Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
hey, Kan iemand zeggen, waar ik een klacht kan aanmaken op deze website?
Beste Vorige week donderdag 6 juli werd ik gecontacteerd door een medewerkster van Proximus. Zij gaf aan dat het Tuttimus aanbod misschien wel interessant zou kunnen zijn. De medewerkster kon me overtuigen en zowel mijn vriend als ikzelf besloten over te stappen naar een mobiel abonnement van 25€. Ook kan ik door mijn lerarenkaart genieten van 10% korting. De medewerkster zei dat ik daarvoor maandag moest bellen, mijn gegevens moest doorgeven en dat het dan direct in orde zou komen. Maandag belde ik dus. De medewerkster die ik toen aan de lijn had zei dat ik dit niet telefonisch kon doen maar via de website. Dus, deed ik de aanvraag (terwijl we eigenlijk al klant zijn) nogmaals via internet. Enkele minuten na de aanvraag opnieuw een medewerker aan de lijn. Hij vertelde me dat ik niet onmiddellijk kan genieten van de korting, maar dat dit met terugwerkende kracht gaat. Hij bracht zogezegd alles in orde. Daarna diezelfde dat nogmaals gebeld en geverifieerd wat er in ons n
Hallo, Ik probeer een Iphone +dataPhone te bestellen online. Ik selecteer de gewenste opties, voeg het toe aan mijn mandje, Maar ik krijg steeds de melding dat mijn winkelmandje leeg is. En kan dus de bestelling niet afronden. Ookal staat er een rood "1" in mijn winkelmandje.
Beste Momenteel ben ik in Londen en lijkt mijn gsm geen netwerkverbinding te maken, ook niet als ik deze handmatig probeer in te stellen. Ik kan dus niet bellen of sms'en. Wanneer ik informatie probeer in te winnen op de Proximus website, laten ze me een pagina zien met vragen en oplossingen, maar deze lijken niet te werken voor mij. Hierna wordt ik doorverwezen naar een telefooonnummer, maar ik kan niet bellen. Hoe los ik dit op? groetjes
beste proximus ik lig nu al van april te bellen om gedetailleerd mijn facturen te ontvangen !! nadat ik nu gestaakt heb om de laatste te betalen zou het mss vandaag in orde zijn gekomen het is nog afwachten uiteraard. allereerst een onbeleefde toert aan de telefoon die persé een klantnr wou laat dat nu net op uw gedetailleerde facturen staan die je niet ontvangt hé met gsm nummer kon ze niet verder helpen tot ik haar even afsnapte en dat perfect kon haar naam was Wendy geef haar deftige opleiding aub in klantenbegeleiding... Vervolgens mr John aan de lijn hij zou nu de gedetailleerde facturen opsturen per post ik beweer dat mijn gratis app snapchat per snapchat dat ik doe 15mb doet verdwijnen. heb ondertussen uiteraard op aanraden van mensen in proximus store te WSC st niklaas eens een dag slechts 1 verstuurd dat was op zaterdag 24/6 om 16.15u +/- een foto van een nieuwe bikini dat vind u mss nog ergens terug en guess what van 578mb om net ervoor stond hij savonds om 20.00u op 563mb
Mijn man is al ruim een jaar aan het proberen om de punten om te ruilen maar dit lukt ons niet. Kan iemand ons vertellen hoe je als bizz klant punten kan omruilen naar produkten. Ons is het tot dusver niet gelukt. Op ons factuur staan heel veel punten vermeld maar als we bellen naar proximus zeggen ze niets te zien.
Scoren bij mij 0/0 ! Na 7 weken nog niks in orde en dan doodleuk te horen krijgen : als je vindt dat het via ons te lang duurt moet je maar langs gaan in een proximus-center !
Ondertussen 16 jaar klant en in december 2016 voor 30 euro aankoopbons gevraagd om in proximuswinkel aan te kopen. Blijkbaar sinds eind juni vervallen terwijl ik dacht dat zoiets toch jaar geldig zou zijn. Ik bel beroemde 0800 nr leg probleem uit, ander nummer wordt doorgegeven, bel dat nummer ,maar geen kans om daar probleem uit te leggen. Ondertussen al half uur aan de lijn vier keer teruggebeld leg nog maar eens uit dat je bij optie niet kan kiezen voor persoon aan de lijn maar enkel inwisselen punten. Persoon call center wordt lastig want was wel juiste nr en blablablabla , nog V keer geprobeerd hoop frustraties en probleem niet opgelost. Ik denk dat we voor gsmbeheer nog maar even bij Orange blijven. En mijn aankoop doe ik dan maar niet bij jullie. Klantvriendelijk nul komma nil
besten, weet iemand de link naar de actie van 9 juni om de cash back van 199 EUR te claimen. de rode duivels hebben toch gewonnen! mvg, kasem,
Na meer dan een halfuur aan de telefoon te hangen is mijn gedeactiveerde nummer nog steeds niet geactiveerd. Soms heb ik echt het vermoeden dat proximus hun klanten wil weg jagen naar andere operators. Kan dit na veel misérie toch eindelijk opgelost raken?
