Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Is het normaal dat het verbruik op myproximus volledig niet klopt met het werkelijke verbruik? Ik heb zogezegd al bijna 600 MB verbruikt sinds vrijdag terwijl ik heel het weekend in het buitenland zat en men roaming zelfs nog niet geactiveerd was en bij deze zelfs niet op het internet kon of bellen.Ook foutje van proximus btw...Ik heb ook recht op 1500 MB ipv de 1000 MB in de app.De verbruiksmeter in men smartphone zelf geeft ook maar 200 MB aan. Mvg Greg
Deze morgen herladen via web en heb betaald met MC. Eerst een sms gekregen dat nieuwe krediet was toegevoegd + mail gekregen Play and Gold. Paar uur later ... SMS dat ik moest herladen want dat de maand om was. Direct met short code krediet gecheckt ... noppes dus. Dan maar 0800 22 800 gebeld ...enkel apparaatstem met standaardantwoorden maar niet op mijn vragen natuurlijk ... helpdesk zei U ???
Hallo, Ik heb 2 van onze 3 GSM abbonnementen waarvan de dataroaming hier op vakantie in Engeland niet werkt. Dit zijn onze GSMnrs: 047xx en 047xx [Edit Wim:gsm nrs verwijderd omwille van privacy, zitten in onze databank] Alvast bedankt, Niki
Gisteren bestond er nog een optie om punten in te ruilen voor 1 gratis film of Proximus TV, maar dit lijkt sinds vandaag niet meer te bestaan. De "gratis blockbuster" op Tuttimus trekt al op niks (maar 10-12 oude films die af en toe vernieuwd worden), maar nu lijkt dat het zelfs niet meer mogelijk is om punten in te ruilen voor films. Vraag dus: waarom hebben wij de mogelijkheid niet meer om naar films van de catalogus te kijken zonder extra te betalen?
Hoe kan ik iedere zender op hetzelfde geluidsniveau zetten? Bij het zappen is de ene zender te stil en de andere plots heel luid....
ik kan in de lijst om te ruilen het vakje voor credits niet meer vinden, vod staat er niet meer tussen , ik heb dit eerder wel al eens gedaan , ik heb genoeg punten hier voor
kan men hdmi cec aktiveren op een v5 v5c decoder?
Op discovery channel street outlaws s09e05 van vorige week zaterdag denk ik
ik betaal elke maand de facturen al 40 jaar juist op tijd , krijg nu een factuur van 1500.00 € van een heel jaar en da betaal ik niet , graag een oplossing voor mijn bedrijf world-systems bvba neerland, 4 2547 lint
Mijn gezin bestaat uit 6 personen waarbij iedereen wel een eigen smartphone/iphone/laptop/tablet/ipod... heeft. Zoals je merkt zijn er gemakkelijk 15 apparaten en meer dat op het internet kunnen. Thuis is dat geen enkel probleem. Wij hebben een Proximus-Packet bestaande uit TV, Telefoon, Internet. Iedereen heeft een gsm van het werk en zonder data of heel erg beperkt. De kinderen hebben een herlaadkaart. Nu komt het probleem 5 toestellen zijn geregistreerd om TV te kunnen zien en Thuis lukt dat prima. Maar.... Het probleem stelt zich als de kinderen en/of mezelf op stap zijn. Normaal zouden we allemaal moeten kunnen verbinden op het FON netwerk maar dat is een probleem. Het lukt niet met 5 tegelijk. Het liefste zouden we zelfs 10 toestellen kunnen verbinden. De Laptop en de smartphone. (Al de rest niet. men moet keuzes maken) Maar het grootste probleem stelt zich dat we niet met 6 op het FON netwerk geraken. Ik heb geen idee hoe we anders met proximus WIFI ku
