Skip to main content
Beantwoord

Proximus cloud

  • July 13, 2017
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de Proximus cloud app. Het geeft heel de tijd de melding dat het mislukt is. Ik heb al twee keer mijn wachtwoord veranderd maar dit werkt niet.

Beste antwoord door AndyM

Hey Nathalie, vul het contact formulier in via onze site, een collega van het cloud-team zal je snel antwoorden

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

kies "Snel aan de slag? hier vind je een antwoord op je vraag
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer
Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Dan "Mijn product werkt niet goed"
Daarna kies je internet en dan Cloud, en volg de stappen :-)

Mvg,

AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 13, 2017
Shanna, wij zien dat je de cloud account nog niet hebt geregistreerd op je myproximus account. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

  • Apprentice
  • July 22, 2017
Ik zit met hetzelfde probleem, alleen is het niet opgelost wanneer ik de stappen op bovenstaande link volg.

Ik heb dringend opslagplaats nodig, dus kan iemand me aub asap helpen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • July 22, 2017
Hey Nathalie, vul het contact formulier in via onze site, een collega van het cloud-team zal je snel antwoorden

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

kies "Snel aan de slag? hier vind je een antwoord op je vraag
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer
Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Dan "Mijn product werkt niet goed"
Daarna kies je internet en dan Cloud, en volg de stappen :-)

Mvg,

AndyM