Skip to main content

Privé gesprek

  • July 1, 2017
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken

2 Dagen geleden iemand privé gesproken, nog altijd geen antwoord. Triestige boel hier. Waarom moeten wij altijd eerst van onze neus maken voor jullie iets kunnen doen voor ons.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 7, 2017
Beste,

Onze excuses hiervoor.

U kan via onderstaande link steeds zelf uw persoonlijke facturatie in detail opvragen/opvolgen en bekijken.

Zie info link:

https://www.belgacom.be/login/nl/?ru=https%3A%2F%2Fadmit.belgacom.be%2F&pv=fls

Groetjes,

Joël

brutusbeefcake
brutusbeefcake Apprentice 1 reactie 4 uur geleden
Hallo, Tabruyn marc , is het mogelijk om mijn factuur eens na te kijken van juli om te kijken of er 15 en 25 euro promo in mindering is gebracht?
Ik heb 6 maanden promotie van 25 euro op mij tuttimus en dan heb ik nog eens 1 jaar lang een promotie van de winkel 15 euro per maand.
Mijn email is verandert van srbrutus@telenet.be naar blakie51@hotmail.com
Grtjs en bedankt