Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Proximus, Sinds 12/6 gingen de extra kosten in het buitenland wegvallen, dat betekend dus dat ik gewoon mijn abonnement (Mobilus S) gewoon kan gebruiken in heel Europa zoals in België. De eerste dag dat ik op vakantie was gebruikte ik mijn mobiele gegevens met Roaming en dat werkte perfect (ik speelde op dat moment vooral pokemon go) dus veranderde ik de favoriete app naar Pokemon GO, en er stond dat die klaar zou zijn vanaf die dag middernacht, het is nu ochtend en ik probeer mijn mobiele data aan te zetten. Maar als ik het aanzet krijg ik deze melding: "de gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het thuisnetwerk bent en roaming is uitgeschakeld". En nu kan ik mijn 4g niet gebruiken, ook als ik in de instellingen ga en Roaming aanzet werkt het niet. Wat moet ik doen? Of is er iets misgegaan met het veranderen van de favoriete app? Groetjes Martijn.
Ik heb net mijn tuttimus en nu kan ik geen sms meer versturen of bellen. Ik had mobilus full control. Moet ik iets in mijn instellingen veranderingen?
Ik herlaad gemiddeld om de 14 dagen mijn pay&go kaart via de site,als ik dan van de diensten gebruik wil maken kryg ik byna altyd deze melding "Onze diensten zyn niet beschikbaar wegens een Technisch Probleem " Puur toevallig.....?of doe ik iets verkeerd misschien....
reeds jaren klant, maar myproximus heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt, = altijd trial en error!! wanneer maakt men hier eens werk van?!
Graag had ik mijn factuuradres gewijzigd als ik het adres invul komt eroo dat het niet bestaat. Maar de straat bestaat toch al heel lang. Hoe moet ik dit oplossen?
Hallo, ik heb een nieuwe smartphone (chinees merk jesy j7), waar ik een nieuwe sim kaart voor ben gaan halen, ( had kleiner nodig), maar nu lukt het mij niet om verbinding te maken met een netwerk, is het mogelijk dat ik nog ergens iets moet instellen ? Wanneer ik mijn sim kaart in een ander toestel doe werk het wel, dus kaart werkt wel.
Kan ik een detail ontvangen van wat ik voor dit abonnement kan verkrijgen . Welke competities worden volledige uitgezonden en welke topcompetities krijgen we de topmatchen . Ik heb in mijn TV gids nog steeds geen programmering van alle voetbalmatchen in de Jupiler Pro League die start op 28/07/2017. Sommige matchen zijn al gepland maar niet elke match. Of hebben jullie de uitzendrechten niet meer voor deze competitie ?
Ik word soms gebeld door een vriend met een nederlands nummer. Kost dit voor mij ook geld?
Deze opties moeten toegevoegd worden vind ik. 1. Mogenlijkheid om alleen nieuwe seizoenen(afleveringen) op te nemen. Ik wil geen fucking heruitzendingen die plaats innemen. 2. Sorteer alles per seizoen in een map. Hatelijk dat zoals bij moonshiners alles dooreen staat ipv Moonshiners S1 en dan apparte map Moonshiners S2. 3. Bij opnames moet je de mogenlijkheid hebben om van daaruit de serieopnamen te annuleren. Nu moet je steeds in de tvgids het programma gaan zoeken. 4. Zoekfuctie moet gemaakt worden. Nu kan je zoeken maar als je Moons ingeeft krijg je onderaan moonshiners(2017) staan. Klik daarop en je blijft gewoon in de zoekoptie. Als mensen nog leuke opties hebben plaats ze hieronder dan update ik men topic.
kan men met een all-in voetbalabonnement de matchen van de champions league bekijken, zoals woensdag 26 juli club brugge?
Op 15/7 heb ik telefonisch mijn pack gewijzigd naar Tuttimus incl. 3 GSM-abonnementen. Het zou 48u later in orde zijn. Niets is minder waar! Na 1 week nog steeds niet in orde, ondanks dagelijks telefonisch contact met de klantendienst, waar ze ons telkens opnieuw hetzelfde beloven ...Ben dan ook niet van plan om de factuur te betalen van het nieuwe abonnement, zolang dit niet in orde is. Ik post dit bericht hier, want er is nergens een emailadres te vinden.
Wij zijn al jaren klant en steeds goed geholpen geweest, maar nu is mijn geduld stilletjes op aan het raken... al bijna 2 maanden probeer ik van een bizzpakket over te stappen naar een privé-abonnement. Nog steeds is dit niet in orde gebracht, zelfs niet na enkele telefoontjes, steeds met belofte dat het in orde wordt gebracht. Op mijn factuur werd al 2 maanden nog abonnementen aangerekend die ik heb afgezegd. Na een telefoontje naar Proximus werd dit aangepast en werd mijn factuur herberekend ... alleen zie ik nu dat toch het oorspronkelijk aangerekend bedrag werd aangerekend... Morgen nog 1 keer bellen naar Proximus. Wordt het dat niet onmiddellijk in orde gebracht, stap ik over naar een andere provider!!
