan naar de proximus-shop gegaan om daar het toestel te bestellen. Het toestel was niet meer te verkrijgen in de winkel, wel via de webshop. Maar de bediende kreeg exact dezelfde melding .. eerst voorradig, eens ze verder wou gaan was het toestel niet meer beschikbaar. Dixit de bediende kon ik hetzelfde toestel enkel nog bestellen als ik een abonnement gedurende 24mnd afsloot. Maar na een kleine rekeningsom te maken, kwam dit echter veel te duur uit. Het eerstvolgende/'goedkoopste' toestel zonder abonnement bedraagt echter 370 euro, en dat wil ik echt niet betalen. gevolg: geen iphone 5S ; en 5000 pnt / 40 euro kwijt
Beste, Sinds vrijdagavond kan ik niemand bellen, of kan ik inkomende oproepen niet beantwoorden. Nu heb ik sinds een uurtje helemaal geen verbinding meer met proximus. Ik kan nu dus zelfs geen sms versturen. Mobiel internet werkt ook niet, enkel als ik wifi gebruik. 3/4G werkt dus niet.
IK doe een oproep vanuit Zwitserland voor Tine Audenaert uit Lokeren met als gsmnummer 0032472514447 en het vast nummer 003293482472. Ik heb voor Tine haar mobiele data en roaming volledig uitgeschakeld. We merken dat we ondanks deze ingreep op haar gsmtoestel door proximus werden verwittigd dat ze al € 50 heeft verbruikt. Intussen hebben wij het toestel volledig uitgeschakeld om geen verdere extra uitgaven meer te hebben. Dus helaas niet meer bereikbaar. Graag uitleg van Proximus hoe dat komt en wat de gevolgen hier van zijn.
Beste, Mijn mobiel internet op gsm is op. Op 24/06 bel.ik naar de klantendienst voor 500MB extra. Dit was geen probleem tegen een betaling van 5€. Hierdoor kwam mijn totaalsom voor deze maand op 20€. Gisteren(30/06/2017)bwas ook dit bijna op. Ik bel dus opnieuw voor 500MB extra te vragen. Ik krijg het antwoord dat dit niet met mijn abonnement gaat. Ik moet dit via het werk regelen gezien ik dit abonnement via het werk heb. Wat raar is want vorige week ging dit wel. Vandaag is mijn internet bijna op en zet ik mijn data uit, enkel nog wifi. Nu zie ik via de app dat ik bijna 65€ moet betalen. Ik kan nergens in de app zien waar deze kosten vandaan komen. Ik bel de klanten dienst want op internet staat dat ik deze op zaterdag tot 22h kan bereiken. Maar op het bandje staat dat dit maar tot 18:30 uur is. Hier zit ik nu met mijn vragen. Ik zou graag een oplossing hebben. Met vriendelijke groeten een teleurgestelde klant
Kun je op de Nokia 3310 via Wifi thuis een app uit de de Play Store installeren en onderweg gebruiken of is het gewoon onmogelijk wifi te gebruiken met de 3310 ?
Hoi, Na een half uur te wachten op antwoord van chat hebben ze in eens geen operators meer. Ik kan mijn gsm en smartphone niet koppel in proximus tv. ze staan wel in de lijst op gsm en tablet maar kan 1 van de 2 welke ik wil niet aan vinken. iemand een idee?
ik kan niet inloggen op mijn tablet wat is de verbruiknaam en het wacht woord
Geachte, ik kom juist terug van NL waar ik geprobeerd heb om op 3g-4g te roamen, dit werkte dus niet, gelieve dit te activeren, kheb alles vergeleken met een gelijkaardige iphone en alle instellingen zijn dezelfde. Mvg
mijn mailbox is geblokkeerd en ik krijg steeds volgende mededeling: " FOUT : the quota on mail server " resmail-prd-imap-priv-vip-bc " exceeded with login fb121763@skynet.be ( user=2 context:475602 " Hoe herstel ik dit?
Beste vrienden, Bestaat er ergens een lijst met de diverse software-versies/updates van de diverse decoders zodat ik kan nagaan of ik al dan niet de meest recente software op mijn decoders heb. Nog beter zou zijn als er een lijst bestaat met wat de nieuwe updates daadwerkelijk veranderen aan je decoders. Ik vind het namelijk belangrijk om weten of de updates van Proximus wel degelijk op mijn decoders worden uitgevoerd en wat voor nieuws ze brengen. Nu is er het raden naar of de versie die je hebt wel degelijk een recente versie is. Alvast bedankt voor de moeite Rony
Sinds 2 juni krijg ik mijn aanvraag tot betaling via SMS ( niet via mail)! heb dat nooit gevraagd maar kom voor het milieu vind ik dat een goede zaak geen papieren factuur meer in mijn brievenbus! Wel spijtig via SMS want een eerste betaling doe je best met de nodige aandacht, dus niet via GSM! Heb toen geen mail gekregen van deze aanvraag tot betaling! Gisteren krijg ik via mail mijn nieuw factuur maar plots de vorige rekening erbij gekomen + een bijkomende kost van meer dan 4 euro! Dit vind ik toch niet kunnen, zeker niet als dit de eerste keer is, dat ik sinds jaren ( en dat is meer dan 10 jaar) 14 dagen te laat ben om te betalen! Ik wou dan ook onmiddellijk betalen op tablet maar bleef in jullie systeem hangen! ( systeemfout?) Toch wel een probleem in jullie systemen en wij moeten daarvoor een bijkomende kost doen? Spijtig! waarom moet ik daarvoor een bijkomend kost betalen?
Om met de deur in huis te vallen:px samsung s5 neo met mobilus 20.nog tot 21/11/2017 Ik las ergens op de site dat als je naar tariefplan overstapt met gsm en NIET lager dan je huidige bedrag (bij mij dus 20 euro in de maand)dat je niets extra moet betalen;klopt dat? Mijn plan zou zijn (aangezien mijn huidige gsm wat op zijn einde loopt?) om naar de mobilus S te gaan met dat data phone 5 euro (totaal 20 euro) met LG k10..Geen extra kosten meer bovenop?Geen restwaarde van huidig toestel?(en zo ja,hoeveel bedraagt die nog momenteel voor s5 neo?) Vele vragen..sorry maar ik wil eerst zekerheid ? Thx voor reactie
We zijn sinds gisteren verhuisd en hadden graag de opgenomen programma's bekeken. Het is momenteel echter onmogelijk de reeds opgenomen programma's te bekijken. Hoe kan dit opgelost worden?
Hallo, vraagje, klopt het dat er momenteel vertegenwoordigers aan het rondgaan zijn om promo's te komen bespreken bij de mensen thuis? Ik ben vandaag opgebeld dat ik nog meer voordeel zou kunnen halen uit bepaalde producten. Ze zouden dinsdagavond langskomen om 20u kan dit? Het nr dat mij opbelde was +32 474 70 23 48
Beste, In het buitenland geraak ik maar niet op internet met mijn Sony Xperia. Ik heb ondertussen alle instellingen al geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Bij mijn netwerk staat "R" actief. Mvg, Kevin
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.