Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als men op volgende link klikt: https://www.proximus.be/nl/id_catr_promo/particulieren/producten/promos.html Op de Y7 klikt krijg je een LG K10 te zien.
binnenkort ga ik verhuizen maar ik weet niet of er aansluiting is 🤔
Recentelijk zijn wij verhuisd vanuit het buitenland naar Brussel. Vandaag exact twee weken geleden heb ik een Proximus winkel bezocht en een aantal mobiele nummers aangevraagd alsmede een TV en internet aansluiting voor in huis. Tot mijn verbazing en toenemende frustratie blijft het stil van de kant van Proximus. Ik heb de SIM kaarten reeds in huis en een origineel van de aanvraag keurig per post ontvangen, maar tot op heden heb ik niet gekregen wat ik al twee weken geleden heb aangevraagd. Na een week ben ik polshoogte gaan nemen in de winkel, en daar werd mij verteld dat ik vanwege het niet Belg zijn langer op een aansluiting moet wachten, omdat "er in het recente verleden rekeningen niet zijn voldaan door buitelandse lieden die achteraf bezien niet op het opgegeven adres woonachtig waren en niet betaalden". Het huurcontract van onze woning en een kopie van een arbeidsovereenkomst zijn bij de aanvraag afgegeven, dus waar is nog het wachten op? Waarom laat Proximus niet van zi
Op donderdagavond 6 juli uitval van proximus tv. Na contact met klantendienst een reset van de modem moeten doen. Probleem niet opgelost. Na reset zelfs geen internet meer. Opnieuw contact met klantendienst, de poort achteraan de modem moest vanop afstand geforceerd worden, dit zou ongeveer 30 minuten duren om dit in orde te krijgen. Helaas ook na dit probleem niet opgelost. Klantendienst beloofd tot 2 maal toe terug op te bellen ter controle. Gebeurde niet. Zelf terug contact opgenomen met klantendienst, ondertussen al 21.45 uur. Niemand nam nog op op.Vrijdagochtend na verschillende pogingen om klantendienst te contacteren via een omweg uiteindelijk toch gelukt werd door meting op afstand ontdekt dat onze modem zijn geest had gegeven. Ik kreeg 2 oplossingen voorgesteld. Een technieker binnen laten komen om de modem te vervangen met mogelijke kostprijs van € 85 of modem via Kiala laten verzenden met gevolg dat de tot dinsdag 11 juli zonder tv en internet zouden zitten. Door een aantal
Gisteren ging ik langs in een Proximuswinkel met mijn factuur die niet correct is en veel te duur is. Die hadden me aangeraden om naar de Facturatie te bellen want ze begrepen er zelf niets van. Nu heb ik naar de facturatie gebeld, ongeveer 40min, werd al niet vriendelijk bediend want was precies altijd mijn fout maar ze moest me toch altijd gelijk geven, op het einde van het gesprek kreeg ik te horen dag ik morgen moet terugbellen omdat ze nu niets kan aanpassen. Er staan twee abonnementen op mijn gsmnummer wat ik al niet begrijp dat het kan, Netflix wordt aangerekend terwijl het in ons abonnement als bundel zit, vind ik niet kunnen dat ik zoveel moeite moet doen voor een fout van jullie!!!
Geachte, Sinds 2013 wij zijn klant , 29-03-2017 heb ik contact met jullie klantenservice genomen voor de overname van een telefooncontract van Trans.eu BVBA naar Trans.eu BV in Nederlands. Documenten gelijk opgestuurd. Tot nu toe is dit niet geregeld. Ik bel jullie elke maand, elke maand jullie beloven ons, dat word zsm geregeld, helaas zonder resultaat. Net als jullie verdienen wij geld van de klanten. Vanaf volgende week ons rekening in Belgie word gesloten, dat betekent dat wij kunnen via trans.eu bvba geen rekeningen meer betalen. Hoe willen jullie dit gaan oplossen? Ons klantnummer is 616955461 Met vriendelijke groet, Kamila Mrozek
Beste, Ik heb sinds enkele weken een nieuwe smartphone gekocht via de promotie gelinkt aan een abonnement. Nu heb ik net mijn rekening voor de maand juli gekregen en moet ik ineens véél meer betalen dan voordien, terwijl alles van mijn internet en tv hetzelfde zouden blijven en enkel het abonnement voor gsm misschien 5 euro duurder zou zijn. Bij nazicht dan de factuur zie ik dat er ook voor de periode van 13 juni tot 30 juni 33 euro extra aangerekend is... terwijl ik bij mijn vorige factuur al betaald had voor een hele maand juni... Kunnen jullie dit aub eens nakijken? De exacte bedragen kan ik nu niet meedelen aangezien ik door een technisch probleem niet kan inloggen op myproximus. De aanrekening heeft het nr 6738524772. Ook gaat het bedrag nu standaard van mijn rekening via domiciliëring, maar dit had ik graag terug zoals ervoor via een gewone overschrijving gehad. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Stefanie
Donderdag 13/7 nieuwe gsm maar simkaart moest van micro naar nano, dus nieuwe sim gevraagd in de proximuswinkel. Alles oké tot gisteren, dinsdag 18/7, omstreeks 14u 'geen service' . Bellen/sms'en/mobiel internet niets werkt. Ook in mijn oude gsm heb ik 'geen service'. Alle facturen zijn correct en tijdig betaald. Als ik opgebeld wordt, krijgen mensen te horen dat mijn oproepnummer niet in gebruik is?! Dinsdag 17u naar de winkel, kon aan sim liggen, dus terug een andere nieuwe simkaart gekregen. Tot op heden nog steeds 'geen service' ! Melding gemaakt via de 0800, ticket is aangemaakt, nog geen oplossing noch antwoord. Als zelfstandige in bijberoep kan ik me niet veroorloven niet bereikbaar te zijn voor mijn klanten! Wat kan ik doen?