Dag allen, Ik zit met een probleem, na de update naar de nieuwe versie software op mijn, decoder met harde schijf ( V4 ). Een opnamen die ik zeker nog een paar jaar wil bewaren, familie van mij op de zevende dag! Is plots veranderd naar nog 10 dagen te zien! Opnamen van 22 mei de zevende dag! Daarvoor kon ik het onbeperkt bijhouden! Ik heb gezien dat je de opnamen opties, kunt veranderen van 60 dagen naar lange termijn. Ook instelbaar bij elke aflevering, die opgenomen is! Maar dat werkt niet!!! Is het mogelijk dat jullie dat kunt veranderen! En ook na zien hoe het komt dat ik het persoonlijk niet kan veranderen! Sorry, maar zoals je ziet, de tijd dringt! NOG 10 DAGEN.... groetjes Marcel
Beste, Mijn betaling via zoomit staat niet mee opgenomen in het overzicht bij "MyProximus". Ik heb hiervoor de klantendienst gecontacteerd en ik kreeg een zeer onvriendelijke persoon aan de lijn. Hij zei dat ik mijn betalingsbewijs moest doorsturen via mail, en dat ik het mailadres zou kunnen vinden op de website. Ik kan het niet direct terug vinden, dus kunnen jullie me hier helpen? Mvg
Hoi Na enkele jaren toch teruggekeerd naar Proximus... blijkbaar een verkeerde keuze... Nieuwe prepaid kaart aangeschaft, wat Euro's bijgezet en SIM kaart uitgetest in Belgie. Al snel vastgesteld dat er een probleem was met mobiele data. In Belgie dus 2 x de helpdesk opgebeld om er zeker van te zijn dat: 1. het probleem met mijn mobiele data opgelost was (vriendelijke meneer vertelde me dat dat opgelost wast). 2. dat ik in het buitenland bereikbaar was en toegang had tot mobiele data (zelfde vriendelijke meneer bevestigde me dat dat het geval was). Je stapt met veel zin op het vliegtuig voor je buitenlands avontuur om al snel vast te stellen dat wanneer je land, je dus NIET bereikbaar ben in het buitenland via Proximus ondanks het contact met de servicedesk. Kortom, een ontgoocheling rijker met de overtuiging dat Proximus dan toch blijkbaar niet de meest efficiente telecom provider is. Heel benieuwd hoe dit probleem opgelost gaat worden...
Ik word al enkele weken dagelijks verschillende keren opgebeld door een Anoniem nummer. Als ik niet opneem stopt hij steevast na 2 keer bellen. Als ik wel opneem wordt er meteen ingehaakt. Omdat het elke keer exact hetzelfde is, lijkt het me niet te gaan om een persoon, maar eerder om een geautomatiseerde oproep of een softwarefout bij één of andere operator. En ik heb geen zin om een officiële klacht wegens stalking neer te leggen als het gewoon om een technische fout bij Proximus ofzo gaat. Kan dit aub eens worden nagekeken? Bedankt!
Als ik nu een gsm + dataphone optie 500 MB aankoop; kan ik dan na x aantal maanden beslissen om die Datophone optie te veranderen naar ofwel 1GB ofwel 250MB??
Beste, ik heb een tijd in Nederland gewerkt en daardoor maakte ik gebruik van "Daily Travel", iets wat dagelijks mij 2€ extra koste. Nu is de Roamingskosten weggevallen waardoor ook "Daily Travel" wegviel. Het vreemde eraan is dat ondanks dit, toch moet vaststellen dat ik een gelijkaardige bedrag op mijn factuur krijg. Is dit een plotse inmense prijsverhoging om het verlies te compenseren, Proximus ??? Graag een deftig en zeer snel antwoord, want dat is nog steeds iets wat jullie niet geleerd hebben in al die jaren. Gegroet.
Blijkbaar heb ik op mijn V5 decoder een firmware versie draaien van 2 versies geleden. Zelfs na een aantal keren een factory reset te doen blijft de versie steken op "NTE_6.32.1.80". De laatste versie is "NTE_6.32.3.38". Is het normaal dat mijn decoder niet wil upgraden naar de laatste versie?
