Skip to main content
Beantwoord

Mailbox geblokkeerd

  • January 27, 2017
  • 5 reacties
  • 615 Bekeken

mijn mailbox is geblokkeerd en ik krijg steeds volgende mededeling: " FOUT : the quota on mail server " resmail-prd-imap-priv-vip-bc " exceeded with login fb121763@skynet.be ( user=2 context:475602 "
Hoe herstel ik dit?

Beste antwoord door KimB

Dit wil zeggen dat je mailbox vol zit, hier kan je zelf niets aan doen, we gaan van hieruit een paar dingen moeten verwijderen zodat je je terug kan inloggen. Ik laat alle lege folders en de trash verwijderen, en hou je hiervan op de hoogte

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 6, 2017
Dit wil zeggen dat je mailbox vol zit, hier kan je zelf niets aan doen, we gaan van hieruit een paar dingen moeten verwijderen zodat je je terug kan inloggen. Ik laat alle lege folders en de trash verwijderen, en hou je hiervan op de hoogte

Mvg,

Kim,

Het Proximus team

  • Auteur
  • Rising star
  • February 6, 2017
Beste Kim,

Bedankt voor het verwijderen van alle overtollige emails uit mijn Mailbox. Perfect uitgevoerd zoals ik had opgegeven.
De mailbox was volledig geblokkeerd en is nu terug actief.
Alles werkt weer perfect.
Nogmaals bedankt.
André.

  • Apprentice
  • June 30, 2017
Zelfde probleem! Mailbox vol en kan zelf geen enkele mail verwijderen!!!
Help aub!

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • July 1, 2017
Ik heb gevraagd om je mailbox laten op te kuisen.

  • Apprentice
  • July 1, 2017
Wat gisteren niet lukte, ging vandaag wel. Heb zelf mijn mailbox kunnen leegmaken!
Toch bedankt