Skip to main content
Beantwoord

Duurtijd voor binnenhalen van 1.5Gb

  • July 9, 2017
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Is het normaal dat ik reeds 45 min aan het proberen ben om 1.5Gb binnen te halen?

Beste antwoord door sabineb

Hi Frank,

Op je lijn zie ik een synchronisatiesnelheid tot op de roouter downstream Actual Net data Rate 99999.0 Mbps

Dus zie niet direct een extern probleem.

Dus best een speedtest doen via device rechtstreeks verbonden op de bbox router via UTP om te zien dan ook problemen ondervindt.

indien enkel over wifi

9 tips om uw wifi te verbeteren



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html

mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • July 9, 2017
hangt af van je internetsnelheid ook van de overdrachtsnelheid van de server waarvan je download alsook of je over wifi verbonden bent met de bbox of direct met de modem over utp kabel ...
Doe eens een speedtest om ongeveer een idee te hebben van je snelheid > http://pxs.speedtestcustom.com

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 9, 2017
Nu via UTP verbonden, gaat inderdaad sneller, maar toch vreemd. Zit langs mijn bbox, dus van slecht signaal kan toch niet veel spraken zijn. En is een nieuwe laptop

Martin
  • July 9, 2017
komt de speedtest > ( http://pxs.speedtestcustom.com/ ) ongeveer overeen als je met utp kabel verbonden bent, met wat proximus je normaal minimum kan bieden > ( http://proximus.be/internetsnelheid )

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 9, 2017
Ja, de snelheid ligt ertussen

Martin
  • July 9, 2017
eens pingen naar de site waarvan je download kan ook indicatie geven als er grote ping-tijden tussen zitten.
Applicaties die in de achtergrond draaien op je laptop spelen ook mee zeker als ze zelf het internet raadplegen enz...

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • July 10, 2017
Hi Frank,

Op je lijn zie ik een synchronisatiesnelheid tot op de roouter downstream Actual Net data Rate 99999.0 Mbps

Dus zie niet direct een extern probleem.

Dus best een speedtest doen via device rechtstreeks verbonden op de bbox router via UTP om te zien dan ook problemen ondervindt.

indien enkel over wifi

9 tips om uw wifi te verbeteren



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html

mvg sabine