Ik heb internetaansluiting via Proximus, maar gebruik een externe mailbox (geen Proximus) voor mijn e-mailverkeer. E-mail binnenhalen is geen probleem, want dat loopt via de url en paswoord van de externe provider. Mail uitsturen via de Proximus smtp-server relay.proximus.be is een probleem sinds ik een Apple heb aangeschaft: blijkbaar vraag Apple authenticatie bij het uitsturen van e-mail, en daarvoor gebruik ik mijn vroegere Skynet-mailbox en paswoord. Behalve voor de uitgaande-mail-authenticatie gebruik ik de Skynet/Proximus mailbox nooit, en nu wordt die blijkbaar op regelmatige tijdstippen door Proximus automatisch afgesloten omdat er geen mail in- en uitgaat. Ik had al een programmaatje geactiveerd om minstens een keer per maand een mail naar de mailbox te sturen, maar dat helpt blijkbaar niet... Is er geen intelligentere oplossing om die opkuisactie van Proximus te omzeilen? Want dat betekent dat ik geen mail kan uitsturen totdat ik met de support gebeld heb... Bedankt & groetj
waneer komt nu die update andere mensen mensen die ik ken hebben die update al 2 maanden hoelang gaan je julie dat tegen hoeden
Gewone mobiele data is op, nu zie ik staan mobile internet advantage 500 MB. Vanwaar komt dit? Wat is de kostprijs hiervan?
Vrijdag 7/07 bestelde ik mijn SmartPhone + abonnement, Maandag 10/07 kreeg ik telefoon om een afspraak vast te leggen. Ze konden deze al de volgende dag leveren maar helaas wanneer ik aan het werk was. Dus stelden ze voor om deze Donderdag 13/07 in de loop van de avond te leveren.. Hiervoor ben ik dus speciaal UIT DUITSLAND terug naar België te komen om aanwezig te kunnen zijn om mijn nieuwe Iphone in ontvangst te kunnen nemen.. Heel de dag speciaal gewacht, al mijn tijd verschoven om zeker beschikbaar te zijn en nog steeds om 21u45 geen levering te zien! Ondertussen ben ik al zo'n 13 jaar klant.. Altijd tevreden geweest! Proximus altijd bij iedereen verdedigt en aangeraden... En nu laat de service het afweten.. Niet eens een mailtje van bevestiging van afgesproken levertijd, niet eens een telefoontje om te laten weten of ze nog onderweg zijn of dat het wat uitgelopen is, niets.... Ik ben dan ook zeer teleurgesteld! Wat is trouwens het laats mogelijke aflevertijdstip? Je
Ik heb drie dagen geleden een aanvraag gedaan om Proximus familus M te laten installeren. Ik heb echter een verkeerde keuze gelakt en zou dit willen annuleren. Kn dit nog zonder verdere kosten?? Zouden op 28 /07 komen voor installatie
Regelmatig check ik mijn emails via my proximus. Ik stel vast dat dit niet meer mogelijk is . Is dit definitief of slechts tijdelijk? groetjes
ik ben sinds begin july in de filippijnen en heb me daar een simkaart aangeschaft van globe waar ik met surf,nu zie ik op mijn factuur dat ik dat moet betalen,heb mijn proximus veilig opgeborgen,hoe komt dat?
Ik heb in eens geen signaal meer op tv. Kijk prcies terug streepjes tv van de.jaren.stillekes
Ik kan niet inloggen op de Proximus cloud app. Het geeft heel de tijd de melding dat het mislukt is. Ik heb al twee keer mijn wachtwoord veranderd maar dit werkt niet.
Ik lees op verschillende plaatsen op dit forum bij vroegere threads dat het mogelijk zou moeten zijn om via de PC een SMS te versturen. Echter, niemand legt uit hoe dit precies in elkaar zit. - Kan dit momenteel nog, een SMS versturen via PC (ik heb een Pay'n'Go abonnement bij Proximus, naast een Familus pakket) - Zo ja, wat is de procedure om dit te doen?
Geachte, om een herstelling te kunnen laten uitvoeren aan Iphone, had ik graag een copie van het aankoopbewijs gekregen. Dit staat niet op de faktuur. Ik heb wel serienr en imei. Naar welk adres kan ik deze gegevens sturen om een copie van het aankoopbewijs te bekomen ? Mvg Johan
Hello, We used to be a proximus client but since april 15, 2017 we closed off our account. as of today i have received yet another bill to pay from proximus?? we are not your clients anymore, do not live in that address, and actually, we do not even live in belgium anymore. I could not find a chat link or an email to tell my problem to. How can this mistake be corrected? thanks in advance for your help.
Beste, wij zijn in het buitenland en krijg geen verbinding met een aanbieder -> geen service
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.