Skip to main content
Beantwoord

Graafwerken door Proximus

  • July 13, 2017
  • 7 reacties
  • 4027 Bekeken

Is het normaal dat medewerkers van Proximus om aan de kabel in de straat te werken de voortuin open graven, inclusief verharding, en dan alles gewoon vullen met het uitgegraven zand en de verharding op een stapel naast het originele pad laat liggen? Ik contacteerde de klantendienst telefonisch en werd gewoon met een spreekwoordelijk kluitje in het riet gestuurd: gelieve uw klacht in te dienen via de website... nergens een mogelijkheid te vinden daar om dit te doen. Of toch: BEL ONS op 080022800. Great!

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Nico, je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551 hier kunnen ze voor jou een dossier opmaken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • July 13, 2017
Dag Nico, je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551 hier kunnen ze voor jou een dossier opmaken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 13, 2017
Vakkundig en vriendelijk opgelost door de helpdesk "werven"! Dankjewel Danny! (en Robrecht).

(Jammer dat ze dit nummer niet gewoon konden doorgeven bij de "gewone" klantendienst...)

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 13, 2017
Sorry hiervoor ik heb in ieder geval mijn collega Danny een bericht gestuurd dat je heel blij was met je gesprek met hem!

Martin
  • July 17, 2017
Dag Nico, je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551 hier kunnen ze voor jou een dossier opmaken.
Vraagje: 080014552 is dit ook het nummer voor helpdesk werven

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2017
Dag Martin,

Die nummer is ook voor werven, voor Nederlandstalig. De nr die eindigd op 51 is de algemene nummer van werven.

Groeten,

Kim

Martin
  • July 17, 2017
Ok bedankt Kim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2017
Graag gedaan