Deze middag staat mijn mobiel internet op 62%. Net bericht gehad 25€ buiten bundel!!! Reeds 3 keer gebeld met proximus, na 20 minuten wordt er doodleuk ingehaakt...
Goede morgen, vermits we geen vragen meer kunnen stellen via mail vraag ik het langs deze weg. kan u mij zeggen wanneer de Nokia 3310 Blue terug beschikbaar zal zijn en kan ik er 1 reserveren. alvast bedankt groetjes Josette
Hi, Op 09-07-2017 was er een probleem met ProximusTV. (slechte beeldkwaliteit, beeld in blokjes) Support gebeld en die vertelde mij dat er inderdaad een probleem was in regio Limburg en Antwerpen tussen 14h00 en 16h00. Ok. Rond 15h00 was het probleem opgelost. Geen probleem. Maar dan later krijg je normaal een SMS bericht van Proximus dat je de support gebeld had met de vraag of je tevreden was. MAAR ik kreeg die SMS niet, maar wel mijn dochter. EN mijn dochter heeft geen Proximus nummer maar een Orange nummer. Hoe kan het dan zijn dat als ik (Proximus klant) een probleem meld, dat een Orange klant de melding krijgt van: U contacteerde onze helpdesk......(met alle gegevens over support van Proximus) Het enige is dat mijn dochter op hetzelfde adres woont, maar haar nummer een Orange nummer is. Hoe kan dit?
Een Proximus verkoper (Fnac Brussel) beweerde dat een Internet Maxi hetzelfde is als een Internet Comfort. Ik tekende dus in op een abonnementverandering. Mijn logica was, voor een weinig extra heb ik dan ook TV maar dat blijkt dit niet te kloppen. Er zijn minder PPPOE sessies, de uploadsnelheid is de helft en er is een maximum van 300Gb/m traffic. In het contract staan geen technische gegevens en een duidelijk volledig overzicht kan ik op deze Proximus site niet terug vinden. Ik heb duidelijk gezegd dat er niets aan mijn internet abonnement veranderd mocht worden.
Hallo, Ik zou graag discovery NL en National Geographic NL ontvangen - uit basisaanbod, zender 92 en 96. Helaas heb ik niets als zenders tussen 84 en 100. Ik heb wel National Geographic in het Frans... Hoe komt dit? Is er een oplossing? Ik wil deze 2 zenders enkel uit het basisaanbod (en niet bijbetalen voor de entertainment zenders). Dank bij voorbaat, EBM
ik heb 11+, nu wens ik naar tuttimus over te schalen, maar heb een vraagje. Toen ik voor 11 + koos had ik bijkomend en gratis de erotische zender op kanaal 500. Nu mijn vraag als ik overschakel naar all sport met 11+ blijf ik dit kanaal gratis behouden. mvg @nt
Beste, ik heb dit gisteren al doorgestoord als privébericht naar het proximus team, maar kreeg nog geen reactie. Wij kregen voor de maanden mei en juni een aanrekening die een pak hoger is dan normaal. Dit zou komen door hoog verbruik op mobiel internet met een tablet die ons huis bijna nooit uit komt. slechte wifi en 3G vergeten uitschakelen veronderstel ik. Maar het stoort mij enorm dat ik geen enkele keer een waarschuwing kreeg wegens hoog verbruik. Er staan zogezegd 2 limieten ingesteld, de sms'en kwamen niet. Een jaar of 2-3 geleden werkte dit wel, en werd mobiel internet zelfs geblokkeerd bij de 2de limiet! Ondertussen heb ik gezien dat dat nog wel al eens gebeurd is. Ik bekijk blijkbaar mijn aanrekeningen niet nauwkeurig genoeg. Nu heb ik ook nog gezien dat we sinds een jaar ongevraagd de "all-sports bundel" krijgen. Wij kijken geen sport op tv.
hey, Heb onlangs mijn betalingsmethode omgezet naar domiciliëring, maar ik krijg nu een factuur aan dat ik moet betalen? zou dit nu niet automatisch moeten lopen? Heb ik ergens een fout gemaakt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.