Beste, sinds eind mei ben ik de toch wel fiere eigenaar van een iPhone 7, aangekocht via de promotie in combinatie met een mobilus abonnement (wat ook niet zonder slag of stoot verliep, zoals ik in een eerder forum-topic al aanhaalde). So far so good, ik heb mijn gsm en ben er heel blij mee. Tot ik opmerk dat ik eigenlijk NOOIT op 4G zit, ik heb zoals vroeger altijd 3G of, in het slechtste geval, Edge. Raad gaan vragen bij een lokaal Proximus center, waar men via een Speedtest-app vaststelde dat mijn internet effectief traag is. Men gaf mij een nieuwe simkaart (gelukkig met behoud van nummer), echter enkele uren later bleek dit geen oplossing. In het Proximus center nam men contact op met de klantendienst, alwaar men de medewerkers van het Proximus center verzekerde dat alles ten laatste vanaf middernacht zou verbeteren. U kan het al raden, geen beterschap. Vandaag terug naar het Proximus center, opnieuw de Speedtest, hieruit bleek dat ik sinds 8 juni aan MAXIMUM 20,67 Mbps geraak om
Sinds enkele dagen kan ik nog wel een zoekopdracht ingeven in mijn browser (Chrome), krijg ik de voorgestelde websites, maar eens ik verder klik blijft de pagina blanco. 4G en WIFI-verbinding zijn volgens mij in orde. Alle andere apps werken wel. Weet iemand waaraan dat ligt?
Aangezien bellen niet helpt probeer ik het eens via het forum. Heeft iemand anders ook problemen met het omzetten van een gsm-abonnement? Op 24/06/2017 moest mijn abonnement van Smart 15 naar Mobilus S. omgezet worden (maakt deel uit van Tuttimus). Na herhaaldelijke keren bellen (en met de belofte dat dit reeds gebeurd was) zie ik nog steeds geen verandering.. In het verleden ook al gebeld om mijn abo te veranderen, ook telkens de belofte dat dit ok was, en werd ook nooit uitgevoerd. Ondertussen betaal ik mij blauw aan dataverbruik...
Hoe lang duurt dat nu? Hoe lang duurt het momenteel voor dat een overgang, bij mij van Telenet, in orde is. Al vastgesteld dat dat bij Telenet zeer snel is. Afzien van de overgang?
Beste, Na tiental keren contact gehad te hebben met jullie klantendienst, over deze vervelende situatie. Die maar niet opgelost geraakt. Ga ik nu toch een klachtmail sturen met de hele uitleg. Eind december ben ik van Telenet overgegaan naar jullie. Allemaal heel leuk > NIET DUS!!!! Wat een ELLENDE en MiSERIE heb uk door jullie! Jullie gingen Telenet opzeggen, NIET GEBEURD. Jullie gingen het openstaand bedrag in orde brengen, NIET DUS! Ondertussen moet ik het bedrag wel betalen aan een incassobureau! Leuk als je weet dat ik een alleenstaande moeder ben die maar miet zien rond te komen met een minimumloon. Ik kan er niet onderuit en zal het bedrag moeten betalen, waar haal ik het geld? Ik ben in deze situatie terecht gekomen door het vertrouwen dat ik in jullie gesteld heb. In afwachting op een snelle respons en OPLOSSING, hoop ik dat het rechtgezet wordt! Met vriendelijke groeten Rocio Mendoza Verstuurd vanaf mijn iPhone
Na jullie laatste update / vernieuwing ben ik al mijn oude opnames kwijt. Is er een manier om deze te herstellen?
