Hey
Ik probeer al weken mijn premiumpunten in te ruilen, maar ik geraak niet op de catalogus. Er verschijnt telkens:"omwille van technische redenen kan de catalogus niet geraadpleegd worden..."
Kan iemand me hiermee helpen?
Groetjes
Beantwoord
Premium Club
Beste antwoord door S1M0N3
Indien je MyProximus een fout geeft op vlak van Premium Club, kan je contact opnemen met de MyProximus dienst via het nummer 0800 22 800 (eerste keuze menu). Je kan ook een privébericht naar Het Proximus Team sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klantgegevens .
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/kan-niet-op-de-catalogus-van-premium-club-39641
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/kan-niet-op-de-catalogus-van-premium-club-39641
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.