Skip to main content

Aanmaningskosten

  • July 18, 2017
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Proximus stuurt mijn factuur naar een verkeerd adres. De aanmaningsbrief ging uiteraard naar hetzelfde adres.
Geen vuiltje aan de lucht, tot ik vaststelde dat niet meer kon bellen.
De klantendienst gecontacteerd, facturen via e-mail ontvangen, maar wel vastgesteld dat er €15 aanmaningskosten werden aangerekend.
Toppunt is dat ik hetzelfde verhaal al eens heb meegemaakt in mei ...
Ik hoop dus dat die aanmaningskosten, die ten onrechte werden aangerekend, op een volgende factuur gecrediteerd worden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 19, 2017
Beste,

Aangezien die kost dan niet terecht is, werd ze weggenomen. Facturatieadres is inmiddels aangepast heb ik gezien.

vriendelijke groeten,

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2017
Super !! Ooit komt het allemaal goed, hoop ik ...