Skip to main content

MyProximus

  • June 15, 2017
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

reeds jaren klant, maar myproximus heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt, = altijd trial en error!!
wanneer maakt men hier eens werk van?!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • June 15, 2017
Nu heb je de mogelijkheid?

Martin
  • June 15, 2017
@noortas,
blijkbaar wil proximus er wel werk van maken zie:
https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/help-onze-nieuwe-myproximus-website-te-maken-39260/index1.html

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • June 15, 2017
JaJa, ik had dat topic ook gelezen daarom zei ik het aan noortas,. Maar die is nu weer met de Noorderzon vertrokken. In ieder geval als hij het vliegtuig moet halen zal hij zeker niet te laat komen. in ieder geval zijn die initiatieven hoopgevend en opvallend.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2017
Mijnheer Bever,

Betreft Noorderzon? ga jij altijd op een forum wachten tot iemand antwoord, veel succes.
Mijn frustratie is vooral dat essentiële functionaliteiten op MyProximus nog nooit deftig en stabiel hebben gewerkt.

En het initiatief om de klant te betrekken om een nieuwe website te maken lijkt me meer een zoethoudertje dan werkelijk iets aan het probleem doen. Mijn inziens krijgt Proximus zijn backoffice systemen niet op punt om dit te kunnen beheren met een MyProximus portal.

Bottomline komt het er weer op neer dat je als klant wederom in kou staat, en je weer ouderwets naar een Px kantoor kan hollen.

Shame Px!!!

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 16, 2017
Dag noortas,

Indien gewenst kan je via een privébericht je klantennummer, login en wachtwoord doorsturen zodat ik dit probleem kan laten nakijken door een expert. Waar kom je de foutmelding tegen?

Groetjes,

Antonella

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • July 23, 2017
Ik heb momenteel een klacht in behandeling (factuur), echter kan die niet raadplegen of opvolgen via MyProximus--> support--> mijn klacht opvolgen. Zie enkel 2 blauwe balken verschijnen, heeft nochtans altijd gewerkt.

Nog iemand dit probleem?

mvg

Martin
  • July 23, 2017
Nog iemand problemen ... het zal niet zijn ....verschillende MyProximus problemen passeren hier trouwens dagelijks de revue .....