Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben door de overschakeling van Android naar iPhone veel van mijn sms'en verloren. Kan ik ergens mijn gesprekken terug halen of opvragen bij Proximus?
Vorige week heb ik op het forum een klacht gezet na dat ik in de winkel ben langs geweest en naar de facturatiedienst had gebeld, en nog steeds niet ben verder geholpen. Ik kreeg op het forum antwoord dat ik een privébericht moest sturen, heb ik gisteren gedaan, geen antwoord. Nu heb ik geen service meer, is mijn nummer afgesloten???
Ik heb een Samsung Galaxy S6 Edge die o langs automatisch werd geupdated naar 7.0. Ik heb eergisteren gemerkt dat de app het niet meer doet. Er wordt me gevraagd om de activatie van de diest te checken op de website. De dienst is wel degelijk geactiveerd. Graag een oplossing zodat ik opnieuw de favorieten voor de kids kan programmeren.
Ik heb free calls international op mijn vaste lijn toch word ik gefactureerd voor een oproep in het weekend binnen Europa! Rare logica niet?
beste, Ik zit op dit moment twee weken in het buitenland. In mijn pakket zitten 2 abonnementen voor 2 nummers. Beiden zijn afgesloten. Nochtans heb ik vlak voor mijn vertrek nog een factuur betaald. @proximus: kan u dat openstaand bedrag even nakijken aub en me zo snel mogelijk laten weten wat het prob is. Ik heb mijn telefoon dagdagelijks nodig voor mijn werk. Hoe lossen we dat zo snel mogelijk op? Mvg kristof
Via de actie hebben we een nieuw samsung toestel aangekocht. Het oude simkaartje past niet in het nieuw toestel. Bijgevolg heeft mijn vriend een ander nr. Kan dit niet vervangen worden door zijn oud nr? Wat met de nrs die op de oude sim kaart staan??
Dag, ik zat vandaag even rond te kijken op My Proximus app en daar kan ik blijkbaar een favoriete app kiezen. Ik had graag een app aangekruist die ik dus het meest datavolume inpakt, nu zegt de app: Fout > We krijgen geen toegang tot de MyProximus-service. Controleer of u internetverbinding... Ja, ik heb internetverbinding, of ik zou de app niet kunnen gebruiken. Ik heb het toestel al aan en uit gelegd. Zijn er nog mensen met dit probleem? Kan dit verholpen worden aub?
Hoi,ik heb een vraagje. Ben recent over gestapt van Tn naar proximus en ik vind de kwaliteit van het beeld toch niet wat het moet zijn.tv gids zo ingewikkeld,wat eerder bij Tn heel goed was.mijn vraag is of ik vaste tel,internet en gsm abbo kan behouden en proximus tv kan stop zetten zonder verbrekings vergoeding?gsm abbo moet ik 2j houden omdat ik er een smartphone bij gekocht heb.
inloggen mail op tablet lukt sinds enkele dagen niet meer, krijg steeds inloggen op proximus mail ,enkele dagen geleden lukte het wel nog gewoon op Mijn Email , daarna e-mail lezen en schrijven , Wat is het probleem ?
Is het normaal dat medewerkers van Proximus om aan de kabel in de straat te werken de voortuin open graven, inclusief verharding, en dan alles gewoon vullen met het uitgegraven zand en de verharding op een stapel naast het originele pad laat liggen? Ik contacteerde de klantendienst telefonisch en werd gewoon met een spreekwoordelijk kluitje in het riet gestuurd: gelieve uw klacht in te dienen via de website... nergens een mogelijkheid te vinden daar om dit te doen. Of toch: BEL ONS op 080022800. Great!
hallo , is er iemand die weet hoe het komt dat ik de zenderinformatie niet kan zien en daardoor het moeilijk is om iets op te nemen ?