Wij zijn van februari aan het proberen om over te stappen naar tuttimus. Tot op heden nog steeds niet in orde maar onze factuur is wel gestegen!!!! Internet snelheid gedaald van 50Mbit naar 15Mbit. Reeds 3 maal naar de Proximus winkel geweest met deze klacht ( vriendelijk personeel ) maar nog steeds niet in orde. Test aankoop op de hoogte gesteld van de klacht. WIJ ZIJN HET BEU !!!!!!!!!
Beste, Sinds 26/06 is mijn internet/gsm/tel in overgang van scarlet trio naar proximus tuttimus abbo. Sinds een goede week hebben wij (vriendin & ik) twee simkaarten ontvangen, helaas is ons nummer nog steeds niet overgedragen (> 1 w) Sinds 14/07 09:00 is mijn vriendin volledig onbereikbaar! Ik zelf ben nog niet begonnen aan de overdracht! TUTTIMUS is één van de top abonementen van proximus. Bij de overgang had ik een vlottere service verwacht. Rekening houdend met het feit dat ik van scarlet trio (39€/m) kwam en de overgang al drie weken duurt. Het tuttimus abonnement werd telefonisch via het affinity program geactiveerd. In bijlage vindt u mijn gegevens. Met vriendelijke groet, Matthias Blomme
update : airplay security staat op af op de appletv. airplay werkt niet. de apple remote app werkt ook niet. dus ik kan moeilijk geloven dat de netwerken niet ( gedeeltelijk, ipv6 ? )gescheiden zijn. via arp -a op mac zie ik dat mn ipad wel degelijk in hetzelfde netwerk zit. airplay werkt wel vanuit safari op mac. de appletv is ingelogd met dezelfde appleid als de ipad. Blijkbaar is het ethernet netwerk gescheiden van het wifi netwerk. Indien ik wifi gebruik bij de appletv heb ik het probleem niet, maar dat wil ik niet doen. de bbox is de laatste versie en de appletv is een versie 3 dacht ik. De appletv werkt normaal op ethernet. Ben dit in een grote proximus winkel gaan vragen, maar daar zei men mij om te bellen naar support. Daar heb ik geen optie om deze vraag te stellen. De firewall afzetten wil ik ook niet doen. Hoe los ik dit op? bedankt,
Hallo allemaal, Enkele weken terug zijn we op dit forum een post begonnen om feedback van jullie te krijgen over onze MyProximus overview pagina. We zijn de laatste dagen druk in de weer geweest om zo veel mogelijk rekening te houden met jullie goede ideeën! Jullie wilden volgende dingen graag zien: Snel overzicht van de factuur en het verbruik In één oogopslag zien of er iets dient te gebeuren Loyalty punten in één klik inruilen Eenvoudige header en navigatie …. Nu willen we jullie graag ons nieuwe design voorstellen! (zie bijlage). Knap hé 😎 ! Maar wat vind jij er van? Wat vind je goed? Wat vind je minder goed? Wat ontbreekt er nog? Staat jouw suggestie er nog niet bij? Dan kan het zijn dat we het meenemen voor de volgende ontwikkelingsfase, omdat het op vlak van functionaliteit het systeem op dit moment iets te veel zou verzwaren. Graag hadden we opnieuw wat feedback van jullie gekregen, om het design nog meer te optimaliseren alvore
Heb op 05/07/2017 factuur ontvangen en wil deze in detail bekijken Er komt een melding : door technische interventie tijdelijk niet beschikbaar We zij nu 14/07 en nog steeds de zelfde melding Hoe kan dit?
