Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In de zoektocht naar een goede gsm was het ook op de samsung S7 gevallen! Beetje prijzen nagekeken en aangezien proximus met zijn 499 euro maar iets duurder was dan de webshops toch voor proximus gekozen omdat we dachten dan een betere service te hebben! Nu willen we bestellen en zien we dat de roze en zilvere versie zomaar 100 euro duurder zijn dan de andere. Is dit normaal?
kan ik mijn filmcredits overdragen naar een ander lid?
Waarom is het in godsnaam zo moeilijk om te mailen naar Proximus? Ik heb een domiciliëring opgestart in mei en krijg nog steeds van Proximus elke maand een mail dat ik nog moet betalen voor het einde van de termijn ander s riskeer ik extra kosten te moeten betalen....Mijn bank zegt me dat jullie de datum wanneer de domiciliëring wordt uitgevoerd door jullie bepaald is!!! Doe hier iets aan, or else....
Sinds een kleine maand kon ik geen e-mails versturen met mijn skynet , maar ik ontving nog mails. Sinds vorige week kan ik ook geen mails meer ontvangen. Ik heb reeds gekeken naar de instellingen maar die lijken mij ok. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Mijn invalide moeder is reeds een week afgesloten, reden : alhoewel ze een nieuwe klant is op haar nieuwe adres worden haar gegevens steevast naar haar oude adres, waar ze geen proximusklant was, verzonden met als gevolg dat ze steeds wordt afgesloten. Zelfs techniekers die ter plaatse kwamen rukken zich de haren uit het hooft omwille van deze administratieve blunders; Op de klantendienst "juffrouw Sabrina"kon ons niet helpen, daar ze onze gegevens niet heeft, en wou enkel spreken met mijn 80 jarige invalide moeder, hoe ze dit probleem moest oplossen. Kafka bij proximus . Help a.u.b.
Net vriendelijk afgescheept op de hulplijn van Proximus Bizz?????? daarvoor is men dan meer of 20 jaar klant !!!!! Mijn zoon was over de limiet van 10gb mobiel internet gegaan, wat op zich bijna onbegrijpelijk is.. en ja hij gebruikt het voor werk en ook Fb en Instagram maar NIET VOOR FILMS of eender wat, want dit is de uitleg die ik krijg van Proximus !! Vorige maand ook 10GB extra aangerekend wat niet gebruikt werd en na mijn klachten werd een creditnota gemaakt met de boodschap dat dit maar éénmalig kan Nu werd zijn data geblokkeerd op 23/7 en na terug getelefoneer werd beloofd dat alles terug actief ging zijn op 01/08. Vandaag terug moeten bellen en kreeg te horen dat de opheffing van die blokkering word gedaan middels een dossiertje en dit kan 10 WERKDAGEN duren !!!!?????? Prettige dag verder en telefoon werd dicht gelegd, bedankt Proximus voor bewezen diensten !! Wij sponsoren maandelijks toch rond de 300€, zakelijk en privé !!!!! Wij stappen na meer dan 20 jaar ov
Sinds dinsdag een nieuwe pc met windows live mail als mailprogramma. Er werden twee accounts aangemaakt, voor mezelf en mijn vrouw. Ieder mailtje komt nu twee keer binnen. Al wat opgezocht en in dit forum gelezen. Het zou te maken hebben met aliassen. Via proximus zie ik dat ik één mailbox heb en twee aliassen, mezelf en mijn vrouw. Maar met onze vorige pc (vista en windows mail) was dit niet zo. Ligt dit nu aan die aliassen of aan windows live mail? Zou een ander programma, vb mailbird hetzelfde probleem geven? Als ik maar één account ingeef, vb de mijne, komen de mailtjes voor mijn vrouw ook toe. Ze kan dan enkel niet een mail in haar naam versturen. Of moet ik dan de 'hoofnaam' van de mailbox ingeven? Frederik
Graag wil ik even duidelijk maken dat ik normaal gezien niet iemand ben die zaagt of zeurt of snel op zijn tenen is getrapt. Ik heb ook nog nooit een klacht neergeschreven over iemand maar vandaag vond ik de zogenaamde Kurt van in de Proximus-winkel toch wel onbeschoft. Kleine voorhistorie: met koppelverkoop een iPhone 7 aangekocht samen met een abonnement. - abonnement nooit aangemaakt door Proximus blijkbaar maar wel mijn vorig abonnement bij Telenet stopgezet waardoor ik 17 dagen, neen ik overdrijf niet, met een iPhone 7 zat zonder werkende sim-kaart - beschuldigd van fraude - in totaal ongeveer 10u van mijn leven verspilt met het aan de lijn hangen met de klantendienst - blijkbaar loopt mijn abonnement ook al voor de dagen dat ik geen bereik had - altijd zelf moeten bellen naar Proximus, niemand die mij daar ooit belde om te vertellen dat er blijkbaar een probleem was. -... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ik dan vandaag naar de proximuswinkel ga omdat de
Ik beschik reeds over twee vaste lijnen op verschillende adressen en zou nu een bijkomende vaste lijn nodig hebben op nog een ander adres, kan dit met dezelfde nummer ?
