Kleine twee weken geleden update gekregen op mijn v4 decoder met nieuw menu.
Ik merk dat de tv-gids niet meer wordt bijgewerkt , tenzij ik de decoder uit en aanzet
Dus zondag had ik niks van programma's in tv gids , herstart en nu heb ik tot volgende zondag , maar niks voor maandag bvb.
Ben ook bijna alle opnames op harde schijf kwijt natuurlijk - maar blijkbaar niet meer te recupereren ? Zag ergens dat er een script ging gestuurd worden naar alle decoders - is dit al gebeurd ?
Dank
Beantwoord
TV-gids werkt niet meer bij na update V4
Beste antwoord door AndyM
glaere, ik heb zonet feedback gehad van onze engineering :
Het script had nog niet kunnen lopen voor deze klant (decoder niet bereikbaar op het moment van het script).
Het script werd deze morgen gestart voor deze klant. Na een herstart zouden de opnames zichtbaar moeten zijn. Kan er gecontroleerd worden of alle opnames terug zichtbaar zijn?
Kan je de decoder nu herstarten? Mvg, AndyM
Het script had nog niet kunnen lopen voor deze klant (decoder niet bereikbaar op het moment van het script).
Het script werd deze morgen gestart voor deze klant. Na een herstart zouden de opnames zichtbaar moeten zijn. Kan er gecontroleerd worden of alle opnames terug zichtbaar zijn?
Kan je de decoder nu herstarten? Mvg, AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.