Beste, Hier mijn persoonlijke relaas over de klantendienst bij Proximus. Tevreden dat het probleem is opgelost maar helemaal niet tevreden hoe het probleem werd opgelost! In de periode van vrijdag 7/7/17 tot donderdag 13/7/17 : Geen TV beeld, geen internet PC (browser time-out), geen WiFi (laptop) Een omruiling van de decorder bracht echter geen solaas, vervolgens een omruiling van de modem en dat alles verzenden duurde bijna één volle week. Oorzaak, tot driemaal toe is om één of andere reden een omruiling niet doorgegeven, dus wachten…! In het verleden was dat probleem opgelost binnen enkele uren door een omruil mogelijkheid in één van uw winkels (Beveren of Antwerpen ) waar men dan nog een zeer deskundige uitleg bovenop kreeg! Met deze tijdrovende wijze van verzenden heb ik het heel moeilijk, ook begin ik mij vragen te stellen aan de technische competenties van bepaalde personen aan de helpdesk. Mijn conclusie; Er is intern geen opvolging naar de klant toe betreffende
Kleine twee weken geleden update gekregen op mijn v4 decoder met nieuw menu. Ik merk dat de tv-gids niet meer wordt bijgewerkt , tenzij ik de decoder uit en aanzet Dus zondag had ik niks van programma's in tv gids , herstart en nu heb ik tot volgende zondag , maar niks voor maandag bvb. Ben ook bijna alle opnames op harde schijf kwijt natuurlijk - maar blijkbaar niet meer te recupereren ? Zag ergens dat er een script ging gestuurd worden naar alle decoders - is dit al gebeurd ? Dank
Ik wil graag mijn ervaringen met de klantendienst van Proximus delen. Eind juni heb ik mijn internet abonnement opgezegd wegens een verhuizing, per 31 juli. I.p.v. de aangegeven datum (bevestigd door een medewerker) is mijn lijn op 11 juli stopgezet. Na ruim een uur gebeld te hebben met de klantendienst, is mij uiteindelijk verteld dat uiterlijk woensdagmorgen het internet gereactiveerd zou worden. Woensdagmiddag: nog steeds geen internet. Na wederom met de klantendienst te hebben gesproken wordt mij verteld: "Het duurt 48 uur om de verbinding te activeren, u heeft vrijdagmiddag weer verbinding." Inmiddels is het zaterdag, en heb ik nog steeds geen internet. Na nog een keer gebeld te hebben met de klantendienst is mij nu verteld dat het (vanaf vandaag) binnen drie dagen geregeld is, maar ik weet niet meer wat ik moet geloven.
Ik heb een abonnement Mobile Internet Advantage 2GB, waaraan 3 nummers gekoppeld zijn. Op dit abonnement zouden plots ca. 750MB mobiele data zijn gebruikt. Echter: 2 van de nummers zitten momenteel in het buitenland, dus deze zijn het zeker niet. Het 3rde nummer heeft dit ook niet gebruikt (geverifieerd op telefoon). Ik zie een zelfde klacht op het forum een paar dagen geleden. Er lijkt dus iets fout te lopen bij het registreren van de volumes. Graag uw hulp, bedankt.
Hoi ik zei net dat de iphone 7 plus 128 zwart zijn stock staat op "laatste stuks beschikbaar en dat de optie om hem met een abenoment te kopen weg is kan ik deze nog steeds verkrijgen in een van jullie stores? Alvast bedankt!
Sinds gisteravond is een bedrijfswebsite niet meer bereikbaar enkel in België. Met name http://paulus-hebel.be wordt dus door proximus en telenet gecensureerd in België terwijl die in het buitenland volop bereikbaar is. En nee, daar staat dus niet illegaal op dat is een volkomen legitieme zelfstandige. Kan er mij iemand vertellen waar en hoe men kan raadplegen of men op die censuurlijst staat en wie die beheert?