Tot vorige week kon ik mijn blockbuster nog kiezen uit het volledige op aanvraag aanbod Nu nog enkel uit de zogezegde BLOCKBUSTER aanbod WAAROM ???????????????????
Hoe zit het met de actie van terug betaling van de smartphone? Ik wil graag op de hoogte blijven? Maar aangezien je geen emails meer kan sturen omdat hun inbox volzit heb ik dus een probleem en zes weken zijn echt allang voorbij. Ik ben geregistreerd en alles was inorde dus wil nu wel het verdere verloop weten. Groeten, Mievis Jasmine
vorige maand kreeg dochter een smsje dat ze al 60euro over haar maandelijks bedrag zat. Nu heeft ze deze sms pas na 10 dagen ontvangen terwijl als ze keek op de app ze zogezegd nog altijd niet aan het maximum zat
Vanmorgen heb ik 15€ op de pay&go kaart opgeladen maar ik kan niet bellen omdat ik me niet zou geindentificeerd hebben. Ik kan enkel verder als ik dat alsnog doe MAAR ik moet dan opnieuw een budget opladen! Dit klopt toch niet. Hoe geraak ik aan de identificatiepgina zonder te moeten klikken op 'opnieuw laden'?
Goede morgen, Sinds enige tijd gaat de 2e inkomende oproep ineens naar de voicemail. Graag had ik dit afgezet, heb ook geen idee waarom dit ineens zo is, heeft altijd gewerkt. Maar ik krijg het niet opgelost, ,zowel met de gevonde nummercombinatie als in de gsm zelf. Kunnen jullie hier mee helpen? Alvast bedankt.
Ik heb Mobile Internet Pro XL, maar als op mijn verbruik klik, en dan verder op meer details over uw verbruik, dan komt de melding "U bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze dienst". Nochtans ben ik beheerder als ik kijk in mijn account. Gelieve na te kijken aub
laatste weken valt mijn internet continu weg, tv start niet op want bericht modem is niet correct aangesloten, soms terug uit zetten soms een uur wachten eer dat ding opstart leuk zo thuis komen, willen relaxen en dan dagelijks dezelfde shit klantendienst bellen helpt niet, compensatie kennen ze niet maar wel vet aanrekenen met die facturen ben al 40 jaar klant maar heb nu de opzeg gedaan...stopzetting duurt een week met gevolg nog een week betalen voor een zwart beeld en op een af tv tv overal ???ze kunnen nog niet zorgen dat je thuis tv hebt en een degelijk werkend internet
Wij kunnen sinds kort onze mails niet meer raadplegen via de e-services, my proximus.
Ik ben al een jaar geen klant meer en woon in het buitenland maar plots kreeg ik een email zeggende dat ik plots een factuur heb dat moet betaald worden. Heeft iemand anders dit al voorgehad?
