Skip to main content

MyProximus probleem na het inloggen

  • July 18, 2017
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Zoals je op bijgevoegd filmpje kan zien, heb ik een probleem vlak na het inloggen om mijn verbruikersstatistieken te zien. Het inloggen via gsm nummer gaat probleemloos, maar telkens ik verder wil gaan lijkt de website in een loop te zitten. Ik heb reeds een nieuwe login gehad omdat een medewerker dacht dat daar het probleem lag, en na het opnieuw ingeven van alle gegevens heeft dit ook 1x gewerkt en toen deed het probleem zich van oudsher terug voor. Ik heb reeds de cookies leeggemaakt, verschillende browsers en pc gebruikt en de virusscan en firewall uitgeschakeld in Windows 10 . Toch blijft het probleem zich voordoen . Heeft er iemand een oplossing voor ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • New user
  • July 20, 2017
Volgens mij moet dit toch een makkelijke vraag voor Belgacom zijn, want ik denk toch niet dat ik de enige ben 😡 ?

  • Apprentice
  • July 21, 2017
Ik geraak er wel op, alleen in mijn mails geraak ik niet meer... zal met de laatste bijwerking te maken hebben zeker... 1 vd zovele