Beste
Vorige week donderdag 6 juli werd ik gecontacteerd door een medewerkster van Proximus. Zij gaf aan dat het Tuttimus aanbod misschien wel interessant zou kunnen zijn. De medewerkster kon me overtuigen en zowel mijn vriend als ikzelf besloten over te stappen naar een mobiel abonnement van 25€.
Ook kan ik door mijn lerarenkaart genieten van 10% korting. De medewerkster zei dat ik daarvoor maandag moest bellen, mijn gegevens moest doorgeven en dat het dan direct in orde zou komen.
Maandag belde ik dus. De medewerkster die ik toen aan de lijn had zei dat ik dit niet telefonisch kon doen maar via de website.
Dus, deed ik de aanvraag (terwijl we eigenlijk al klant zijn) nogmaals via internet.
Enkele minuten na de aanvraag opnieuw een medewerker aan de lijn. Hij vertelde me dat ik niet onmiddellijk kan genieten van de korting, maar dat dit met terugwerkende kracht gaat.
Hij bracht zogezegd alles in orde.
Daarna diezelfde dat nogmaals gebeld en geverifieerd wat er in ons nieuwe pack zat. De vrouw aan de lijn zei toen: - televisie - vaste lijn - twee gsm abonnementen -internet (met gratis netflix)
Naar mijn idee zou alles dus in orde moeten zijn.... Maar, niets was minder waar.
Vandaag OPNIEUW een medewerker die me vragen stelde over mijn pack...... De gsm abonnementen waren plots WEER verdwenen........
Wel moet ik er ook bij vertellen dat we ondertussen twee sim kaarten van proximus ontvangen hebben.............. (??????)
De medewerkster deze middag beloofde me ten stelligste dat ze me na ons gesprek ONMIDDELLIJK een mail zou sturen met alle informatie.
Ondertussen heb ik NOG STEEDS geen bevestigingsmail ontvangen!!!!!!
Zeer jammer dat trouwe klanten op deze manier behandeld worden. Ondertussen zijn we aan het overwegen om ALLES bij Proximus stop te zetten. Incompetentie ten top!
Graag een antwoord.
Griet Waegeman
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.