Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik heb momenteel een familus l maar had graag een abonnement voor mijn gsm bij gehad wat is de goedkoopste optie?
Is het normaal dat ik reeds 45 min aan het proberen ben om 1.5Gb binnen te halen?
Beste, Afgelopen weekend had PXM te kampen met regionale storingen Lees: https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/storingen-op-tv-39630 Ik ben nu enkele maanden klant en het was voor het eerst dat ik storingen zag en na kabels gecheckt te hebben, had ik al meteen het vermoeden dat het iets nationaal, regionaal of lokaal was. Gelukkig was het euvel snel verholpen, want toegegeven ik heb op geen enkele zender storingen meer. Ik vind het dan ook geen reden om terug over te stappen naar Telenet. Zoiets kan bij elke provider gebeuren... Nu goed, dit gebeurd zijnde, ben ik wel gaan nadenken hoe PXM 'storingen' zo snel mogelijk tot bij zijn klanten kan melden. Het stelt de klant meteen gerust indien hij/zij melding krijgt dat het om een algemene storing gaat. Sommige mensen verzetten hemel en aarde indien zoiets gebeurt, terwijl ze er totaal geen vat op hebben. Ik las dat velen het op fb lazen, maar kan dit bijvoorbeeld niet snel geupdate worden op de site of op de nieuwe M
Momenteel is de Fairphone 2 (www.fairphone.com) in Nederland te koop bij KPN (enkel met abo). Wanneer zou deze smartphone te koop worden aangeboden (met of zonder abo) worden bij Proximus? Of kan ik de smartphone enkel bij belsimpel in Nederland (zonder abo) kopen?
Ik krijg steeds de melding "Internet Explorer werkt niet meer,.............", wanneer ik de website van HLN (Het laatste Nieuws) probeer te openen met IE. De website van bijv. "Knack" en "Het Belang van Limburg" kan ik (voorlopig) zonder problemen openen. Ik heb reeds contact opgenomen met HLN. Daar beweert men dat er bij hen geen problemen zijn en dat ik mij moet wenden tot mijn provider, dus vandaar deze topic. De website van HLN kan ik zonder problemen openen met Google Chrome. In dit forum heb ik reeds iets gelezen van een "volle mailbox" (wat dit ook moge betekenen). Kan mijn probleem daar mee te maken hebben ? Alvast bedankt voor de reacties.
Volgend probleem stelt zich: - via een proximus partner winkel werd zaterdag voormiddag 02/07/2017 een omruil van een bbox aangevraagd - zaterdag namiddag kom ik tot de vaststelling dat ik voor mijn nieuwe GSM niet aan de slag kan met mijn microSIM kaart, maar een nanoSIM nodig heb. Dus ik ga terug naar de proximus partner winkel voor een 'swap' van mijn SIMkaart - wat blijkt: dit kan niet want door de aanvraag voor de bbox omruil zit alles blijkbaar tot 18 werkdagen na levering geblokkeerd! En nu? Mijn oude GSM doet het momenteel nog wel, maar biedt niet de nodige functionaliteiten die ik om professionele redenen nodig heb (vandaar de aankoop van de nieuwe GSM). Wat indien mijn oude GSM het begeeft? Ondertussen is de nieuwe bbox geleverd, afgehaald en geïnstalleerd. De oude is afgeleverd voor retour en ik zit nog steeds vast aan mijn oude GSM. Dit houdt toch helemaal geen steek... Hoe is dit mogelijk in onze huidige multimediale en digitale wereld? Het kan toch echt niet de
Mijn bbox3 herstart zichzelf (lamptest inkluis) binnen de 30min wanneer op mijn TV toestel Proximus-TV (live of opname) speelt. De fout gebeurt nooit indien: - mijn TV afstaat, bv 's nachts - mijn TV alleen internet speelt, bv YouTube - mijn decoder Proximus-TV ontvangt zonder dat de TV aanligt - ik Proximus-TV bekijk op PC of tablet Een rits proximus techniekers blijft zoeken... zonder succes. Heeft iemand een ideetje?
Mijn nieuw Bankrekening nummer : BE52-xxxx Paul van steen [Edit Wim]
waar kan ik mijn vorige vraag terug vinden
Gisteren opname BBC1 21.00-21.30 Eastenders geen Eastenders maar : Wimbledon, dus aflevering gemist !!! Deze morgen gecheckt op de website van BBC en Eastenders was gepland op BBC2 ! De aflevering kan ook niet bekeken worden op i-player !!!!