Toen ik gisteren op myproximus moest zijn merkte ik de premiumclub op. (ik kom normaal nooit op de website) Hoe komt het dat ik hier niets van afwist en dat ik me er zelf heb moeten inschrijven. Ik ben al JAREN klant bij proximus maar nu pas lid van de premiumclub met als gevolg dat ik nu nog niets van punten heb. Had dit niet automatisch moeten geactiveert worden toen ik klant werdt of had men dit niet kunnen melden bij aanvang van mij contract?
Voor een telecommunicatiebedrijf is er bij proximus weinig sprake van communicatie! Hier een ontevreden klant! In de maand mei kregen we een brief, waarin ons gemeld werd dat onze opzegging van onze diensten gestart was en we onze toestellen moesten inleveren. Wij vielen helemaal uit de lucht en bellen naar de klantendienst. Blijkbaar heeft iemand een opzegging gedaan in een winkel in Elsene met ons klantennr. Geen probleem, de opzegging werd meteen geannuleerd. Wij dachten dat alles ok was... In juli krijg ik mijn factuur... moet ik 264 € betalen omdat ik mijn toestellen niet heb binnengebracht. Dus zowel de toestellen werden gefactureerd, als mijn abonnement dat nog steeds loopt. Ik bel opnieuw naar de klantendienst, er wordt 'een klacht' opgemaakt en we zouden een nieuw (correct) factuur krijgen. Vandaag had ik nog steeds niets vernomen, dus bel ik zelf naar de klantendienst. De mevrouw zegt doodleuk "u heeft een klachtendossier van 20 juli, maar er staat niets in. Uw klacht zal
Wegens werken aan onze voorgevel moet de kabel van onze aansluiting verlengd worden of anders moeten wij tijdelijk onze toepassingen laten afsluiten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kabel loopt onder de gevel door, maar het eerste deel van onze woning wordt onbruikbaar gedurende een 5-tal weken. dus ofwel moet de modem en dergelijke tijdelijk verhangen worden, maar daarvoor is de huidige kabel te kort, ofwel moeten wij alles even laten afsluiten...
Ik krijg altijd eind van de maand mijn factuur. nu had ik deze niet gekregen. Vandaag ging ik naar mijn ouders en die gaven mij doodleuk mijn factuur dat op het adres stond van de buren van hun??? hoe kan dit ineens gebeuren? ik bel naar proximus en daar zegt die vent doodleuk ja das altijd al dit adres geweest... euhm nee ik krijg al 3 jaar mijn factuur op het juiste adres en nu ineens niet meer. maar verder kon men mij absoluut niet helpen. vriendelijkheid was ver te zoeken. maar als ik te laat betaal zalt mijn fout zijn zeker?!?
Tot vorige maand kon ik mijn verbruik van de voorbije 3 maanden raadplegen zowel qua internet als telefoonverkeer. Nu ben ik er vruchteloos naar op zoek. Enkel het verbruik van de lopende maand (augustus) wordt nog weergegeven. Is de mogelijkheid om het verbruik van de voorbije maanden te raadplegen verdwenen of verplaatst of kijk ik er gewoon over ? Groetjes aan iedereen Rony
Heb mijn modem vandaag Bbox2 vervangen door een nieuwe Bbox3. Nu werkt mijn 5 Port Switch aan de TV van een maand oud niet meer, heb die er tussen uit moeten halen, men Lan verbinding valt om de haverklap uit en start dan terug op en men WiFi is ook een stuk zwakker als er voor 😞 en ik die dacht dat het beter ging gaan. Wat een teleurstelling. weer al.
Ik zal het eens via deze weg proberen want op andere manieren lukt het precies toch niet. Wij zijn pas naar Frankrijk geweest en nu krijgen ik en mijn elks een rekening van 85 euro. Toen als eens gebeld enzo maar ze konden er niets aan doen. Ze konden ons verbruik niet zien. Nu de factuur aangehad en daar staat duidelijk op dan het mobile internet van ons abonnement maar op 666 mb staat tetwijl wij tot 1.5gb kunnen. Maar bij roaming staat er ongeveer 1300 mb verbruikt met een flink bedrag erbij. Ik dacht gelezen te hebben dat vanaf nu je in het buitenland gewoon op mobiele data kon dat beschikbaar was met je abonnement. Hebben sommige mensen hier nog last mee gehad?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.