Skip to main content

Blockbuster

  • August 1, 2017
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Tot vorige week kon ik mijn blockbuster nog kiezen uit het volledige op aanvraag
aanbod
Nu nog enkel uit de zogezegde BLOCKBUSTER aanbod
WAAROM ???????????????????
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 1, 2017
Ik vind het aanbod in de blockbustercatalogus waardeloos

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 2, 2017
Dag swakke,

Met de lancering van de nieuwe portfolio vorig jaar was één van de componenten van een pack de ‘ gratis blockbuster’. De klant kon een gratis VOD selecteren in een speciale cataloog. Dit is zo gecommuniceerd geweest naar de klanten en naar onze verkoopskanalen.

Maar gezien men technisch niet klaar was, waren er veel klanten die deze gratis VOD gebruikten om in de gewone cataloog een film te huren als blockbuster. Dit is echter nooit de bedoeling geweest.

Vanaf 28 juli werd dit technisch aangepast en zal je enkel een VOD kunnen selecteren uit de daartoe bestemde speciale cataloog.

Groetjes,

HeidiE

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 2, 2017
GELIEVE DEZE CATALOGUS DAN AAN TE PASSEN ZODAT MEN HIER WEL DEGELIJK OVER BLOCKBUSTERS KAN SPREKEN
Ik vind het huidige aanbod echt het woord Blockbuster onwaardig

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 3, 2017
Ik geef je feedback door aan de verantwoordelijke dienst. Grt, HeidiE

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 3, 2017
Als je alle reacties in verband met de gratis
Blockbuster op alle media bekijkt is feedback op dit gegeven zeker verantwoord