Hallo, Regelmatig ondervinden we problemen by het herbekijken van een programma met TV Replay: op een bepaald moment wordt het programma afgebroken en kom je terug in live-tv mode uit... Gisterenavond was dit bijv. alweer het geval bij Patriot op Vier: na een uurtje kijken werd de film afgebroken. We ervaren dit heel regelmatig en dit is heel storend, want na een uur kijken heb je uiteraard geen zin om opnieuw te starten met het risico hetzelfde probleem te hebben ! Wat ligt aan de basis van dit soort problemen: decoder, netwerk, .... en hoe wordt dit opgelost ? Hartelijk dank, Peter
Dat is mijn laatste hoop op hulp. Ik ben jullie al meer dan een week aan het bellen maar krijg steeds dezelfde ofwel incompetente ofwel niet-hulpvaardige personen aan de lijn. Ook op twitter en Facebook reageren jullie niet. Het is precies kom en kwel op de klantendienst. Ik ben al meer dan 15jaar proximus klant. Maandelijks betaal ik mijn facturen op tijd per domicielering. Mijne 3 andere gezinsleden hebben trouwens ook een abonnement bij jullie. Hierbij zijn soms facturen van 100'en tot 1000'en euro's.Daarboven ook digitale televisie bij jullie, hier ook al veel miserie mee gehad. Voor digitale tv krijg je wel altijd huplvaardige mensen aan de lijn maar de problemen verhelpen zit er helaas niet in. Je zou denken dat zo een goede klant wel zou geholpen worden maar niets is minder waar. Mijn abonnement bedraagt 8gb en dit is op. Waarom kan geen enkel van jullie medewerkers tegen betaling data toevoegen aan mijn bundel? Een ander bedrijf zou een gat in de lucht springen met extra verko
Waarom is proximus niet meer per mail bereikbaar aub? Nu worden we écht in een cirkeltje gestuurd van het ene dropmenu naar het andere, zónder ook maar érgens een optie "mail ons" terug te vinden.... we moeten zelf bellen en krijgen telkens iemand anders aan de lijn aan wie we steeds opnieuw het probleem moeten uitleggen! Zeer onprofessioneel voor zo'n bedrijf als Proximus! Met een mail was het stukken beter! Blijkbaar zijn de call center medewerkers er zelfs niet van op de hoogte dat die mail optie niet meer beschikbaar is!! Ongelofelijk! Hoe meer jullie "proberen" """verbeteringen/veranderingen""" op de Proximus website aan te brengen, hoe slechter het wordt...! Het is ECHT WAAR een tijdrovende bezigheid om Proximus 1/ te proberen contacteren 2/ een oplossing voor het probleem te krijgen DOE daar aub ASAP iets aan!!!
Al bijna 20 jaar business klant bij Proximus maar nu loopt het toch wel de spuigaten uit. Eerst kreeg ik geen toegang tot MyProximus, 2 maal naar klantendienst gebeld, eerste maal 2 keer doorverbonden om daarna afgesloten te worden. Uiteindelijk kan ik aanloggen op MyProximus, maar als ik andere gsm nrs wil toevoegen (de nummers die ook op mijn proximus factuur staan), dan moet ik eerst beheerder worden, waarvoor ik een klantnummer moet hebben (staat dus niet op mijn factuur, dus opnieuw bellen). Eenmaal klantennummer ingevuld, moet ik website een formulier opsturen om te bewijzen wie ik ben??? hallo, al 3 maal met mijn gsm nr gebeld. Beste mensen van Proximus, ik heb een ander voorstel. REGEL HET VOOR MIJ, NEEM INITIATIEF en BELLEN JULLIE MIJ OP ALS JE EEN VRAAG HEBT. Ik heb heus wel andere dingen te doen. (ik denk veranderen van operator kost me minder tijd dat MyProximus in orde te krijgen). IK WACHT OP JULLIE TELEFOONTJE, zoek maar op. Mijn klantnummer is 484662592
Op 11 juli 2017 werd mijn GSM uitgeschakeld. Ik had via "Opzeggingen" NIETS aangeduid,maar wel in de rubriek "Commentaar" geschreven dat ik enkel van EASY 15+ af wilde omdat ik zeer weinig bel.Ondertussen zit ik voor enkele weken in Frankrijk. Ik heb zelf geprobeerd om de zaak recht te zetten.Tevergeefs. Nadien heb een vriend laten bellen en hierdoor vernam ik dat mijn GSM na 48 uren gereactiveerd worden. Dit is nog niet gebeurd. Ik heb mijn GSM dringend nodig. Wat moet ik nog doen? Met dank voor een snel antwoord
Goeiedag, sinds lange tijd kampen we thuis met een lage internetsnelheid (ca. 4 Mbps), terwijl ons abonnement theoretisch gezien een snelheid van 100 Mbps aanbiedt. Aangezien onze modem tamelijk verouderd was, hebben we deze vanochtend vervangen door de B-Box 3. Echter, zowel op de LAN- als de WiFi-verbinding is de snelheid nog steeds gelimiteerd tot 4 Mbps.. Kan iemand mij helpen om de oorzaak van dit probleem te achterhalen? Volgens de internetsnelheidstest op de Belgacom website zou deze theoretisch moeten schommelen tussen 60 - 90 Mbps. Bedankt!
Op proximus TV is het hele radio aanbod van de VRT te beluisteren, met uitzondering van ketnet radio (ketnet hits). Is hier een reden voor? We dienen nu steeds via radioplus of de ketnet site te luisteren, wat best wel jammer is.
Hallo, wij willen graag onze factuur samenzetten op één klantnummer, nu hebben we 2 verschillende klantennummers voor onze gsm abonnementen. Is dit mogelijk? Zoja kan iemand ons helpen hiermee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.