Op woensdag 22 maart heb ik op telefoonnummer 080022800 de slechte ( niet-)werking van mijn decoder gemeld. Na nog een viertal contacten werd mij beloofd dat een decoder zou bezorgd worden binnen de 48 uur. Op zaterdag 25 maart nam ik opnieuw contact op en men beweerde dat de decoder werd aangeboden, doch gezien ik niet thuis was deze op een adres ( kiala - depot ??) werd afgeleverd. Na telefonisch contact met dit depot werd mij gezegd dat er niets was afgeleverd. Na nog maar eens contact met dienst 08822800 en op mijn herhaalde vraag werd ik doorverbonden met de dienst magazijn ( depot ?) werd mij verzekerd dat wegens een misverstand de zending van een decoder niet was gebeurd en dat men er een zeer dringend zou opsturen. Vandaag maandag 27 maart om 23 uur ben ik nog steeds wachtende!!!!!!!!!!!!! Is dit nu de nieuwe - goede en zorgvuldige service van Proximus? Betalen op tijd of afsluiten lijn -- niet leveren van nodige service = toch betalen of afsluiten. ik vermoed dat ik best
Hallo, Ik ben beheerder op myproximus. Maar hoe kan ik mijn vrouw toevoegen als gebruiker zodat ze haar emails kan lezen?
2 Dagen geleden iemand privé gesproken, nog altijd geen antwoord. Triestige boel hier. Waarom moeten wij altijd eerst van onze neus maken voor jullie iets kunnen doen voor ons.
Zijn er nog mensen in de regio Mechelen die vandaag bijna geen WiFi signaal hebben in huis
Hallo ik had de film de scorpion king 4 opgenomen op donderdag 29/06. Nu staat die niet meer tussen de opnames. Weet ook niet meer welke post. Kan deze nog geactiveerd Worden?
Hallo, ik krijg mijn facturen via email maar ik wenst mijn email adres te wijzigen. Via myproximus slaag ik daar niet in. Hoe kan ik het veranderen?
Ik probeerde al via verschillende toestellen mijn abonnement te veranderen, zonder succes. Ik krijg constant het beeld op bijgevoegde foto, ook op mijn tablet en smartphone. Als ik op 'Aanpassen' klik, krijg ik de melding dat ik iets moet aanduiden. Laat dat nu net hetgeen zijn dat ik niet kan doen...
Vandaag een herinnering in de bus gekregen van 30€ , voor het terug in dienst stellen, na een te late betaling!
Ik kan alleen via MyProximus applicatie mijn verbruik van het internet raadplegen en niet van men verbruik bellen ....
Ik ben overgestapt naar naar Generation MTV 15. Nu kan ik mijn belkrediet niet meer controleren op mijn gsm. Voordien drukte ik #121# in en nu gaat dit niet meer. Iemand raad hierover ? Bedankt !
Klantnummer 608269612 factuurnummer 6736913784 Bij nazicht van factuur heb ik bemerkt dat bij uitrusting 2 x 8 euro aangerekent word voor decoders Ik vond dit vreemd en heb daarom vorige facturen nagezien en gemerkt dat dit al van 04-02-2016 is dat er 2 decoders aangerekend worden Van in het begin als klant zijnde heb ik steeds maar 1 decoder in mijn bezit gehad De vorige decoder die ik had was stuk en heb deze ingeleverd in de Belgacom winkel op de Meir en heb daar een nieuwe gekregen klein model vorige was nog met een harde schijf in,is het mogelijk dat deze niet afgeschreven is en dat daarom er 2 op mijn factuur staan Ik heb gisteren morgen gebeld naar Proximus en men ging mij terug bellen maar ik heb nog niemand aan de lijn gehad Kunt U dit eens nazien Groetjes Marina
Hoi Telkens ik volume wil bijkopen of punten wil inruilen krijg ik steeds volgende melding (zie foto) In het verleden hebben er al gezegd we geven het door, maar niks wordt gedaan, nu ga ik terug punten verliezen omdat ik ze überhaupt gewoon niet kan gebruiken Kan dat nu aub eens gefixed worden?
Ik heb een oneplus 2 met perfect werkende wifi en mobiele date in België. In het buitenland werkt de wifi natuurlijk ook perfect, maar ik krijg de data roaming niet aan de praat. Ik heb alle instellingen al handmatig ingesteld, maar niets werkt. Ik las bij een ander topic dat het zou kunnen dat de data roaming van mijn abonnement gewoon niet is ingeschakeld, hoe kan ik dit controleren?
Na installatie van ProximusTV op tablet en algemene voorwaarden aanvaard te hebben, dien ik mij aan te melden met mijn accountgegevens van Proximus. Dan krijg ik de boodschap dat mijn gegevens opgehaald worden. Dan volgt er een vraag om een toestel toe te voegen. Wat moet daar ingevuld worden? Ik heb meerdere zaken geprobeerd, maar telkens krijg ik de boodschap "System Error". Iemand enig idee hoe dit verder moet?
Goeiedag, Ik kan sinds geruimte tijd geen serieopnames meer wissen, enkel nog opnames annuleren, maar dat is lastig én tijdrovend. Ik herstart mijn decoder en modem regelmatig, maar niks helpt. Wanneer wordt dit probleem opgelost? Bedankt Aqui
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.