Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Blikseminslag bij de bekabeling/ bakje van onze straat + kapotte modem. Ik stel mij enkele vragen over de tijdsduur en de verwerking van jullie planning. Is het normaal dat wij tot drie maal een melding hiervoor moeten maken bij jullie callcenter en bij een interncontact er pas een bevestiging komt? Er pas een technieker/lasser zal komen vanaf dinsdag om het probleem buiten huis op te lossen? Wij gewoon 6 dagen geen toegang hebben tot internet/tv/vaste lijn? Alvast bedankt voor jullie snelle acties
Ik zit voor het moment in usa en heb sinds aankomst geen netwerk meer... heb een samsung s6 maar geeft de foutmelding aan dat de sim 'geblokkeerd is voor andere netwerken' . Dien ik dan een nieuw abbonement aan te vragen heb nu iets van '...35of36'. Alvast heel erg bedankt voor de hulp !
Graag ging ik van mijn Pay&Go Easy over naar Pay&Go Smart Hoe doe ik dat? Ik kan er niks over vinden op de website
Telkens ik inlog op de Proximus tv app, lijkt deze te laden en dan word ik onmiddellijk terug naar het login scherm verwezen.
In tegenstelling tot opnames door mijn DVD recorder en zelfs grotendeels vergeleken met wat Telenet doet, blijft de buitenmaatse paarse info balk hinderlijk aanwezig tijdens stilstand beeld en voor of achteruit spelen van de TV opname. Dus beeld (en ondertitels) wordt grondig verstoord/verprutst , is er echt geen optie om die paarse balk te minimaliseren of te laten verdwijnen na enige seconden zodat men kan genieten van volledig stilstaand/vertraagd/versneld beeld, en, in geval van ondertitels, men ze nog kan lezen bij versneld afspelen, wat bv heel handig is indien de fim wat saai is maar je wil toch weten hoe het eindigt, bij Telenet is dat laatste perfect mogelijk. Bedankt voor de feedback
Probleem: pdp identiteit niet geaccepteerd. Blijkbaar moet ik Eu internet uitzetten bij instellingen. Vind bij mobiel internet, roaming aan, geen EU internet knop? Wie kan mij helpen.
met de nieuwe software is de beeldkwaliteit er op verbeterd?
IK ben sinds gisteren afgesloten van telefoon, tv, internet en datakaart in mijn wagen .... Blijkbaar een vergissing in het proximus systeem. Ik krijg een melding dat een factuur niet betaald zou zijn, die echter pas volgende week betaald hoefde te worden. Inmiddels toch maar gauw betaald, maar blijkbaar ben ik nu overal geblokkeerd. Ik kom nergens een stap verder . Dus wachten tot maandag zonder internet, telefoon en tv omdat in het proximus systeem een fout is gemaakt ???? Heeft iemand toevallig een noodnummer of iets dergelijks of is er ergens een hulpvaardige proximus medewerker ana het werk die me wel verder wil helpen ?????
Ik zou het op prijs stellen indien ik een detail zou krijgen van het aangerekende bedrag.
1. Kan Cloud-app niet starten. Krijg steeds foutcode2055. Android versie 6.0.1. 2. In Myproximus bij raadplegen Mijn producten steeds fout "Oeps ....". Reeds meerdere keren gemeld doch geen oplossing. 3. Kan Norton niet meer installeren vermits ik mijn producten niet kan bekijken. Na oproep calldesk krijg ik geen enkele reactie. Ik vraag toch een betere service van Proximus!
ik begin het stilletjes aan beu te worden dat ik elke zondag en nu blijkt ook vandaag (feestdag) niet kan inloggen op proximus e services, ik begrijp dat er updates moeten gebeuren maar doe die dan snachts ipv overdag. de laatste weken is dat nu al zo'n 5 keer voor gevallen telkens in / rond het weekend. na inloggen blijf ik hangen op "de tijd vliegt ... uw gegevens worden geladen" yeah right Waarom kan ik nu weer niet inloggen ? Gaan jullie daar eens iets aan doen ?
Snds enkele dagen geraak ik niet meer in My Proximus e kan ik dus ook mijn Proximus mail nieet meer lezen of schrijven.WAT IS ER AAN DE HAND,
Zoals je op bijgevoegd filmpje kan zien, heb ik een probleem vlak na het inloggen om mijn verbruikersstatistieken te zien. Het inloggen via gsm nummer gaat probleemloos, maar telkens ik verder wil gaan lijkt de website in een loop te zitten. Ik heb reeds een nieuwe login gehad omdat een medewerker dacht dat daar het probleem lag, en na het opnieuw ingeven van alle gegevens heeft dit ook 1x gewerkt en toen deed het probleem zich van oudsher terug voor. Ik heb reeds de cookies leeggemaakt, verschillende browsers en pc gebruikt en de virusscan en firewall uitgeschakeld in Windows 10 . Toch blijft het probleem zich voordoen . Heeft er iemand een oplossing voor ?
Ik wil extra mobiel internet bestellen voor 1 maal. Het lukt niet via de app of niet via myproximus. Iemand een oplossing?
