Gisteren bestond er nog een optie om punten in te ruilen voor 1 gratis film of Proximus TV, maar dit lijkt sinds vandaag niet meer te bestaan.
De "gratis blockbuster" op Tuttimus trekt al op niks (maar 10-12 oude films die af en toe vernieuwd worden), maar nu lijkt dat het zelfs niet meer mogelijk is om punten in te ruilen voor films.
Vraag dus: waarom hebben wij de mogelijkheid niet meer om naar films van de catalogus te kijken zonder extra te betalen?
Beantwoord
Credits voor films bestaan niet meer?
Beste antwoord door Marleen
Er waren/zijn soms problemen met het inruilen van de punten, misschien is dit hier ook het geval. Probeer het eens met een andere browser, als je kan. 20 credits lijkt me nogal veel, maar het is mogelijk, hé.:S
Om te zien hoeveel credits je hebt op je decoder: heb je al eens je decoder herstart? Soms kan dat helpen.
Ook in MyProximus: Mijn Verbruik: TV zie je staan hoeveel films op aanvraag je nog beschikbaar hebt.
Om te zien hoeveel credits je hebt op je decoder: heb je al eens je decoder herstart? Soms kan dat helpen.
Ook in MyProximus: Mijn Verbruik: TV zie je staan hoeveel films op aanvraag je nog beschikbaar hebt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.