jurgenchristel jurgenchristel 2 dagen geleden Beste, Na meer dan 10 jaar klant bij Telenet, hebben we uiteindelijk de keuze gemaakt om over te stappen van Telenet naar Proximus. ( wegens problemen netwerk, wel compensatie gekregen van 15 euro per maand voor 12 maand. Toch overstap naar jullie ) Drie weken geleden hebben we dit gedaan. Na twee bezoeken in de winkel, hebben we uiteindelijk een afspraak gehad voor de technieker vandaag. Deze was echter vrij snel klaar. Er is namelijk geen aansluiting voorzien in ons huis. Dus moet er eerst een kabel naar binnen getrokken worden. Deze afspraak zal pas op 14/08 doorgaan. Dus totaal wachten 7 weken !! Ik verander omdat ik problemen had met TV via Telenet, nu heb ik andere problemen met jullie. Alvorens de beslissing om klant te worden bij jullie, heb ik me eerst geïnformeerd bij jullie. Alles besproken qua kosten ( aansluiting en Wifi ) Alle aansluitingen en draadloos Wifi was volledig gratis, nu spreekt die technieker van vand
Beste, Ik probeer online mijn adres te wijzigen maar dit lukt me niet. Is hiervoor een andere manier? Alvast bedankt! Mvg, Christophe Schoeters
Laat ik met mijn klantnummer beginnen - 524309. Vervolgens uit ik mijn frustratie dat het onmogelijk is deze klacht per e-mail in te dienen. Dit is de grootste telecomprovider totaal onwaardig. Sinds 28 mei doe ik verwoede pogingen om mijn oude pack te laten wijzigen in een Tuttimuspakket, die toen met een korting tijdens 6 maanden werden aangeboden. Ik deed dit telefonisch. Volgende wijzigingen werden afgesproken: * Mobilus M (5Gb) voor mijn GSM 0474/086880 * Beëindigen van mijn datakaartjes 0472/121174 en 0472/110656 * TV zonder extra boeket * Integreren van mijn gsm 0479372175 met een Mobilus S * Onbeperkt bellen tussen de 2 gsm's en de vaste lijn 015/754164 Eén en ander zou "in de komende dagen" in orde komen. Tijdens mijn vakantie van 2 tot 16 juni heb ik meerdere keren via my Proximus gecheckt of de wijzigingen waren doorgevoerd..... nee dus. Midden juni kreeg ik een aparte aanrekening voor mijn gsm 0479/372175. via dit forum heb ik een vraag ingediend hoe d
Onze zoon had per vergissing een Mobilus fullcontrol S abonnement. Gisteren is dit aangepast naar Mobilus S maar hij kan nog steeds niet surfen met 4G op plaatsen waar het normaal wel mogelijk is. Hoe lossen we dit op?
Beste, Mijn factuur is weer niet juist. Ik zie geen mogelijkheid u schriftelijk te contacteren anders dan via deze weg (jammergenoeg). Graag verzoek ik Proximus is heel goed naar mijn facturen te kijken. Bij herhaling komen hier vreemde bedragen op terug. Voor onderstaande factuur is het niet betwiste bedrag vandaag overgemaakt. Op de overschrijving is opgenomen hoe dit bedrag is opgebouwd. Zie ook de factuur December 2016 ter referentie. Gelieve mij via email te contacteren voor verdere communicatie. Factuur datum 7 juni 2017 Documentnummer 6736262363 Klantnummer 617731807
Proximus stuurt mijn factuur naar een verkeerd adres. De aanmaningsbrief ging uiteraard naar hetzelfde adres. Geen vuiltje aan de lucht, tot ik vaststelde dat niet meer kon bellen. De klantendienst gecontacteerd, facturen via e-mail ontvangen, maar wel vastgesteld dat er €15 aanmaningskosten werden aangerekend. Toppunt is dat ik hetzelfde verhaal al eens heb meegemaakt in mei ... Ik hoop dus dat die aanmaningskosten, die ten onrechte werden aangerekend, op een volgende factuur gecrediteerd worden.
Zijn er nog decoders beschikbaar met een harde schijf waar je opnames voor altijd kan opslaan en opnames kan doen op basis van uur en niet van programma?
1) inloggen via email : foutmelding dat paswoord niet klopt -> aanvraag nieuw paswoord -> invullen nieuw paswoord + bevestigen -> foutmelding technisch probleem Ik ontvang toch een email dat het paswoord is veranderd, maar paswoord werkt niet 2) inloggen via gsm nummer -> invullen ontvangen code -> zie afbeelding
Hey Ik probeer al weken mijn premiumpunten in te ruilen, maar ik geraak niet op de catalogus. Er verschijnt telkens:"omwille van technische redenen kan de catalogus niet geraadpleegd worden..." Kan iemand me hiermee helpen? Groetjes
ik heb de zenderlijst al verschillende keren ingevoerd naar mijn wensen en elke keer kan ik opnieuw beginnen,ik bevestig elke keer de nieuwe zenders en toch na enige tijd veranderd alles terug.ik ga van provider veranderen want ik ben het beu dat proximus daar niets aan doet.zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben?
Beste, ik heb een factuur ontvangen die drie keer zo hoog is in vgl met andere maanden (door hoog verbruik mobiel internet) zonder dat mijn surfgedrag veranderd is. Ik heb op een bepaald moment op heel korte tijd een aantal sms'en ontvangen van Proximus om mij te melden dat mijn limiet overschreden was, zonder enige aanleiding. Ik heb gebeld naar de klantendienst en daar werd ik droogweg gevraagd mijn aanrekening af te wachten, blijkbaar was ik dat weekend niet de enige die belde met deze klacht /opmerking en was er iets verkeerd bij Proximus zelf. De aanrekening zou gelijkaardig zijn als andere maanden en ik mocht de sms'en negeren... Nu dus toch een aanrekening die driedubbel zo hoog is. Ik weiger deze te betalen zonder concrete uitleg. Met dank.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.