Skip to main content
Beantwoord

Identificatie bij pay&go

  • August 2, 2017
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

Vanmorgen heb ik 15€ op de pay&go kaart opgeladen maar ik kan niet bellen omdat ik me niet zou geindentificeerd hebben. Ik kan enkel verder als ik dat alsnog doe MAAR ik moet dan opnieuw een budget opladen! Dit klopt toch niet. Hoe geraak ik aan de identificatiepgina zonder te moeten klikken op 'opnieuw laden'?

Beste antwoord door NickyL

Dag Gdg, deze kan je doen via drie manieren, neem snel een kijkje op https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html, Groetjes, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 2, 2017
Beste,
via deze link:
https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification
kan u zich identificeren met uw EID of €1 herladen.
Of u kan met uw ID kaart naar een PXM shop gaan waar zij dit kunnen bevestigen.

Martin
  • August 2, 2017
bij herladen voor 1€ moet je het wel ieder jaar herhalen.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • Antwoord
  • August 3, 2017
Dag Gdg, deze kan je doen via drie manieren, neem snel een kijkje op https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html, Groetjes, Nicky

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 3, 2017
Hallo Marin,

Je kan de identificatie ook via een Proximus verkooppunten laten uitvoeren.

Groetjes Inge