Skip to main content
Vraag

Abonnement wijzigen

  • July 1, 2017
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

ik probeer al een week lang om een optie bij mijn abonnement op te zeggen via myproximus maar het lukt niet. als ik een factuur of bv. mijn producten wil zien, krijg ik telkens de melding: deze pagina is niet bereikbaar.
Er waren te veel omleidingen.
Foutcode: INET_E_REDIRECT_FAILED
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • July 1, 2017
Wat wil je dan wel veranderen ?

Martin
  • July 1, 2017
kan je ook mss langs deze weg eens proberen:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 2, 2017
Ik heb een optie/bijkomende dienst Proximus International Call en die wil ik annuleren.