Vraag
Behandeling aanvraag
Recentelijk zijn wij verhuisd vanuit het buitenland naar Brussel. Vandaag exact twee weken geleden heb ik een Proximus winkel bezocht en een aantal mobiele nummers aangevraagd alsmede een TV en internet aansluiting voor in huis. Tot mijn verbazing en toenemende frustratie blijft het stil van de kant van Proximus. Ik heb de SIM kaarten reeds in huis en een origineel van de aanvraag keurig per post ontvangen, maar tot op heden heb ik niet gekregen wat ik al twee weken geleden heb aangevraagd. Na een week ben ik polshoogte gaan nemen in de winkel, en daar werd mij verteld dat ik vanwege het niet Belg zijn langer op een aansluiting moet wachten, omdat "er in het recente verleden rekeningen niet zijn voldaan door buitelandse lieden die achteraf bezien niet op het opgegeven adres woonachtig waren en niet betaalden". Het huurcontract van onze woning en een kopie van een arbeidsovereenkomst zijn bij de aanvraag afgegeven, dus waar is nog het wachten op? Waarom laat Proximus niet van zich horen om aan te geven wanneer e.e.a. aangesloten gaat worden? Wel een modern forum als dit aanbieden, maar voor een beetje kwalitatieve klanten ervaring moet je kennelijk bij een ander zijn? Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen die mogelijk hetzelfde is overkomen, of nog beter, een reactie van Proximus met daarin hopelijk duidelijkheid over de termijn waarop aansluiting gaat plaatsvinden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