Mijn vraag dus... Wie heeft daadwerkelijk de poorten open gekregen van BBOX2?? Maar dan ook ECHT werkend.. ik heb nu al vanalles geprobeerd, maar mij lukt het maar niet op POORT 8000 en 8001 open te krijgen, ik heb al alles geprobeerd (ook portforwarding.com), meer helaas, het lukt/werkt niet??? Wie ooooo wie, kan me helpen??? Grts Marijn
hey ik zit met een probleem ik was gisteren aan het Netflixen en toen kwam er een bug ik noem hem de 25% bug omdat het is als volgt na een tijd begint de aflevering op Netflix plots te her laden dat gaat behalve hij blijft altijd hangen op 25% en ik moet mijn hele decoder her starten in principe niet erg maar het gebeurt natuurlijk weer als het spannend is is dit een echte bug of niet en zo ja waar kan ik het melden ....
Sinds vandaag ben ik proximus gebruiker. Ik slaag er niet in om poort forwarding goed te krijgen op de b-box 3 modem (software versie 6.28.221A, GUI 6.2.7, hardware 2.1) Ik vermoed dat de GUI nog een aantal bugs bevat (zoals ook het onthouden van gekozen namen voor toestellen. Die verdwijnen allemaal na een reboot). Poortmapping kan op 2 manieren: via het menu 'toegangscontrole', tab 'poortmapping' of via de tab 'poortmapping' van een toestel. Beide manieren hebben geen resultaat. Ook onterechte validatiefouten en niet actieve 'OK' knop zijn bugs op deze pagina. Mijn instellingen: (zie screenshot) heeft geen resultaat als ik surf naar mijn extern ip-adres met poort 555. Ook als ik 'externe poort Einde' invul met waarde 555 heeft dit geen resultaat. Help. Mijn camera's en NAS zijn nu niet meer bereikbaar. Iemand een oplossing? Iemand al feedback van support gekregen?
hallo ik ben jasper en ik heb een vraag als ik mijn thuis ip dus dat dat ik van proximus heb gekregen heb gekregen (91.****.****.****) en door en fout dat ik gemaakt heb gebeurt er als ik het opzoek op internet dat heb ik nodig dan download hij een bestand bv. iets.bestand en ik kan het met niets open en ik gebruik dat IP voor mijn camera bewaking en mijn domein hosting .... kan je dit (laten) wijzien ?
Weet er iemand waarom Proximus geen chat support meer heeft vroeger was dat wel maar nu kan je het nergens meer vinden gewoon even om te weten misschien kijk ik wel verkeerd 😛 😂 😂
Na een week moeite te doen,eerst langsgeweest in de winkel, 3 keer gebeld, twitter, forum...nog steeds niet opgelost. Zoveel moeite voor een fout van jullie, er werden zelf nog meer fouten gemaakt, mijn gsm gedeactiveerd, verkeerd abonnement... en geen enkele compensatie. Mijn factuur klopt nog steeds niet. Deze avond belde ik naar klantendienst, had ik iemand aan de lijn die eindelijk begreep wat nog te veel werd aangerekend. Maar kon het zelf niet oplossen en wou me doorverbinden met financiële dienst, bij het doorverbinden kreeg ik te horen dat ik moet terugbellen tijdens de kantooruren. Ik bel terug naar klantendienst, blijkbaar was die collega fout en zal ik maandag naar financiële dienst moeten bellen. En door dat er een fout abonnement op mijn gsm-nummer stond heb ik voor deze maand al een verbruik van 30,..euro en daarvoor kan ik pas volgende maand bellen omdat het dan pas wordt aangerekend. Zo blijft het maar duren. Denk dat we beter niet waren overgeschakeld in april naar Pro
Hey, Vandaag is onze internetlijn geinstalleerd (Internet Maxi met Fixed Ip option) en het idee is om vanop afstand een service op poort 70 te kunnen bereiken. Momenteel probeer ik het IP te pingen dat ik krijg, 81.241.248.***, maar dit lukt me niet. Dit zou ik toch zowieso moeten kunnen doen? Of hoe moet ik mijn bbox hiervoor instellen? Beste groeten,
Hoi, Ik heb een 2 jaar geleden bij een Proximusabonnement een IPhone 6 aangekocht, nu ben ik dit aankoopbewijs kwijt maar heb het dringend nodig om via Apple een herstelling te doen, kan ik dit bewijs bij Proximus opvragen? Alvast bedankt!
Hoe kan ik mijn V4 decoders updaten naar NTE interface?
1. Men rekent mij twee maal 500MB extra volume (4.1322€) aan terwijl ik maar één maal gevraagd heb. Dat zou je duidelijk moeten kunnen zien aan mijn verbruik. 2. Voor 24 en 25 juni rekent men mij "Daily travel - Top bestemming 8,2644€ aan terwijl ik in Engeland zat ofwel op de overzet tussen Hull en Zeebrugge. Indien er gebruik was (wat eigenlijk niet kan want op de boot was geen verbinding - Ik kreeg wel SMS jes van PROXIMUS"). 3. SMS- Tekstberichten Roaming - 20 berichten Telecom Bermuda ??? 2,14€. B E R M U D A ..... ik ben op reis geweest naar Schotland (Overzet genomen van Zeebruggen naar Hull op 09/06 en terug op 25/06. Ik ben in de verste verte niet op de Bermuda eilanden geweest.
heb een pay and go + kaart. alles ingesteld voor mobiel internet, toch blijft het onmogelijk om te surfen. Iemand bereiken bij proximus is blijkt ook een hele opdracht te zijn.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.