Skip to main content
Beantwoord

Tuttimus

  • July 19, 2017
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb net mijn tuttimus en nu kan ik geen sms meer versturen of bellen. Ik had mobilus full control. Moet ik iets in mijn instellingen veranderingen?

Beste antwoord door AkiW

Beste,

dit betekent dat de aanpassing bezig is. Ons systeem is uw gsm nr aan het verwerken. U moet zelf niets instellen. Het zou nu terug moeten werken.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • July 20, 2017
Beste,

dit betekent dat de aanpassing bezig is. Ons systeem is uw gsm nr aan het verwerken. U moet zelf niets instellen. Het zou nu terug moeten werken.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Nog steeds niet mogelijk om berichten te sturen of te bellen. Ik kan ook niet bellen naar de helpdesk. Duurd wel heel lang.