Op de my Proximus app zie ik enkel mijn telefoonnummer en op de my Proximus via internet zie ik enkel telefoon van men zoon. Heb twee telefoonnummers en een familus
Beste, Factuur van juni 2017 ontvangen ze is 6x hoger dan normaal !!! Het is allemaal begonnen 3 dagen na start nieuw bundel, ik zat voor mijn werk in Frankrijk voor één dag en toen ik terug kwam over de grens België terug binnen kreeg ik een sms dat al mijn data 2GB is opgebruikt was en ik zat pas rond de 120MB. Ik heb zelfs geen enkele sms of dergelijk ontvangen of verstuurd ook was dit zo met bellen of internetten want roaming lag uit en zelf mijn netwerk op bepaalde momenten. Ook heb ik een Daily Travel Passport en deze is nooit geactiveerd geweest !!! Dus ik gebeld klantendienst de dag nadien en daar een zeer onvriendelijke vrouw aan de lijn, tot zelfs de telefoon dicht gegooid. Dan terug gebeld deze was al iets beleefder, en hij zei dat ik mijn eerstvolgende factuur moest afwachten dus vroeg ik ook omeen zo gedetailleerd factuur waar de sms data bellen ed naar toe is gegaan. Nu heb ik natuurlijk een factuur zonder dit alles !!! Ik heb deze voormiddag al drie keer gebeld telk
ben overgeschakeld naar Familus maar dit is niet zichtbaar in My Proximus. Klantendienst kan niet helpen..... Wie kan dit oplossen?
Ik heb begin juni een contract TV en internet + 2 gsm 's afgesloten als particulier. Een maandelijks bedrag werd berekend. Op factuur merk in nu dat men voor de GSM's alleen er nog eens BTW bij telt ??? niet akkoord. En enkele weken later meldt men dat er een prijs verhoging is , dit is zuiver bedrog. Afgesproken pris 12 € na verhoging 15,..€ dit is en verhoging van 25 % Hieronder de bevestiging van de afspraak door Proximus Familus M 2 x bizz S €12 gratis naar elkaar bellen + alle vaste lijnen 100 min bellen naar gsm onbeperkt sms 1 gb surfvolume
Wat ik toch mis is de mogelijkheid om een post te kunnen aanpassen, wanneer je achteraf nog iets wil toevoegen. Ik had onlangs een antwoord gepost in een topic en ik wou in plaats van een nieuw antwoord te posten direct na mijn vorige antwoord (ik was de laatste persoon die geantwoord had), mijn vorige antwoord aanpassen maar dit lukte niet. Er zat 1 uur tussen.
Geachte Ik vind het tof dat ik ieder jaar 500 punten krijg voor mijn verjaardag. Maar waarom krijg ik die op 12/07 in plaats van op mijn werkelijke verjaardagsdatum ( 12/02/1983 )
Geachte, Reeds 4 maal gebeld naar jullie diensten om een abonnement met smartphone stop te zetten. Bij mijn eerste telefoon vroeg ik meteen om een nieuw abonnement. De persoon in kwestie ging het nodige doen. Nadien opeens 'geen service' meer op mijn toestel. Opnieuw gebeld naar jullie diensten. Wij kregen een 'hallo hallo hallo hahaha' en een toegesmeten telefoon. Heel professioneel en vooral heel klantvriendelijk. Én dat na een goedenavond van ons?! De persoon bij telefoon 3 deelde ons mee ons niet te kunnen helpen. Ondertussen nog steeds geen bereik en geen oplossing. Dan maar nog eens gebeld en deze laatste persoon heeft ons gelukkig doorverbonden met de technische dienst. Blijkbaar had de persoon bij telefoon 1 het telefoonnummer geblokkeerd. Na 25 min aan de lijn hangen bij het laatste gesprek het eindelijk opgelost krijgen. Al jaren klant bij proximus. Zou kunnen dat onze digicorder binnenkort geel kleurt in plaats van paars. Bedankt aan de mensen van het laatste gespre
als ik op de catalogus van premium club wil krijg ik elke keer de melding dat het niet lukt om technische redenen probeer het later opnieuw. Dit krijg ik al een maand te zien. In september vervallen er dik 1000 punten. Ik hoop dat die technicus daar es wakker word en da probleem es oplost. als ik naar de klantendienst bel zeggen ze da er een technisch probleem is voorlopig. Nu als een maand voorlopig is kan ik ermee leven maar als wij zo zouden werken om onze rekeningen te betalen zou het nie lang duren dat we afgesloten zijn. Dus directie van proximus maak die technicus wakker of geef da zijn C4 he want daar heb je niet veel aan zunne .
IK ga zelf de moeite niet meer doen, maar ik kan al MAAAAAAAAN DEN niet meer op mijn premium store.... Ik verlies punten daardoor. elke keer zeggen jullie, geef ons uw gegevens, ok we laten het fixen, en hupla maanden later nog gene bal veranderd
Beste Ik heb net een Seagate Backup Plus (3TB) aangesloten op mijn BBox3 via USB, maar de Bbox3 herkent deze niet De meldingen zijn : Status : FOUT , Bestandssysteem = UNKOWN Met een gewone USB lukt dit probleemloos Hoe op te lossen ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.