Skip to main content
Beantwoord

Pff zo vermoeiend

  • August 2, 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

laatste weken valt mijn internet continu weg, tv start niet op want bericht modem is niet correct aangesloten, soms terug uit zetten soms een uur wachten eer dat ding opstart
leuk zo thuis komen, willen relaxen en dan dagelijks dezelfde shit
klantendienst bellen helpt niet, compensatie kennen ze niet maar wel vet aanrekenen met die facturen
ben al 40 jaar klant maar heb nu de opzeg gedaan...stopzetting duurt een week met gevolg nog een week betalen voor een zwart beeld en op een af tv
tv overal ???ze kunnen nog niet zorgen dat je thuis tv hebt en een degelijk werkend internet

Beste antwoord door Martin

zou dit je dan niet verder helpen
http://proximus.be/happyhouse
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • Antwoord
  • August 2, 2017
zou dit je dan niet verder helpen
http://proximus.be/happyhouse

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 2, 2017
zou dit je dan niet verder helpen
http://proximus.be/happyhouse


Het is al te laat, Duvanvagen heeft alle diensten van Proximus opgezegd en zal dus overstappen naar een andere provider.

Martin
  • August 2, 2017
zou dit je dan niet verder helpen
http://proximus.be/happyhouse


Het is al te laat, Duvanvagen heeft alle diensten van Proximus opgezegd en zal dus overstappen naar een andere provider.

Mijn tekst was inderdaad niet volledig correct en moest zijn:
zou dit je dan niet verder geholpen hebben
😄
wat "easy switch" toch allemaal niet meebrengt hé 😃