Skip to main content
Beantwoord

Premium Club

  • July 18, 2017
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Hey
Ik probeer al weken mijn premiumpunten in te ruilen, maar ik geraak niet op de catalogus. Er verschijnt telkens:"omwille van technische redenen kan de catalogus niet geraadpleegd worden..."

Kan iemand me hiermee helpen?

Groetjes

Beste antwoord door S1M0N3

Indien je MyProximus een fout geeft op vlak van Premium Club, kan je contact opnemen met de MyProximus dienst via het nummer 0800 22 800 (eerste keuze menu). Je kan ook een privébericht naar Het Proximus Team sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klantgegevens .

https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/kan-niet-op-de-catalogus-van-premium-club-39641
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 18, 2017
Indien je MyProximus een fout geeft op vlak van Premium Club, kan je contact opnemen met de MyProximus dienst via het nummer 0800 22 800 (eerste keuze menu). Je kan ook een privébericht naar Het Proximus Team sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klantgegevens .

https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/kan-niet-op-de-catalogus-van-premium-club-39641

  • Auteur
  • Newbie
  • July 19, 2017
Ik heb gisteren een privé bericht verstuurd.
Nog geen antwoord..ik zou echt graag dit probleem opgelost krijgen, ben blijkbaar niet de enige die probleem heeft met premium club ook.

Mvg