Beste, ik heb dit gisteren al doorgestoord als privébericht naar het proximus team, maar kreeg nog geen reactie.
Wij kregen voor de maanden mei en juni een aanrekening die een pak hoger is dan normaal. Dit zou komen door hoog verbruik op mobiel internet met een tablet die ons huis bijna nooit uit komt. slechte wifi en 3G vergeten uitschakelen veronderstel ik. Maar het stoort mij enorm dat ik geen enkele keer een waarschuwing kreeg wegens hoog verbruik. Er staan zogezegd 2 limieten ingesteld, de sms'en kwamen niet. Een jaar of 2-3 geleden werkte dit wel, en werd mobiel internet zelfs geblokkeerd bij de 2de limiet!
Ondertussen heb ik gezien dat dat nog wel al eens gebeurd is.
Ik bekijk blijkbaar mijn aanrekeningen niet nauwkeurig genoeg.
Nu heb ik ook nog gezien dat we sinds een jaar ongevraagd de "all-sports bundel" krijgen.
Wij kijken geen sport op tv.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
